Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 2/2022 z dnia 03.11.2022 dotyczącego wyboru dostawcy usług doradczych w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej.

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

W wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego, wybrano następującego Wykonawcę:

 

Design dla Ciebie Piotr Józefowski,

ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz

NIP 6961390175

 

Cena zamówienia: 270 000 PLN netto/332 100 PLN brutto

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wierzchucice, dnia 03 listopada 2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2022

Dotyczące wyboru dostawcy usług doradczych w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej polegającej na dostosowaniu wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań zagranicznych rynków.

Przedsiębiorstwo Sady Kujawskie Sp. z o.o. w związku z realizacją projektu pn. „Opracowanie strategii wzorniczej soku jabłkowego szansą na rozwój firmy Sady Kujawskie Sp. z o. o. na rynku włoskim oraz hiszpańskim”, wnioskowanym o przyznanie dofinansowania w ramach projektu . „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, ogłasza niniejsze zapytanie ofertowe zgodnie z zasadą konkurencyjności.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

 

Sady Kujawskie Sp. z o.o.

Wierzchucice 20

86-014 Sicienko

NIP 554 29 18 234 REGON 341282313

Osoba do kontaktów: Jordan Bomberski

Adres e-mail: aleksandra.szymanowska@wp.pl

Telefon: 695 130 200

  1. Informacje ogólne
  2. Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt.5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

 

  1. Data ogłoszenia zapytania ofertowego

03.11.2022 r.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
  2. Termin składania ofert mija w dniu 14 listopada 2022 r. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego lub w

formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: aleksandra.szymanowska@wp.pl

 

  1. Termin związania ofertą

 

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

  1. Warunki udziału w postępowaniu

 

Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawcę wszystkich wymienionych wymogów:

  1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy: a. Posiadają potencjał ekonomiczny, finansowy oraz techniczny pozwalający na wykonanie zamówienia.
    1. posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy na wykonanie usług, których opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów;
    2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. W szczególności zapewniają zespół projektowy składający się z minimum 3 osób, w skład którego wchodzi co najmniej jeden profesjonalny projektant posiadający wykształcenie wyższe w zakresie projektowania oraz doświadczenie w projektowaniu (był autorem więcej niż 3 projektów wzorniczych dla dóbr wytwarzanych przemysłowo). Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia członków zespołu projektowego nastąpi na podstawie Oświadczenia wykonawcy stanowiącego załącznik nr 4 (dotyczy: Usługa doradcza - dostosowanie wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań zagranicznych rynków).
    3. W trakcie trwania procesu projektowego wymagane jest przeprowadzenie minimum jednego spotkania roboczego w miesiącu, w którym uczestniczyć będą członkowie zespołu ze strony wykonawcy i zamawiającego. Miejscem spotkań będzie siedziba zamawiającego.
  1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  2. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  3. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  4. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  5. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.
  2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego, każdostronnie ponumerowanego i podpisanego każdostronnie zgodnie z reprezentacją firmy Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem (załącznik nr 2) i innymi wymaganymi załącznikami.
  3. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.
  4. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  5. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dodatkowych dokumentów, wyznaczając im odpowiedni termin na złożenie wyjaśnień/dokumentów. Brak złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty. Uzupełnienia oferty należy dokonać w jeden ze sposobów właściwych do złożenia oferty.

 

  1. Wymagania dotyczące wadium
  2. Oferta powinna być zabezpieczona wadium: w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych.

  1. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr: 25 8142 1046 0110 2675 2000 0001 Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy
  2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: Sady Kujawskie Sp. z o.o.
  3. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

  1. Termin realizacji przedmiotu oferty

 

Do 30.06.2023 r.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.

  1. Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
  • 79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania
  • 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
  • 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
  • 79930000-2 Specjalne usługi projektowe
  • 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
  • 79342000-3 Usługi marketingowe
  • 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

 

  1. Kryteria wyboru oferty

 

Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
  2. a) Całkowita cena netto w PLN za przedmiot zamówienia - waga 60 punktów

Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:

Cena netto oferty najniższej / Cena netto badanej oferty x60 pkt. = ilość punktów.

  1. c) Termin płatności faktur w dniach - waga 20 punktów

Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:

Termin płatności faktur badanej oferty / Najdłuższy termin płatności faktur wynikający z badanych ofert x 20 punktów.

  1. d) Czas realizacji zadania (liczba dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy) - waga 20 punktów

Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:

Najkrótszy czas realizacji zadania 1 spośród badanych ofert / Czas realizacji zadania 1 badanej oferty x 20 punktów.

  1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria (do 2 miejsc po przecinku). Ilości punktów będzie stanowić końcową ilość punktów przyznaną danej ofercie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.
  2. Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.
  3. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu zamówienia.
  4. Opis sposobu przygotowania ofert

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
  2. Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.
  4. Oferta powinna zawierać:

1) Datę przygotowania i termin ważności oferty;

2) Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;

3) Odniesienie do zamieszczonych w zapytaniu kryteriów wyboru oferty;

4) Podpis/podpisy osoby/osób upoważnionej/-ych do złożenia oferty;

5) Podpisane wszystkie załączniki i ponumerowane wszystkie strony do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt. 6.4.;

6) Podpisane oświadczenia stanowiące załączniki nr 2, nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego;

7) Wszystkie strony oferty należy ponumerować i podpisać zgodnie z reprezentacją firmy wraz z pieczęcią firmową.

 

  1. Minimalny zakres umowy warunkowej na realizację usługi doradczej dotyczącej adaptacji produktów i procesów do eksportu poprzez certyfikację produktów i procesów w zakresie norm technicznych, jakości oraz zgodności oraz usługi z zakresu dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań zagranicznych rynków:

 

  1. Opis działań planowanych do realizacji w ramach usług doradczych będących przedmiotem projektu z uwzględnieniem harmonogramu i miejsca ich realizacji;
  2. Planowany termin rozpoczęcia i zakończenia usługi;
  3. Informację o zespole wykonawcy realizującym usługę wraz z przypisaniem osób do poszczególnych działań;
  4. Informacje o osobach wyznaczonych ze strony wnioskodawcy do współpracy przy realizacji usługi; 5. Wynagrodzenie przysługujące wykonawcy za realizację działań związanych z realizacją usługi;
  5. Kwestie przeniesienia na wnioskodawcę autorskich praw majątkowych i praw zależnych do wszelkich utworów powstałych w związku z realizacją usługi (jeśli dotyczy);
  6. Zobowiązanie wykonawcy do realizacji usługi zgodnie z Regulaminem, Wytycznymi oraz w przypadku wzornictwa zgodnie z załącznikiem nr 10 do Regulaminu konkursu Minimalny zakres usługi dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań zagranicznych rynków”;
  7. Warunek uzależniający obowiązywanie umowy od otrzymania informacji od TARR S.A. o przyznaniu dofinansowania. Do czasu zawarcia umowy o powierzenie grantu wnioskodawca realizuje projekt na własne ryzyko.

 

 

 

 

  1. Warunki zmiany umowy
  2. Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
  3. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.
  4. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
  5. Postanowienia końcowe
  6. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.

 

  1. Informacje dodatkowe

 

Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest Sady Kujawskie Sp. z o.o. ,będzie przetwarzać dane osobowe w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez Sady Kujawskie Sp. z o.o., to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 

  1. Załączniki

 

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;

Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis zamówienia

Załącznik nr 4 – Oświadczenie oferenta o zdolności do wykonania zamówienia.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Sady Kujawskie Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2022-11-03
Data składania ofert 2022-11-14
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Sicienko
Miejscowość Wierzchucice

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2511
Wyświetlony: 553
Wygasa: 2025-07-29

Pliki

Strona korzysta z plików cookie