Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
W wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego, wybrano następującego Wykonawcę:
Design dla Ciebie Piotr Józefowski,
ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz
NIP 6961390175
Cena zamówienia: 270 000 PLN netto/332 100 PLN brutto
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wierzchucice, dnia 03 listopada 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2022
Dotyczące wyboru dostawcy usług doradczych w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej polegającej na dostosowaniu wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań zagranicznych rynków.
Przedsiębiorstwo IT Consulting Sebastian Szymanowski w związku z realizacją projektu pn. „Strategia wzornicza usługi zdalnego, mobilnego monitoringu, narzędziem wzrostu konkurencyjności firmy IT Consulting na rynkach niemieckim oraz holenderskim”, wnioskowanym o przyznanie dofinansowania w ramach projektu . „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego”, ogłasza niniejsze zapytanie ofertowe zgodnie z zasadą konkurencyjności.
1.Nazwa i adres Zamawiającego
IT Consulting Sebastian Szymanowski
Wierzchucice 34
86-014 Sicienko
NIP 671-145-31-53 REGON 192968244
Osoba do kontaktów: Jordan Bomberski
Adres e-mail: szymanowski@autograf.pl
Telefon: 695 130 200
2.Informacje ogólne
3.Data ogłoszenia zapytania ofertowego
03.11.2022 r.
4.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: szymanowski@autograf.pl
5.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
6.Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawcę wszystkich wymienionych wymogów:
7.Wymagania dotyczące wadium
Oferta powinna być zabezpieczona wadium: w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych.
Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr: 11 1140 2004 0000 3402 3321 5420 mBank.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: IT Consulting Sebastian Szymanowski
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.Termin realizacji przedmiotu oferty
Do 30.06.2023 r.
9.Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.
10.Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
11.Kryteria wyboru oferty
Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.
a) Całkowita cena netto w PLN za przedmiot zamówienia - waga 60 punktów
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Cena netto oferty najniższej / Cena netto badanej oferty x60 pkt. = ilość punktów.
b) Termin płatności faktur w dniach - waga 20 punktów
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Termin płatności faktur badanej oferty / Najdłuższy termin płatności faktur wynikający z badanych ofert x 20 punktów.
c) Czas realizacji zadania (liczba dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy) - waga 20 punktów
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Najkrótszy czas realizacji zadania 1 spośród badanych ofert / Czas realizacji zadania 1 badanej oferty x 20 punktów.
12.Opis sposobu przygotowania ofert
1) Datę przygotowania i termin ważności oferty;
2) Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;
3) Odniesienie do zamieszczonych w zapytaniu kryteriów wyboru oferty;
4) Podpis/podpisy osoby/osób upoważnionej/-ych do złożenia oferty;
5) Podpisane wszystkie załączniki i ponumerowane wszystkie strony do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt. 6.4.;
6) Podpisane oświadczenia stanowiące załączniki nr 2, nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego;
7) Wszystkie strony oferty należy ponumerować i podpisać zgodnie z reprezentacją firmy wraz z pieczęcią firmową.
13.Minimalny zakres umowy warunkowej na realizację usługi doradczej dotyczącej adaptacji produktów i procesów do eksportu poprzez certyfikację produktów i procesów w zakresie norm technicznych, jakości oraz zgodności oraz usługi z zakresu dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań zagranicznych rynków:
14.Warunki zmiany umowy
1.Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
2.Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.
3.Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
15.Postanowienia końcowe
1.W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.
16.Informacje dodatkowe
Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest IT Consulting Sebastian Szymanowski ,będzie przetwarzać dane osobowe w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez IT Consulting Sebastian Szymanowski, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
17.Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;
Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis zamówienia
Załącznik nr 4 – Oświadczenie oferenta o zdolności do wykonania zamówienia.
Strona korzysta z plików cookie