Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wykonanie usługi doradczej polegającej na kompleksowym przygotowaniu produktu „Pierwsza lalka” (tj. wzornictwa, usług oraz opakowań) do potrzeb rynku niemieckiego, w związku z realizacja projektu "Pierwsza lalka na rynku niemieckim"

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1

Wykonanie usługi doradczej polegającej na kompleksowym przygotowaniu produktu  „Pierwsza lalka” (tj. wzornictwa, usług oraz opakowań) do potrzeb rynku niemieckiego, w związku z realizacja projektu pn. „Pierwsza lalka” na rynku niemieckim, ubiegającego się o dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

I ZAMAWIAJĄCY

GRUPA T

Ul.. Toruńska 68, 87-103 Mała Nieszawka

NIP: 8792668449

REGON: 341319980

Przedmiotowe zamówienie nie jest objęte Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem wymogów dotyczących przejrzystości oraz zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców w drodze stosowania zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 –2020 wydanych przez Ministra Rozwoju i Finansów z 19 lipca 2017 r. (z uwzględnieniem częściowego zawieszenia stosowania wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 przez Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej dnia 7 stycznia 2021 r.) oraz Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego (https://funduszeksportowy.tarr.org.pl/strona-72-dokumentacja_konkursowa.html).

II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest kompleksowe opracowanie rekomendacji z zakresu dostosowania produktu „Pierwsza lalka” (tj. wzornictwa, usług oraz opakowań) do wymagań rynku niemieckiego.

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza, polegająca na kompleksowym przygotowaniu produktu „Pierwsza lalka” do potrzeb rynku niemieckiego.  

3. Zakres i harmonogram wykonania usługi:

3.1 Cechy oraz zakres usługi:

Przedmiot zamówienia zostanie opracowany w formie raportu, który będzie określać wymagania stawiane produktowi „Pierwsza lalka” (w zakresie wzornictwa, usług oraz opakowań), który ma zostać wprowadzony na rynek niemiecki. Dokument powinien zawierać:

1. Informacje dotyczące Wnioskodawcy

2. Informacje dotyczące zasobów lub kwalifikacji posiadanych przez Wnioskodawcę ze względu na projekt wzorniczy, który zamierza realizować

3. Opis planowanego projektu wzorniczego

4. Cele pośrednie i końcowe projektu wzorniczego

5. Szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu

6. Analiza marketingowa

  1. Szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu
  2. Różnice pomiędzy ofertą Wnioskodawcy a ofertą konkurencji
  3. Oczekiwania i potrzeby klientów.
  4. Odpowiedź produktu Wnioskodawcy na oczekiwania klientów
  5. Przewaga rynkowa produktu Wnioskodawcy

7. Innowacyjność projektu

8. Wpływ projektu na ochronę środowiska oraz na przeciwdziałanie zmianom klimatu

9. Charakterystyka rynku

  1. Główni dostawcy
  2. Bariery wejścia na rynek (finansowe, technologiczne, prawne)
  3. Dynamika rynku (rosnący, stabilny, malejący)
  4. Lokalne uwarunkowania (informacje dotyczące przepisów prawnych oraz wymagań na danym rynku odnośnie do dystrybucji produktu, usługi i opakowania (np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, pozwolenia, wymagania dot. informacji jakie musi znaleźć się o usłudze lub na opakowaniach)
  5. Analiza trendów rynkowych

10. Klienci

  1. Grupy klientów
  2. Cechy, które wyróżniają daną grupę klientów
  3. Potrzeby grupy klientów
  4. Liczebność grupy odniesiona do obszaru geograficznego
  5. Liczba klientów przynależnych do danej grupy, którą zamierza się zdobyć

11. Konkurencja na rynku

  1. Opis konkurencji
  2. Charakterystyka minimum 3 konkurentów (nazwa, potencjał firmy, pozycja i udział w rynku, cena, jakość produktu, reklama, promocja, dystrybucja
  3. Silne lub słabe strony oferty konkurencyjnej
  4. Strategia konkurowania Wnioskodawcy
  5. Potencjalne działania odwetowe konkurentów oraz reakcja Wnioskodawcy na te działania

12. Dystrybucja i promocja

  1. Sposób, w jaki odbywać się będzie sprzedaż
  2. Planowane krótko i długoterminowe działania promocyjne
  3. Uzasadnienie skuteczności wybranych metod promocji

13. Analiza silnych i słabych stron działalności, jej zagrożeń i możliwości (SWOT)

14. Analiza ryzyk związanych z działalnością i rozwiązaniami alternatywnymi

15. Zakres działań niezbędnych do osiągnięcia celów pośrednich i końcowych

16. Projekcja finansowa dla operacji

  1. Prognoza poziomu cen i wielkości sprzedaży
  2. Rachunek zysków i strat
  3. Zaktualizowana wartość netto
  4. Wskaźnik rentowności sprzedaży

17. Rekomendacje w zakresie wdrożenia produktu na rynku niemieckim

 3.2 Harmonogram wykonania usługi:

Rozpoczęcie realizacji zlecenia: 01.10.2022 r.

Zakończenie realizacji zlecenia: 31.10.2022 r.

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.

5. Kod CPV

79310000-0 Usługi badania rynku

 

III TERMIN PODPISANIA I REALIZACJI UMOWY

30.08 – 31.08.2022 r. – podpisanie umowy.

01.10.2022 r. – 31.10.2022 r. – realizacja umowy.

 

IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział podmioty/zespoły, które udokumentują, iż posiadają doświadczenie w opracowywaniu strategii internacjonalizacji produktów, tj. udokumentują wykonanie minimum 2 usług doradczych z zakresu dostosowania produktu do potrzeb rynku zagranicznego, opracowanych w celu aplikowania w konkursach dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 

Dodatkowe warunki

Brak

 

KRYTERIA OCENY OFERTY

1. Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:

  • Cena oferty (C) – waga: 90%. Liczba punktów w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty (CMIN) przez cenę oferty badanej (CB) oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 90, wg. wzoru: C = (CMIN /CB)*90. Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 90 pkt.
  • Termin realizacji Zamówienia (T) – waga: 10%. Liczba punktów w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie najkrótszego terminu realizacji Zamówienia- (TMIN) [liczonego jako liczba dni od momentu rozpoczęcia realizacji Zamówienia (zgodnie z Harmonogramem opisanym w pkt. II.3.B) do terminu zakończenia Zamówienia] przez termin realizacji Zamówienia oferty badanej (TB) [liczonego jako liczba dni od momentu rozpoczęcia realizacji Zamówienia (zgodnie z Harmonogramem opisanym w pkt. II.3.B) do terminu zakończenia Zamówienia] oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 10 wg. wzoru: T = (TMIN /TB)*10. Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 10 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wedle wzoru O=C+T.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt. Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.

W przypadku ofert, które uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.

2. Ocena ofert planowana jest na dzień 30.08.2022 r. Termin ogłoszenia wyboru oferty może zostać przełożony, o czym oferenci zostaną powiadomieni za pośrednictwem strony

https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/.

3. Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana

4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z oferentami.

5. Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalne. W przypadku braku załączonych do oferty Wykonawcy wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.

 

 VI WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERT

Oferta spełniająca wymagania określone w ogłoszeniu sporządzana jest według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 niniejszego zapytania.

1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z Zapytaniem ofertowym Formularz ofertowy oraz wszelkie wymagane postanowieniami Załączniki, a także jeżeli zostało udzielone – pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy.

3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.

 

VII. TERMIN, MIEJSCE I WARUNKI SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy składać poprzez jeden, dogodny dla Oferenta sposób:

1.1 Przesłać na adres:

GRUPA T

Ul. Toruńska 68, 87-103 Mała Nieszawka

1.2 Przesłać skan oferty na adres mailowy: projekty@artndoll.pl

2. Oferty należy dostarczyć do dnia 29.08.2022 r. do godz. 23:59.

3. W przypadku ofert dostarczonych za pośrednictwem poczty polskiej bądź kuriera decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania.

4. Oferty, które będą dostarczane elektronicznie na wskazany adres e-mail powinny być podpisane przez Oferenta.

5. Rozpatrzeniu podlegają tylko oferty spełniające wszystkie wymagania określone w pkt. II, IV i VII.

6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranych oferentów e-mailowo.

 

VIII. INFORMACJE NA TEMAT WYKLUCZENIA (w odniesieniu do podmiotów powiązanych)

1. W postępowaniu mogą brać udział jedynie Oferenci, nie będący powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:

- uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty które w okresie udzielania zamówienia pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego przy udzielaniu zamówienia.

Weryfikacja spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywa się na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2).

 

IX DODATKOWE INFORMACJE

1. Termin ważności oferty: 60 dni od daty wystawienia oferty.

2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.

3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (polegających na powtórzeniu tego samego typu usług).

4. Umowa warunkowa w sprawie wykonania zamówienia, którego przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu ofertowym, zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści z

zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie. Umowa warunkowa stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

5. Umowa zostanie podpisana zdalnie, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w dniach 30.08.2022 r – 31.08.2022 r.

6. Zamawiający podpisze umowę warunkową z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

7. Rozliczenie umowy będzie następowało na podstawie protokołu odbioru.

8. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie wystawionej przez Oferenta faktury VAT.

9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert złożonych bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym etapie. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec GRUPY T (oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń).

11. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego.

12. Do udzielania wyjaśnień w sprawie zapytania ofertowego upoważniona jest: Izabela Kopczyńska, tel. +48 500 062 011, email: projekty@artndoll.pl.

 

X  WARUNKI ZMIANY UMOWY

1. Zamawiający podpisze umowę warunkową niezwłocznie po ogłoszeniu wyników postępowania. Umowa będzie zawierała wszystkie postanowienia wynikające ze złożonej oferty oraz ogłoszenia o zamówieniu.

2. Zmiana umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty po jej zawarciu jest dopuszczalna, pod warunkiem, że:

- zmiany będą korzystne dla Zamawiającego;

- zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy.

Warunki ww. zmian:

- zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy z powodów niezależnych od stron nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie,

- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,

- nastąpi rozwiązanie lub zmiana umowy, która wiąże Zamawiającego z Grantodawcą,

- Oferent nie będzie wywiązywał się z obowiązków wynikających z umowy.

 

XI ZAŁĄCZNIKI

1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty.

2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

3. Załącznik nr 3 –Klauzule informacyjne dot. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

4. Załącznik nr 4 – Wzór umowy warunkowej.

5. Załącznik nr 5 – Wizualizacja produktu „Pierwsza lalka”.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej GRUPA T
Data zamieszczenia 2022-08-21
Data składania ofert 2022-08-29
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat toruński
Gmina Wielka Nieszawka
Miejscowość Mała Nieszawka

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2380
Wyświetlony: 1277
Wygasa: 2025-05-16

Pliki

Strona korzysta z plików cookie