Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Celem zamówienia jest wykonanie projektu oraz zabudowy stoiska wystawowego wraz z pełnym wyposażeniem oraz demontażem po zakończonym wydarzeniu. Stoisko będzie służyło do prezentacji oferty firmy Ledatel Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp.k. podczas Międzynarodowych Targów Technologii Transportu Innotrans, które mają się odbyć w dniach 20-23.09.2022
Przedmiotem zamówienia jest usługa projektu i wykonania zabudowy stoiska wystawowego, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Kod CPV - 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Harmonogram realizacji:
Termin realizacji jest uzależniony od terminu Targów Innotrans 2022 – 20-23.09.2022.
Montaż stanowiska następuje dzień przed rozpoczęciem wydarzenia targowego.
Demontaż stanowiska następuje po zakończonym wydarzeniu targowym.
Warunki udziału w postępowaniu:
a) Wiedza i doświadczenie:
Wymaga się doświadczenia w realizacji tego typu usług jak opisane w przedmiocie zamówienia w liczbie co najmniej 5 sztuk tego typu instalacji o wartości minimalnej 50 tys zł netto.
Dowód: dokumenty potwierdzające sprzedaż bądź realizację (faktury, rachunki lub inne równoważne dokumenty). Jeżeli dane na dokumentach potwierdzających sprzedaż są poufne, dopuszcza się usunięcie (zamazanie/wymazanie) danych poufnych.
b) Potencjał techniczny:
Wymaga się, aby podmiot składający ofertę dysponował odpowiednim sprzętem oraz oprogramowaniem do projektowania graficznego, które pozwoli na wykonanie wizualizacji stanowiska, oraz odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia w postaci gotowego stanowiska targowego.
Dowód: Oświadczenie własne Oferenta.
c) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Wymaga się, aby podmiot składający ofertę posiadał w swoich kadrach co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe z zakresu projektowania graficznego.
Dowód: kopia dyplomu/certyfikatu/zaświadczenia o posiadanym wykształceniu danej osoby.
d) Dodatkowe warunki:
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- nie otwarto wobec nich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości;
- nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
- wspólnik spółki jawnej, partner lub członek zarządu spółki partnerskiej; komplementariusz spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej; członek organu zarządzającego osoby prawnej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
- wobec których, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
- nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, gdzie przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
Oferty Dostawców, które nie będą spełniały ww. warunków zostaną odrzucone. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia lub nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty (zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu).
2) Przedmiot zamówienia musi wypełnić wszystkie założenia zawarte w Zapytaniu Ofertowym.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w toku badania i oceny ofert złożenia przez Dostawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6) W przypadku unieważnienia postępowania, Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
7) Minimalny termin związania ofertą wynosi 180 dni kalendarzowych. Oferent samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej 3 dni kalendarzowe przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Oferentów o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni kalendarzowych.
8) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów w sposób odpowiadający publikacji Zapytania Ofertowego.
9) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania dokumentu potwierdzającego zobowiązanie do dostawy (umowa lub pisemne zamówienie lub inny równoważny dokument), Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert.
10) Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Zapytania Ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień; w takim przypadku Zamawiający:
- poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego,
- poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty;
- wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów.
12) W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień/uzupełnień dotyczących złożonych przez nich ofert. Zamawiający może wezwać Oferenta do wyjaśnień/uzupełnień, jeżeli:
Zamawiający informuje, że nieprzekraczalny termin na złożenie pełnych wyjaśnień / uzupełnień to 3 dni kalendarzowe od daty przesłania wezwania drogą elektroniczną na wskazany w formularzu oferty adres e-mail – pod rygorem odrzucenia oferty.
13) Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę.
14) Termin składania ofert - liczy się:
15) Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania:
(https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/).
16) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
17) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
18) Zamawiający zastrzega sobie możliwość do nieujawniania danych poufnych, zawartych w otrzymanych ofertach, stanowiących tajemnicę handlową przedsiębiorstwa.
19) Zamawiający zastrzega sobie możliwość do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy wystąpi choć jedna z poniższych przesłanek:
20) Z tytułu odrzucenia oferty Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
21) Zamawiający informuje, że przez sformułowanie „Dostawca” rozumie osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje określone produkty lub usługi na rynku lub zawarła umowę w sprawie realizacji zamówienia będącego efektem działań podejmowanych przez Zamawiającego.
22) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
23) Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Dostawcę, którego oferta została poprawiona.
Warunki zmiany umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany bądź rozwiązania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Postepowania Ofertowego (w przypadku zawarcia umowy z dostawcą), w następujących przypadkach:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa powyżej,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.
Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu powyżej:
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
1) Oferta sporządzona na formularzu stanowiącym część A załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierająca specyfikację techniczną potwierdzającą odpowiadanie przedmiotowi zamówienia oraz odnosząca się do kryteriów oceny ofert. Dopuszcza się przedstawienie specyfikacji technicznej jako odrębnego, dodatkowego załącznika do Oferty.
2) Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym część B załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym na formularzu stanowiącym część C załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Wykaz cech – specyfikacja wykazująca zgodność z przedmiotem zapytania ofertowego – stanowiący część D załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferent wskazuje, że przedmiot oferowany przez niego posiada daną cechę poprzez postawienie znaku „X” w stosownym wierszu przy danej cesze. W przypadku braku posiadania danej cechy, stosowne pole w kolumnie przy danej cesze należy pozostawić puste.
5) Dokumenty potwierdzające sprzedaż (faktury, rachunki lub inne równoważne dokumenty) zgodnie z wymogiem z pola „Wiedza i doświadczenie”
6) Oświadczenie potwierdzające posiadanie odpowiedniego sprzętu i oprogramowania do projektowania graficznego oraz sprzętu niezbędnego do wykonania stoiska targowego w miejscu zlecenia zgodnie z wymogiem pola „Potencjał techniczny”.
7) Wstępna wizualizacja stanowiska wykonana na podstawie danych udostępnionych Oferentowi na jego prośbę w minimum 3 widokach.
8) W przypadku braku możliwości pobrania z ogólnodostępnego, państwowego serwisu internetowego należy dołączyć aktualny dokument rejestrowy Dostawcy,
9) Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Dostawcę) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę musi zostać załączone do oferty.
Uwaga: Niezałączenie formularza ofertowego zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 część A, do niniejszego zapytania lub załączenie go w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem pkt. 12 sekcji „Dodatkowe warunki”.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
znaczenie kryterium – 100 pkt;
opis sposobu oceny ofert według kryterium „Cena”:
- oferta z najniższą ceną netto, spełniająca wymagania zapytania ofertowego, otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium „Cena” (100 pkt),
- ocena punktowa pozostałych ofert zostanie dokonana wg wzoru: PP= Cn/Co *100
gdzie:
Cn – najniższa cena netto oferty spośród złożonych ofert podlegających ocenie
Co – cena netto ocenianej oferty
100 – znaczenie kryterium „Cena”
Liczba punktów obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku osiągnięcia przez dwie lub więcej ofert tej samej liczby punktów Zamawiający podejmie negocjacje z wszystkimi oferentami.
Wykluczenia:
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
ROZSTRZYGNIĘCIE:
Ledatel Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. k. informuje, że w wyniku przeprowadzenia postępowania na:
Projekt i wykonanie gotowych, zindywidualizowanych elementów stoiska wystawowego na targi INNOTRANS 2022, w ramach projektu nr. RPKP.01.05.03-04-0001/18 pn. "Promocja firmy Ledatel na rynkach zagranicznych"
wybrany został wykonawca: 4MISSIONDESIGN S.C., ul. Główna 41, 61-007 Poznań, cena netto 102 218,00 zł, cena brutto 125 728,14 zł.
Strona korzysta z plików cookie