Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Rozwój przedsiębiorstwa związany z unowocześnieniem poprzez wprowadzenie nowych usług rehabilitacyjnych

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

„Rozwój przedsiębiorstwa związany z unowocześnieniem poprzez wprowadzenie nowych usług rehabilitacyjnych”

 

II. Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę fabrycznie nowego sprzętu w postaci:

A) aparat do fali uderzeniowej o następujących minimalnych parametrach: - ciśnienie 1-5 barów, - częstotliwość 1-25Hz, - 43 programy wbudowane, - dotykowy wyświetlacz, - praca w trybie burst

B) aparat do krioterapii CO2 z dwoma dyszami nadmuchowymi o następujących minimalnych parametrach: - czynnik chłodniczy dwutlenek węgla, - 2 dysze podłączone jednocześnie, - butla z CO2 kompatybilna z aparatem, - zakres temperatur -65 do -75st.C, - ciśnienie pracy 5-6MPa

C) aparat do drenażu limfatycznego z 24-komorowymi spodniami na suwak o następujących minimalnych parametrach: - ekran LCD 5,7" z panelem dotykowym, - parametry ciśnienia 20-160mmHg, - liczba programów 15, - aparat obsługujący mankiety 24 - komorowe, - możliwość ustawienia dowolnej wartości ciśnienia dla każdej komory oddzielnie.

2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z dostarczonych urządzeń z zapytania ofertowego.

3. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nie używane oraz wolne od wad prawnych i fizycznych, praw i obciążeń ze strony osób trzecich.

4. Okres gwarancji: min. 24 miesiące.

5. Dokładna kolorystyka do ustalenia z zamawiającym. Dopuszczalne odchyłki wymiarowe parametrów +/- 5%, powyżej muszą być pisemnie konsultowane z zamawiającym. Wszelkie parametry przedmiotu zamówienia należy potwierdzić przed rozpoczęciem dostawy.

6. Minimum jeden dzień przed dostawą wykonawca poinformuje zamawiającego o dacie i godzinie dostawy.

7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33100000-1. Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7.Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

UWAGA! Dopuszcza się ponadto zaproponowanie parametrów lepszych lub równoważnych. Oferta powinna być zgodna z wymienionymi powyżej bądź lepszymi parametrami. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych powyżej, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, funkcjonalne i nie obniżą określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia standardów. Wszelkie odstępstwa /rozwiązania równoważne od wymienionych wyżej parametrów powinny zostać przez Wykonawcę uzasadnione pod kątem identycznej lub lepszej funkcjonalności oferowanych rozwiązań.

 

III. Termin realizacji zamówienia: do dnia 20 grudzień 2022 r.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:

1) Wypełniony formularz ofertowy.

2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

 

V. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE WYKONAWCY MAJĄ DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do oferty

2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

Zamawiający wezwie do uzupełnienia, bądź złożenia wyjaśnień tych wykonawców, których oferty nie będą kompletne lub tych, których oferty zawierają błędy.

 

VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe.

2. Cena podana w ofercie musi zawierać podatek VAT, wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i składniki związane z wykonaniem danego zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

 

VII. KRYTERIA WYBORU OFERT.

1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są: Cena brutto oferty – 100%

2. Sposób przyznawania punktów:

a) cena C = (Cmin./Cbad.) x 100 gdzie: C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena Cmin. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert Cbad. – cena (brutto) oferty badanej

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriów oceny ofert (C).

4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5. Wykonawca jest zobowiązany określić cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena winna być obliczona ściśle według zapisów formularza ofertowego. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe i obejmować będzie wszelkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem odpowiedniej stawki podatku VAT, zgodnej z obowiązującymi przepisami.

6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń dla każdej części zamówienia. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w zapytaniu ofertowym dla każdej części zamówienia.

9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z poniższych okoliczności:

1) została złożona po terminie składania ofert;

2) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;

3) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego;

4) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.

 

VIII. OPIS SPOSÓBU ZŁOŻENIA OFERTY

1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

4. Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów formularzy przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że będą one zawierać wszystkie niezbędne informacje określone przez Zamawiającego.

5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze.

6. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

7. Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej podpisania (na każdej zapisanej stronie).

8. Wszelkie poprawki i zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę.

9. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane, spięte w sposób trwały.

10. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

11. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa do podpisywania dokumentów wystawione przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji).

12. Wszelkie pełnomocnictwa, dołączone do oferty, muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

 

IX. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:

1) Jolanta Rosińska – tel. 531404171

 

X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. XI. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: ewagminska355@wp.pl w terminie do dnia 08 grudnia 2022 roku, do godziny 12:00, z dopiskiem oferta na „Rozwój przedsiębiorstwa związany z unowocześnieniem poprzez wprowadzenie nowych usług rehabilitacyjnych”- ZO.1.2022

 

XII. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY

1. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której, dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO

Ratownik Medyczny Ewa Gmińska informuje, iż Administratorem danych osobowych (dalej jako: „Dane osobowe”) pozyskanych od Sprzedawcy w trakcie trwania współpracy między Stronami jest Ratownik Medyczny z siedzibą w Zakrzewie, ul. Polna 17, 87-707 Zakrzewo, Gmina Zakrzewo, NIP: 8911631821, REGON: 382180635, e-mail: ewagminska355@wp.pl zgodnie z RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dane osobowe pracowników Sprzedawcy przetwarzane są w celu realizacji współpracy na podstawie niniejszej umowy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a także w celu realizacji wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Ratowniku medycznym Ewie Gmińskiej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Dane osobowe (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail) przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego powyżej tj. czas realizacji umowy wydłużony o okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa dotyczących przedawnienia roszczeń oraz terminy przechowywania dokumentacji wynikające z przepisów podatkowych).

Ratownik Medyczny Ewa Gmińska nie zamierza przekazać Danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, przetwarzać ich w sposób zautomatyzowany czy też profilować.

Dane osobowe, jeśli będzie to konieczne, mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym, Ratownik Medyczny Ewa Gmińska zleci to zadanie, np. kurierom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym, doradcom finansowym, kancelariom rachunkowym abyśmy mogli wykonywać swoje zobowiązania umowne, wynikające z przepisów prawa oraz dochodzić roszczeń i praw nam przysługujących.

 

ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1

2. Wzór umowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 3

4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Ewa Gmińska Prowadząca działalność gospodarczą Ratownik Medyczny Ewa Gmińska
Data zamieszczenia 2022-11-30
Data składania ofert 2022-12-08
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Zakrzewo
Miejscowość Zakrzewo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2550
Wyświetlony: 597
Wygasa: 2025-08-25

Pliki

Strona korzysta z plików cookie