Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Rozwój przedsiębiorstwa związany z unowocześnieniem poprzez wprowadzenie nowych usług rehabilitacyjnych

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

„Rozwój przedsiębiorstwa związany z unowocześnieniem poprzez wprowadzenie nowych usług rehabilitacyjnych”

 

Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę fabrycznie nowego sprzętu w postaci:

A) aparat do terapii falą uderzeniową o następujących minimalnych parametrach:

1) Moc urządzenia: min. 50 – 200 mj,

2) Waga urządzenia nie przekraczająca 2,2 kg (bez rękojeści),

3) Tryb pracy umożliwiający ustawienie fali o zmiennej częstotliwości.

 

B) aparat do krioterapii CO2 z dwoma dyszami nadmuchowymi o następujących minimalnych parametrach:

1) Czynnik chłodzący aparatu dwutlenek węgla w cylindrze syfonu,

2) Możliwość podłączenia jednocześnie do aparatu dwóch dysz nadmuchowych,

3) Układ pomiarowy temperatury.

 

C) aparat do drenażu limfatycznego z mankietem 24-komorowym o następujących minimalnych parametrach:

1) Aparat obsługujący mankiety 24 komorowe,

2) Możliwość ustawienia dowolnej wartości ciśnienia dla każdej komory oddzielnie,

3) Aparat posiadający dwa gniazdka z możliwością podłączenia przewodów pneumatycznych od mankietów.

2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z dostarczonych urządzeń z zapytania ofertowego.

3. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nie używane oraz wolne od wad prawnych i fizycznych, praw i obciążeń ze strony osób trzecich.

4. Okres gwarancji: min. 24 miesiące.

5. Dokładna kolorystyka do ustalenia z zamawiającym. Dopuszczalne odchyłki wymiarowe parametrów +/- 5%, powyżej muszą być pisemnie konsultowane z zamawiającym. Wszelkie parametry przedmiotu zamówienia należy potwierdzić przed rozpoczęciem dostawy.

6. Minimum jeden dzień przed dostawą wykonawca poinformuje zamawiającego o dacie i godzinie dostawy.

7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33100000-1.

 

Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 listopada 2022 r.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:

1) Wypełniony formularz ofertowy.

2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE WYKONAWCY MAJĄ DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do oferty

2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Zamawiający wezwie do uzupełnienia, bądź złożenia wyjaśnień tych wykonawców, których oferty nie będą kompletne lub tych, których oferty zawierają błędy.

 

 

OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe.

2. Cena podana w ofercie musi zawierać podatek VAT, wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i składniki związane z wykonaniem danego zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

 

KRYTERIA WYBORU OFERT.

1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są: Cena brutto oferty – 100%

2. Sposób przyznawania punktów:

a) cena C = (Cmin./Cbad.) x 100

gdzie:

C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena

Cmin. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert

Cbad. – cena (brutto) oferty badanej

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriów oceny ofert (C).

4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5. Wykonawca jest zobowiązany określić cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena winna być obliczona ściśle według zapisów formularza ofertowego. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe i obejmować będzie wszelkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem odpowiedniej stawki podatku VAT, zgodnej z obowiązującymi przepisami.

6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń dla każdej części zamówienia. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w zapytaniu ofertowym dla każdej części zamówienia.

9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z poniższych okoliczności:

1) została złożona po terminie składania ofert;

2) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;

3) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego;

4) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.

 

OPIS SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

4. Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów formularzy przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że będą one zawierać wszystkie niezbędne informacje określone przez Zamawiającego.

5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze.

6. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

7. Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej podpisania (na każdej zapisanej stronie).

8. Wszelkie poprawki i zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę.

9. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane, spięte w sposób trwały.

10. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

11. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa do podpisywania dokumentów wystawione przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji).

12. Wszelkie pełnomocnictwa, dołączone do oferty, muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

 

OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:

1) Jolanta Rosińska – tel.531404171

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Ofertę należy przesłać na adres e-mail: ewagminska355@wp.pl w terminie do dnia 25 października 2022 roku, do godziny 15:00, z dopiskiem oferta na „Rozwój przedsiębiorstwa związany z unowocześnieniem poprzez wprowadzenie nowych usług rehabilitacyjnych”- ZO.1.2022

 

PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY

1. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której, dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO

Ratownik Medyczny Ewa Gmińska informuje, iż Administratorem danych osobowych (dalej jako: „Dane osobowe”) pozyskanych od Sprzedawcy w trakcie trwania współpracy między Stronami jest Ratownik Medyczny z siedzibą w Zakrzewie, ul. Polna 17, 87-707 Zakrzewo, Gmina Zakrzewo, NIP: 8911631821, REGON: 382180635, e-mail: ewagminska355@wp.pl zgodnie z RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dane osobowe pracowników Sprzedawcy przetwarzane są w celu realizacji współpracy na podstawie niniejszej umowy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a także w celu realizacji wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Ratowniku medycznym Ewie Gmińskiej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Dane osobowe (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail) przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego powyżej tj. czas realizacji umowy wydłużony o okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa dotyczących przedawnienia roszczeń oraz terminy przechowywania dokumentacji wynikające z przepisów podatkowych).

Ratownik Medyczny Ewa Gmińska nie zamierza przekazać Danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, przetwarzać ich w sposób zautomatyzowany czy też profilować.

Dane osobowe, jeśli będzie to konieczne, mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym, Ratownik Medyczny Ewa Gmińska zleci to zadanie, np. kurierom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym, doradcom finansowym, kancelariom rachunkowym abyśmy mogli wykonywać swoje zobowiązania umowne, wynikające z przepisów prawa oraz dochodzić roszczeń i praw nam przysługujących.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Ewa Gmińska Prowadząca działalność gospodarczą Ratownik Medyczny Ewa Gmińska
Data zamieszczenia 2022-10-17
Data składania ofert 2022-10-25
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Zakrzewo
Miejscowość Zakrzewo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2487
Wyświetlony: 551
Wygasa: 2025-07-12

Pliki

Strona korzysta z plików cookie