Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE, 31-08-2022 r.
BIURO FINANSOWO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOPISZKA
tel. 510 325741
email: agnieszka.kopiszka@gmail.com
Dane identyfikacyjne Zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na:
Dostawę środków trwałych: MŁOT UDAROWY OBROTOWY Młot Elektryczny młot udarowy do ciężkich prac ZAGĘSZCZARKA REWERSYJNA NIWELATOR Agregat prądotwórczy Nagrzewnica elektryczna Przedłużacz warsztatowy poliuretanowy elastyczny na bębnie 50m ZAMIATARKA PROFESJONALNA Zestaw lanc teleskopowych do myjki PROFESJONALNA MYJKA DO OKIEN ODKURZACZ UNIWERSALNY ODKURZACZ PAROWY ODKURZACZ UNIWERSALNY |
a/ Informacja o współfinansowaniu:
Zapytanie ofertowe zostało skierowane w związku z realizacją przez Zamawiającego operacji pt. „Dywersyfikacja działalności poprzez zakup środków trwałych w przedsiębiorstwie”. Operacja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014–2020. Realizacja projektu objętego grantem nr 2021/EFRR/G/19 „Dywersyfikacja działalności poprzez zakup środków trwałych w przedsiębiorstwie” |
b/ tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie prowadzone zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku A.III do Procedury wdrażania grantów Stowarzyszenia NASZA KRAJNA – Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (Oś 7) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 - Wzór umowy oraz zgodnie z zapisami Ogłoszenia o naborze wniosków zamieszczonymi na stronie naszakrajna.org w dniu 16 sierpnia 2021 r. Zamówienie realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (Minister Inwestycji i Rozwoju, MIiR/2014-2020/12(4), 22 sierpnia 2019 r.). |
c/ Opis przedmiotu zamówienia
Lp |
Przedmiot zamówienia/ kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) |
Parametry techniczne lub jakościowe przedmiotu zamówienia |
Ilość / liczba |
1 |
MŁOT UDAROWY OBROTOWY CPV 43320000-2 |
Liczba obrotów: 0-450 obr./min Liczba udarów: 0-3000 uderzeń/min Masa: od 6,00 kg do 8 kg Max. energia udaru : 0-7.5 J; Moc: 1100,00 W |
1 |
2 |
Młot CPV 43320000-2 |
Moc wejściowa (W) 1030 Energia udaru (EPTA) (J) 3.6 Częst. ud. przy pełnym obc. (ud./min) 0 - 3800 Prędkość przy pełnym obciążeniu (obr/min) 0 - 850 Maks. zdolność wiercenia w betonie (mm) 30 |
1 |
3 |
Elektryczny młot udarowy do ciężkich prac CPV 43320000-2 |
Energia pojedyńczego udaru: 68 J; Częstotliwość udarów: 860 uderzeń/min Wydajność dłutowania: 40000 cm³/min |
1 |
4 |
ZAGĘSZCZARKA REWERSYJNA
CPV 4331500-4 |
CIĘŻAR ROBOCZY: min. 376 KG SIŁA ODŚRODKOWA: 40 KN ROZMIAR PŁYT ROBOCZEJ (SZER. X DŁ) : 440 MM X 900 MM SZEROKOŚĆ ROBOCZA (Z PŁYTĄ ROZSZERZAJĄCĄ) 600 MM MAKSYMALNY POSUW DO PRZODU: minimum 24 M/MIN MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ POWIERZCHNI: minimum 870 M²/H |
1 |
5 |
NIWELATOR CPV 43220000-1
|
Źródło światła - laser czerwony (635 nm), klasa 2 Dokładność - ± 1,0 mm/10 m Zasięg pracy - 500 m (z czujnikiem laserowym) Pochylenie płaszczyzn - ± 10% (oś X, os Y), manualne Skanowanie - 0-10°-45°-90°-180° Pilot zdalnego sterowania - tak, z LCD Zakres samopoziomowania - ± 5° Zasilanie - DC 8,4V (1000mA), akumulatorki Li-ion 7,4V (4000mAh) Czas pracy - ok. 50 godzin Klasa odporności - IP54 Zakres temperatur pracy - -20°C do +50°C |
1 |
6 |
Agregat prądotwórczy CPV 31122000-7 |
Moc max.: 6,5 kVA (400V)/ 4,1 kW (230V); Gniazda AC: 1 x 230V 16A, 1 x 400V 16A; Zbiornik paliwa: minimum 6,5 l |
1 |
7 |
Nagrzewnica elektryczna CPV 39721310-8 |
Regulacja termostatem: tak; Rodzaj paliwa: prąd elektryczny; Wbudowany termostat: tak; Zakres temperatury pracy [ºC] 5 - 35; |
1 |
8 |
Przedłużacz warsztatowy poliuretanowy elastyczny na bębnie 50m/ CPV 31224810-3 |
umieszczony na bębnie, Długość kabla : 50 m |
1 |
9 |
ZAMIATARKA PROFESJONALNA/ CPV 34144431-8 |
Wydajność powierzchniowa (m²) minimum 2800 Ciężar z akumulatorem (kg) minimum 44 Czas pracy baterii (min) min. 150 |
1 |
10 |
Zestaw lanc teleskopowych do myjki CPV 42995000-7 |
teleskopowe, minimalna długość lanc 0,6m; maksymalna długość lanc 1,5 m. |
1 |
11 |
PROFESJONALNA MYJKA DO OKIEN CPV 42995000-7 |
Pojemność zbiornika (l) minimum 0,2; Szerokość robocza (mm) minimum 280; Czas pracy baterii (min): minimum 30 |
1 |
12 |
ODKURZACZ UNIWERSALNY CPV 39713430-6 |
Moc znamionowa (W): 3600; Ciężar (kg): minimum 25,00; Pojemność zbiornika (l) minimum 70; Podciśnienie (mbar/kPa)254/25,4 |
1 |
13 |
ODKURZACZ PAROWY CPV 39713430-6 |
Ciśnienie (bar/MPa) 8; Moc grzałki (W) 3000; Uzupełnienie wody w trakcie pracy: TAK; Ciężar bez wyposażenia (kg): 40-50 |
1 |
14 |
ODKURZACZ UNIWERSALNY CPV 39713430-6
|
Moc znamionowa (W):od 2500 do 2900; wydatek powietrza[ l/s] : od 70 do 80; Podciśnienie (mbar/kPa) 254/25,4. |
1 |
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich.
Musi posiadać Certyfikat CE potwierdzający produkcję wyszczególnionych środków trwałych na terenie Unii Europejskiej
Wszelkie koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
Na każdy dostarczony przedmiot Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Adres dostawy: Agnieszka Kopiszka, Mała Cerkwica 17, 89-430 Kamień Krajeński
Jeżeli w zapytaniu lub w załącznikach do zapytania wskazana została nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., jak również źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza oferowanie urządzeń „równoważnych” pod względem parametrów technicznych i użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewniają one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych powyżej.
d/ Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Wykonawców następujących warunków: • oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub do czynności objętych przedmiotem zamówienia; • oferent musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w prowadzonej działalności; • oferent musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; • oferent musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; • w wypadku wygrania postępowania i sfinalizowania transakcji oferent musi dostarczyć sprzęt bezpośrednio do siedziby nabywcy
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia oferenta. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu. |
e/ Kryteria oceny ofert – wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1 |
Cena |
100 % |
f/ Opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie przedstawionego wyżej kryterium. Oferty będą oceniane w skali 0 – 100 pkt. Najwyższą ilość punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę. Dla kryterium ceny punkty będą przyznawane według następującego wzoru: KC= (CN/COB) * 100 Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ofert podlegających ocenie COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto całego zamówienia. Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nieodrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny. W przypadku gdy zostaną złożone oferty o takiej samej najniższej cenie, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny, w określonym przez niego terminie. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. |
g/ Informacja o wykluczeniu z możliwości udzielenia zamówienia
W ramach postępowania wyklucza się możliwość udzielenia zamówienia podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu, lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. |
h/ Informacja na temat przesłanek odrzucenia oferty
Odrzuceniu podlegają oferty: a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, b) złożone przez podmiot: - powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu, lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. c) które zostały złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. |
i/ Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu
|
dzień |
miesiąc |
rok |
Godz. |
08 |
09 |
2022 |
08:00 |
j/ Termin realizacji zamówienia
Ostateczny możliwy do zaakceptowania termin realizacji zamówienia upływa w dniu
|
dzień |
miesiąc |
rok |
26 |
09 |
2022 |
k/ Miejsce składania ofert:
BIURO FINANSOWO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOPISZKA ul. Przemysłowa 7A/2, 89-400 Sępólno Krajeńskie tel. 510 325741 |
l/ Akceptowalne formy składania ofert: Oferty wyłącznie w formie pisemnej mogą zostać przesłane listem poleconym, pocztą kurierską na adres wystawcy zapytania ofertowego lub złożone osobiście u wystawcy zapytania ofertowego.
Oferta złożona po upływie terminu składania ofert podlega odrzuceniu.
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
Oferty powinny zawierać dane identyfikujące oferenta, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.). Oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis oferenta lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu.
Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego.
m/ Informacje dodatkowe
n/ Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku urządzenia objętego przedmiotem zamówienia,
2) Pozostałe zmiany:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
/-/ Agnieszka Kopiszka
(Zamawiający)
Załączniki:
Strona korzysta z plików cookie