Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1
Wykonanie usługi doradczej polegającej na kompleksowym przygotowaniu produktów (tj. wzornictwa, usług oraz opakowań) do potrzeb rynku niemieckiego, w związku z realizacją projektu pn. „Ekspansja marki Art’n doll na rynku niemieckim”, ubiegającego się o dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
I ZAMAWIAJĄCY
GRUPA T
ul. Toruńska 68 Mała Nieszawka
87-103 Wielka Nieszawka
NIP: 8792668449
REGON: 341319980
KRS: 0000426592
II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowe opracowanie rekomendacji dotyczących dostosowania produktów: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+) do wymagań rynku niemieckiego w zakresie wzornictwa, sposobu świadczenia usług oraz wzoru opakowań.
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza, polegająca na kompleksowym przygotowaniu produktów: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+) do potrzeb rynku niemieckiego w zakresie wzornictwa, usług oraz opakowań.
3.1 Cechy oraz zakres usługi:
Przedmiot zamówienia zostanie opracowany w formie raportu, który będzie określać wymagania stawiane produktom: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+), Lalka Przyjaciółka (6+) w zakresie wzornictwa, usług oraz opakowań, które mają zostać wprowadzone na rynek niemiecki.
Dokument powinien zawierać:
1. Informacje dotyczące Wnioskodawcy
2. Informacje dotyczące zasobów lub kwalifikacji posiadanych przez Wnioskodawcę ze względu na projekt wzorniczy, który zamierza realizować
3. Opis planowanego projektu wzorniczego, ze szczególnym uwzględnieniem wzornictwa, opakowań i sposobu świadczenia usług
4. Cele pośrednie i końcowe projektu wzorniczego
5. Szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu
6. Analiza marketingowa
a) Szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu, z uwzględnieniem wzornictwa, opakowań i sposobu świadczenia usług
b) Różnice pomiędzy ofertą Wnioskodawcy a ofertą konkurencji
c) Oczekiwania i potrzeby klientów
d) Odpowiedź produktu Wnioskodawcy na oczekiwania klientów
e) Przewaga rynkowa produktu Wnioskodawcy
7. Innowacyjność projektu
8. Wpływ projektu na ochronę środowiska oraz na przeciwdziałanie zmianom klimatu
9. Charakterystyka rynku
a) Główni dostawcy
b) Bariery wejścia na rynek (finansowe, technologiczne, prawne)
c) Dynamika rynku (rosnący, stabilny, malejący)
d) Lokalne uwarunkowania (informacje dotyczące przepisów prawnych oraz wymagań na danym rynku odnośnie do dystrybucji produktu, usługi i opakowania (np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, pozwolenia, wymagania dot. informacji jakie musi znaleźć się o usłudze lub na opakowaniach)
e) Analiza trendów rynkowych
10. Klienci
a) Grupy klientów
b) Cechy, które wyróżniają daną grupę klientów
c) Potrzeby grupy klientów
d) Liczebność grupy odniesiona do obszaru geograficznego
e) Liczba klientów przynależnych do danej grupy, którą zamierza się zdobyć
11. Konkurencja na rynku
a) Opis konkurencji
b) Charakterystyka minimum 3 konkurentów (nazwa, potencjał firmy, pozycja i udział w rynku, cena, jakość produktu, reklama, promocja, dystrybucja
c) Silne lub słabe strony oferty konkurencyjnej
d) Strategia konkurowania Wnioskodawcy
e) Potencjalne działania odwetowe konkurentów oraz reakcja Wnioskodawcy na te działania
12. Dystrybucja i promocja
a) Sposób, w jaki odbywać się będzie sprzedaż
b) Planowane krótko i długoterminowe działania promocyjne
c) Uzasadnienie skuteczności wybranych metod promocji
13. Analiza silnych i słabych stron działalności, jej zagrożeń i możliwości (SWOT)
14. Analiza ryzyk związanych z działalnością i rozwiązaniami alternatywnymi
15. Zakres działań niezbędnych do osiągnięcia celów pośrednich i końcowych
16. Projekcja finansowa dla operacji
a) Prognoza poziomu cen i wielkości sprzedaży
b) Rachunek zysków i strat
c) Zaktualizowana wartość netto d) Wskaźnik rentowności sprzedaży
17. Rekomendacje w zakresie wdrożenia produktu na rynku niemieckim
3.2 Harmonogram wykonania usługi:
Rozpoczęcie realizacji zlecenia: 01.01.2023 r.
Zakończenie realizacji zlecenia: 31.01.2023 r.
79310000-0 Usługi badania rynku
III TERMIN PODPISANIA I REALIZACJI UMOWY
15-16.11.2022 r. – podpisanie umowy.
01.01.2023 r. – 31.01.2023 r. – realizacja umowy.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które:
- udokumentują, iż posiadają doświadczenie w opracowywaniu strategii internacjonalizacji produktów, tj. udokumentują wykonanie minimum 2 usług doradczych z zakresu dostosowania produktu do potrzeb rynku zagranicznego, opracowanych w celu aplikowania w konkursach dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- posiadają w zespole przynajmniej jednego profesjonalnego projektanta tj. osobę posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz mającą doświadczenie w projektowaniu, co oznacza posiadanie w swoim portfolio minimum 3 projektów dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo. Dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje projektanta może być np. CV oraz portfolio potwierdzające wykonanie min. 3 projektów dóbr.
Dodatkowe warunki Brak
V. KRYTERIA OCENY OFERTY
1. Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 10 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wedle wzoru O=C+T.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt. Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania. W przypadku ofert, które uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
2. Ocena ofert planowana jest na dzień 15.11.2022 r. Termin ogłoszenia wyboru oferty może zostać przełożony, o czym oferenci zostaną powiadomieni za pośrednictwem strony
https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/.
3. Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z oferentami. 5. Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalne. W przypadku braku załączonych do oferty Wykonawcy wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.
VI. WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERT
Oferta spełniająca wymagania określone w ogłoszeniu sporządzana jest według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 niniejszego zapytania.
W przypadku podmiotów mających siedzibę poza granicami Polski dopuszcza się składanie Ofert w języku angielskim.
VII. TERMIN, MIEJSCE I WARUNKI SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy składać poprzez jeden, dogodny dla Oferenta sposób:
1.1 Przesłać na adres:
GRUPA T
ul. Toruńska 68 Mała Nieszawka
87-103 Wielka Nieszawka.
1.2 Przesłać skan oferty na adres mailowy: projekty@artndoll.pl.
2. Oferty należy dostarczyć do dnia 14.11.2022 r. do godz. 24:00.
3. W przypadku ofert dostarczonych za pośrednictwem poczty polskiej bądź kuriera decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania.
4. Oferty, które będą dostarczane elektronicznie na wskazany adres e-mail powinny być podpisane przez Oferenta.
5. Rozpatrzeniu podlegają tylko oferty spełniające wszystkie wymagania określone w pkt. II, IV i VII.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranych oferentów e-mailowo.
VIII. INFORMACJE NA TEMAT WYKLUCZENIA (w odniesieniu do podmiotów powiązanych)
Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty które w okresie udzielania zamówienia pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego przy udzielaniu zamówienia. Weryfikacja spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywa się na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2).
IX. DODATKOWE INFORMACJE
X. WARUNKI ZMIANY UMOWY
XI. ZAŁĄCZNIKI
Strona korzysta z plików cookie