ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę fabrycznie nowego sprzętu: zagęszczarki
I. Dane zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe AS-BUD Sławomir Górka
ul. Bydgoska 6
86-120 Pruszcz
NIP: 9531861751
Regon: 340870440
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej zagęszczarki o następujących minimalnych parametrach:
- ciężar roboczy: 724kg
- szerokość płyty roboczej: 770mm
- długość płyty roboczej: 1.183mm
- rozmiar płyty roboczej: 550 x 900 mm (szer. x dł.)
- grubość płyty roboczej: 14mm
- wysokość (prześwit): 830mm
- szerokość robocza (z dodatkowymi płytami): 770mm
- częstotliwość: 56Hz
- wysokość transportowa: 1.000mm
- długość transportowa: 1.515mm
- szerokość transportowa: 850mm
- masa transportowa: 744kg
- silnik:
- typ dwucylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny chłodzony wodą
- pojemność skokowa: 686cm³
- moc silnika maks. (DIN ISO 3046 IFN): 11,5kW
- przy prędkości obrotowej: 1/min - 3.600
- moc silnika (moc znamionowa) (DIN ISO 3046 IFN): 11kW
- przy prędkości obrotowej: 1/min - 3.000
- moc robocza (DIN ISO 3046 IFN): 9,6 kW
- przy prędkości obrotowej: 1/min - 3.000
- zużycie paliwa napędowego: 2,7 l/h
- pojemność zbiornika paliwa: 7,2 l
- typ paliwa napędowego: olej napędowy
III. Warunki udziału w postępowaniu:
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- prowadzą działalność gospodarczą na terenie RP
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia
- złożona oferta będzie spełniała parametry określone w zapytaniu
IV. Kryteria oceny ofert
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest: Cena netto (bez VAT)
V. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty:
Cena - 100 %.
VI. Termin składania ofert:
- Oferty należy przesyłać na adres e-mail: asbuds.a@op.pl nie później niż do dnia 21 marzec 2022 r.
- Dostawca powinien złożyć:
- ofertę wg. załączonego wzoru (załącznik nr 1 do zapytania) ,
- oświadczenie o braku powiazań (załącznik nr 2 do zapytania),
- specyfikację techniczną sprzętu.
VII. Termin realizacji umowy:
Po wyborze oferty i powiadomieniu wykonawcy o możliwości realizacji maksymalnie 3 tygodnie.
VIII. Informacja nt. zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
IX. Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
X. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
XI. Zamówienia dodatkowe lub uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających.
XII. Kontakt w sprawie składania ofert:
Sławomir Górka tel: 602 110 727
e-mail: asbuds.a@op.pl
Załączniki:
- Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1,
- Wzór oświadczenia o braku powiązań – załącznik nr 2.