Przedmiot zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy dla następującego zakresu usługi:
Usługa doradcza w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej dla produktów: Innowacyjny agregat do uprawy pasowej Mzuri Pro-Til 3T, 4T i 6T oraz innowacyjny agregat do pielęgnacji gleby Rezult, na rynki: węgierski, hiszpański, bułgarski, na którą składa się:
- Stworzenie modelu biznesowego określającego kluczowe aspekty biznesu (Propozycja Wartości, Segmenty Klientów, Relacje z Klientami, Kanały Sprzedaży, Kluczowi Partnerzy, Kluczowe Działania, Kluczowe Zasoby, Struktura Kosztów, Struktura Przychodów. Zdefiniowanie strategicznej przewagi nad konkurencją w celu wykorzystania potencjału rynku.
- Charakterystyka grupy docelowej odbiorców.
- Analiza SWOT działalności - Opracowanie zestawienia: szanse, zagrożenia, siły, słabości działalności klienta w celu określenia potencjału rynkowego i określenia działań do zniwelowania zagrożeń dla biznesu.
- Analiza konkurencji - określenie widocznych w sieci i na rynku konkurentów, analiza narzędzi marketingowych konkurencji.
- Analiza usług Zamawiającego – przewaga konkurencyjna.
- Opracowanie tekstów na cele marketingu szeptanego w językach krajów docelowych.
- Zebranie i analiza pełnej oferty prasy branżowej i jej portali. Określenie miejsc wartych reklamowania się w celu zwiększenia siły dotarcia do potencjalnych klientów. Rozesłanie i zestawienie otrzymanych ofert cenowych reklamy.
- Pozyskiwanie klientów - doradztwo w zakresie narzędzi i kanałów dotarcia,
- Narzędzia marketingowe - określenie możliwych i wartych do zaimplementowania narzędzi niezbędnych do stałego wzrostu rozpoznawalności marki i osiągania zamierzonych celów marketingowych i sprzedażowych.
- Koncepcja zmiany formy wizualnej konta FB, strony Fanpage, stworzenie opisów towarzyszących konta w języku polskim i propozycji ustawień parametrów konta.
- Przygotowanie koncepcji harmonogramu i struktury kampanii na Facebooku na okres 3 miesięcy (uwzględniając temat, cel kampanii, datę realizacji).
- Analiza dotychczasowych 3 kampanii w mediach społecznościowych (Facebook) oraz opracowanie nowej kampanii, włączając propozycję tekstu i grafiki postu dostosowanej do celu kampanii - do 6 wersji grafik, określenie 3 grup docelowych odbiorców, ustalenie rodzaju kampanii reklamowej i rozplanowanie kampanii do emisji.
Termin realizacji zamówienia – do 31 października 2022 roku.
Dodatkowe informacje
Kategoria zamówienia: usługi
Wspólny Słownik Zamówień:
- 73220000-0 – Usługi doradcze w zakresie rozwoju
- 79410000-1 – Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
- 79411000-8 – Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim doświadczeniem. Sposób dokumentacji: udokumentowane przeprowadzenie przynajmniej jednej kampanii reklamowej kierowanej na rynek węgierski i/lub hiszpański i/lub bułgarski, za pomocą:
- portalu Facebook.com, np. przy użyciu platformy Menadżer Reklam i/lub
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (sposób dokumentacji: oświadczenie).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (sposób dokumentacji: oświadczenie).
Do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczone są podmioty nie powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (sposób dokumentacji: oświadczenie).
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem, a wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym z Zamawiającym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób, miejsce i termin składania ofert
- Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wszystkie strony oferty należy zeskanować i wysłać na adres e-mai: projekt@mzuri-agro.eu.
- Ostateczny termin składania ofert upływa 6 października 2022 roku, do godz. 10:00
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. W tym celu musi złożyć do Zamawiającego w formie mailowej oświadczenie (skan podpisanego dokumentu) o wycofaniu oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie Zamówienia: Łukasz Ilnicki. Zapytania dot. zamówienia prosimy wysyłać na adres mailowy: projekt@mzuri-agro.eu, jednak nie później niż 72 godziny przed terminem składania ofert
- Niniejsze Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia i inne dokumenty należy składać w Postępowaniu w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Kryteria oceny ofert
- Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Kryterium 1 – Koszt netto - 100% (max 100 pkt.)
- Liczba punktów danej oferty będzie obliczana wg następującego wzoru:
- Kryterium 1 – Koszt netto
Cena obejmuje koszt netto przedmiotu zamówienia.
Liczba punktów danej oferty będzie obliczana wg następującego wzoru:
- K1 = (Co / Cx) x 100,
- gdzie:
- K1 – przyznane punkty za Kryterium 1 dla oferty ocenianej;
- Co – cena netto oferty najniższej spośród wszystkich ważnych ofert;
- Cx – cena netto oferty ocenianej
- Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
- Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców łączną cenę netto w złotych.
- Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
- 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny. Za najkorzystniejszą ofertę uważa się tę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznawanych wg opisanych kryteriów.
Informacja o ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty
- Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert przystąpi do ich oceny.
- Zamawiający może podczas badania i oceny ofert żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści oferty. Oferent zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień w terminie 1 dnia (24 godzin) od otrzymania wezwania do wyjaśnień, przy czym wezwanie i wyjaśnienia mogą być realizowane drogą elektroniczną (poprzez pocztę e-mail).
- W przypadku, gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia, oferent zostanie wezwany do wyjaśnień w tym zakresie. Jeżeli wyjaśnienia nie wystarczą na udowodnienie, iż zamówienie jest możliwe do realizacji przy zaoferowanej cenie, oferta zostanie odrzucona z uwagi na rażąco niską cenę.
- Zamawiający przekaże wybranemu Oferentowi informację o jego wyborze za pomocą poczty elektronicznej.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia o tym fakcie wszystkich Wykonawców, umieszczając informację o wyniku postępowania oraz dane Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w Ogłoszeniu w portalu https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego lub udzielenia zamówienia bez podania przyczyny.
Zmiany umowy
- Zmiany umowy mogą dotyczyć:
- terminów realizacji zdania;
- wydatków;
- innych okoliczności istotnych z perspektywy realizacji projektu i mających wpływ na osiągnięcie jego celu.
- Zmiany umowy bezwzględnie będą wymagały zgody obu stron. Zmiany umowy mogą wymagać zgody instytucji odpowiedzialnej za udzielenie wsparcia na realizację projektu. W celu dokonania zmiany umowy strona inicjująca będzie zobowiązana do przekazania drugiej stronie wyczerpujących informacji na temat wnioskowanej zmiany umowy wraz z uzasadnieniem jej wprowadzenia w kontekście osiągnięcia celu wyrażonego w zakresie zadania.
Termin związania ofertą: 30 dni.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Wzór oferty