Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Wielkie Czyste, dnia 21.04.2022
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Katarzyny w Wielkim Czystym Wielkie Czyste 10 86-212 StolnoZapytanie ofertowe
Nr wewnętrzny postępowania ofertowego 01/04/2022
I. Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Katarzyny W Wielkim Czyztym zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania remontu konserwatorskiego elewacji zabytku wpisanego do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego w gotyckim kościele p.w. św. Katarzyny w Wielkim Czystym.
Kościół w Wielkim Czystym erygowany w 1246 roku. Został zbudowany w 3 ćwierci wieku XIII, rozbudowany lub odnowiony w 1 ćwierci XIV wieku. Nowe nakrycie wnętrza w 1546 roku. Odnowiony w 1615 roku oraz w 1657 po ograbieniu przez Szwedów. Restaurowany w duchu neogotyckim w 1877 roku. Wnętrze kościoła zostało wypalone w 1914 roku, a odbudowa jego nastąpiła w 1925 roku. Powiększony został wówczas o prezbiterium.
Kościół p.w. św. Katarzyny w Wielkim Czystem położony jest na niewielkim wzniesieniu, między dwoma jeziorami, połączonymi strugą. Jest to kościół orientowany, murowany z przyciosanych kamieni polnych, układanych w warstwy, z użyciem granitu łamanego i gruzu ceglanego, nadbudowany cegłą. Pierwotnie salowy (prezbiterium wraz z zakrystią dobudowane w 1925 roku), na rzucie wydłużonego prostokąta, z kwadratową wieżą od zachodu częściowo wbudowaną w korpus.
Od południa znajduje się prostokątna kruchta, dobudowana w XV lub na początku XVI wieku.
Zadanie będzie obejmować zakres zgodnie z załączonym do zapytania przedmiarem i przewiduje:
Prace należy prowadzić zgodnie z wydaną decyzją konserwatorską nr ZN-337/2019 z dnia 20.08.2019 roku oraz programem prac konserwatorskich opracowanym przez konserwatora zabytków Dobromira Dombek. Wymagane zapewnienie nadzoru konserwatorskiego przez autora programu prac konserwatorskich.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453100-8 Roboty renowacyjne
92522200-8 Usługi ochrony budynków historycznych
3. Termin realizacji zamówienia:
Termin rozpoczęcia prac: 16 maja 2022 roku
Termin zakończenia prac do: 21 października 2022 roku
4. Oferta powinna być:
1) wypełniona według podanych wyżej danych na niniejszym formularzu,
2) opatrzona pieczątką firmową,
3) posiadać datę sporządzenia,
4) podpisana przez wykonawcę,
oraz przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres e-mail: ksjw1@tlen.pl) poczty tradycyjnej, kurierem lub też dostarczona osobiście na adres:
Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Katarzyny w Wielkim Czystym, Wielkie Czyste 10, 86-212 Stolno
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie 06 maja 2022 r. (do godz. 12.00) decyduje data wpływu do siedziby zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć:
5. Warunek udziału w postępowaniu:
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane: -podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowanie i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
6. Termin składania ofert upływa w dniu 06 maja 2022 do godziny 12:00.
Oferta cenowa jest to wypełniony kompletnie dokument stanowiący załącznik zapytania ofertowego.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp. |
Nazwa |
Waga kryterium - ilość punktów |
1 |
Cena wykonania zakresu robót |
90 |
2 |
Okres gwarancji (minimum 2 lata) |
10 |
3 |
RAZEM |
100 |
III. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Punkty wyliczone będą w oparciu o wzór matematyczny: S = C + G, gdzie
poszczególne symbole oznaczają:
S – suma uzyskanych punktów,
C – punkty za cenę,
G – punkty za okres gwarancji
Kryterium nr 1:
C = ( Cmin / Cof..) x 90
gdzie:
Cmin – najniższa cena wg niniejszego formularza spośród wszystkich złożonych ofert,
Cof. – zaoferowana cena wg niniejszego formularza danej oferty,
C – ilość punktów za cenę przyznanych danej ofercie.
Kryterium nr 2:
G = (Gof/ Gmax.) x 10
gdzie:
Gmax. – najdłuższy termin udzielonej gwarancji,
Gof. – proponowany termin gwarancji w danej ofercie,
G– ilość punktów za udzieloną gwarancję, przyznanych danej ofercie.
Kryterium nr 3:
Dostarczenie zestawienia wraz z oświadczeniem potwierdzającym wykonanie co najmniej 5 prac konserwatorskich przy elewacjach zabytkowych obiektach sakralnych przez oferenta zrealizowanych w ostatnich trzech latach. Prace wykonane przez Oferenta muszą być potwierdzone protokołem odbioru dokonanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku złożenia jej przez Oferenta bez załączników określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących wymagane załączniki oferty.
W przypadku uzyskania mniejszej kwoty dofinansowania ze źródeł zewnętrznych (Kujawsko-Pomorski Urząd Marszałkowski) Zamawiający zastrzega sobie, możliwość zmniejszenia zakresu zadania.
Informacje dotyczące umowy
Środki na realizację zadania będą przekazywane na rachunek bankowe Wykonawcy określony w rachunku po przekazaniu Zamawiającemu środków z budżetu województwa kujawsko-pomorskiego oraz budżetu europejskiego (RPO).
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Wsparcie opieki nad zabytkami Województwa Kujawsko-Pomorskiego w roku 2022” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Prace określone w umowie współfinansowane są ze środków:
Zamawiający dopuszcza częściowe rozliczenie zadania po przedłożeniu rachunku przez Wykonawcę. Całościowe rozliczenie zleconego zadania nastąpi po przedłożeniu pełnego zestawienia dowodów księgowych wraz z kosztorysem powykonawczym, w celu akceptacji przez Zamawiającego oraz po odbiorze dokonanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace konserwatorskie na okres minimum 3 lat.
Naprawy gwarancyjne zostaną usunięte w terminie nie przekraczającym 1 miesiąca liczonego od dnia zgłoszenia.
W razie zwłoki (z przyczyn zależnych od Wykonawcy) Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2 % wartości umownej prac za każdy dzień zwłoki.
Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego karę umowną.
Jeżeli wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem prac konserwatorskich lub wykończeniem prac tak dalece, że nie jest prawdopodobne, by zdołał je ukończyć w terminie określonym w umowy, Zamawiający może bez wyznaczenia terminu dodatkowego od umowy odstąpić przed upływem terminem do wykonania prac.
W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności, gdy wady nie dadzą się usunąć albo gdy z okoliczności wynika, że Wykonawca nie zdoła ich usunąć w odpowiednim czasie, Zamawiający może odstąpić od umowy bez zapłaty wynagrodzenia.
Jeżeli wady nie są istotne Zamawiający może zażądać obniżenia wynagrodzenia w odpowiednim stosunku.
Wykonawca nie może powierzyć wykonania prac innej osobie bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
W razie naruszenia ww. punktu Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.
Wszelkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować poprzez pocztę e-mail zamawiającego: ksjw1@tlen.pl
Strona korzysta z plików cookie