Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej generacji urządzeń do pomiarów geodezyjnych w postaci tachimetru robotycznego z kontrolerem – kpl. 1 oraz odbiornika GNSS z kontrolerem – kpl. 1. Urządzenia powinny zapewnić pełną kompatybilność oraz powinny umożliwiać prowadzenie pracy w trybie hybrydowym oraz w trybie oddzielnym jako samodzielne autonomiczne urządzenia umożliwiające prowadzenie precyzyjnego tyczenia w terenie przez zespól 1 osobowy. Poniżej podane zostały wymagania techniczne jakie powinny spełniać oferowane urządzenia:
1. Zrobotyzowany tachimetr z oprogramowaniem - tachimetr robotyczny będzie wykorzystywany do prac terenowych głównie jednoosobowych przy wykonywaniu map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczych jaki prac związanych z rozgraniczaniem i podziałem nieruchomości. Oferowane urządzenie powinno być fabrycznie nowe oraz powinno spełniać poniższe minimalne parametry techniczne nie gorsze niż:
2. Zestaw pomiarowy (odbiornik GPS z kontrolerem) - odbiornik GPS będzie wykorzystywany do prac terenowych jednoosobowych przy wykonywaniu prac związanych z wykonywanie map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczych, rozgraniczeniem i podziałem nieruchomości, jak i pomiarem punktów niedostępnych za pomocą odbiornika wyposażonego w „pochyłomierz”. Oferowane urządzenie powinno być fabrycznie nowe oraz powinno spełniać poniższe minimalne parametry techniczne nie gorsze niż:
Tryb zamówienia:
Zamówienie jest realizowane jest realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności w ramach realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Stowarzyszenia ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej” w części finansowanej ze środków EFRR z osi 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
II. KOD CPV
38200000-7 – Przyrządy geologiczne i geofizyczne;
38112100-4 – Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne);
III. Termin składania ofert
Oferty należy przesłać pocztą elektroniczną w terminie od 04.04.2022r. do 12.04.2022 r.. Liczy się data wpłynięcia oferty na wskazany adres e-mail.
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia będącego przedmiotem zapytania ofertowego powinna zostać zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Przewidywany termin złożenia zamówienia: 14.04.2022 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą brać udział jedynie podmioty prowadzące czynnie działalność gospodarczą tj. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną lub osoby prawne prowadzące działalność gospodarczą – spełnianie warunku weryfikowane będzie m.in. w rejestrze CEIDG lub KRS.
VI. Warunki formalne
VII. Informacje na temat zakresu wykluczenia
Oferta będzie podlegała wykluczeniu jeżeli:
VIII. Opis sposobu składania ofert
IX. Procedura wyboru ofert
W ramach przyjętych kryteriów ocenie zostaną poddane jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone z udziału w postępowaniu z powodów formalnych.
1. Kryteria wyboru ofert - oferta może uzyskać maksymalnie 90 pkt:
a) Cena netto oferty – waga 90%, maksymalna liczba punktów 90;
Ocena poszczególnych ofert została wyliczona według metodologii: Cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną / cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie ocenianej x 90%.
b) Okres gwarancji – waga 10%, maksymalna liczba punktów 10;
Ocena poszczególnych ofert została wyliczona według metodologii: Oferowany okres gwarancji w m-c wskazany w ofercie ocenianej / gwarancja na sprzęt IT w m-c wskazany w ofercie z najdłuższym okresem jej trwania x 10%.
2. Tryb i data oceny ofert:
a) Oferty zostaną porównane i ocenione według przyjętych kryteriów w dniu 14.04.2022 r. w biurze Zamawiającego.
b) Do realizacji wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów będących sumą oceny kryteriów od a) do b).
X. Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do umowy po jej zawarciu. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
Niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione powyżej skutkować będą naliczeniem kar umownych. W/w przypadki nie mogą wpłynąć na zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty.
Strona korzysta z plików cookie