Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wykonanie usługi: opracowanie wzorów opakowań produktów: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+) w związku z realizacją projektu pn. „Ekspansja marki ART’N DOLL na rynku niemieckim”

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3 

Wykonanie usługi: opracowanie wzorów opakowań produktów: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+) w związku z realizacją projektu pn. „Ekspansja marki Art’n doll na rynku niemieckim”, ubiegającego się o dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

I ZAMAWIAJĄCY

GRUPA T

Ul. Toruńska 68 Mała Nieszawka

87-103 Wielka Nieszawka

NIP: 8792668449

REGON: 341319980

KRS: 0000426592

  • Przedmiotowe zamówienie nie jest objęte Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem wymogów dotyczących przejrzystości oraz zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców w drodze stosowania zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 –2020 wydanych przez Ministra Rozwoju i Finansów z 19 lipca 2017 r. (z uwzględnieniem częściowego zawieszenia stosowania wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 przez Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej dnia 16 grudnia 2021 r.) oraz Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego (https://funduszeksportowy.tarr.org.pl/strona-72-dokumentacja_konkursowa.html).

 

II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest opracowanie wzorów opakowań zabawek: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+), przeznaczonych do sprzedaży na rynku niemieckim.

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa wzornicza, polegająca na opracowaniu opakowań produktów: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+), które będą przedmiotem eksportu na rynek niemiecki.

3. Zakres i harmonogram wykonania usługi:

3.1 Cechy oraz zakres usługi:

3.1.1. Usługa wzornicza dotyczy opracowania projektu graficznego opakowań zabawek: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+).

Cechy fizyczne opakowania:

  • Pudełko z okienkiem be folii,
  • Pudełko Fal E 380 g + pokrycie Kraftem 150 g, • Nadruk offset matowy,
  • Wymiary opakowania: 38 cm x 12 cm x 10 cm. Na opakowaniu znaleźć się muszą następujące informacje:
  • Nazwa produktu w j. niemieckim (Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+), Lalka Przyjaciółka (6+),
  • Logotyp firmy i dane kontaktowy,
  • Oznaczenie CE,
  • Instrukcja użytkowania. Informacje (w j. niemieckim)) zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Wizualizacje zabawek znajdują się w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.1.2 Dokumentacja projektowa musi zawierać opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych oraz wizualizację 3D. Na dokumentację projektową składać się będą:

  • Projekt koncepcyjny – obejmujący m.in. wstępne pomysły, wizualizacja w postaci szkiców koncepcyjnych i modeli.
  • Projekt postaci wyrobu – obejmujący m.in. ogólne wytyczne dot. kształtu, wielkości, wyglądu, funkcjonalności, wstępne informacje o konstrukcji i technologii.
  • Projekt szczegółowy – obejmujący m.in. dopracowane cechy wyrobu tj.: kształt, wielkość, wygląd oraz dokumentacja rysunkowa oraz prezentacja komputerowa.

3.2 Harmonogram wykonania usługi:

Rozpoczęcie realizacji zlecenia: 01.02.2023 r.

Zakończenie realizacji zlecenia: 02.03.2023 r.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.

5. Kod CPV 79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania

 

III TERMIN PODPISANIA I REALIZACJI UMOWY

15-16.11.2022 r.  – podpisanie umowy.

 01.02.2023 r. – 02.03.2023 r. – realizacja umowy.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział podmioty/zespoły osoby, które udokumentują, iż w realizacji niniejszego Zamówienia weźmie udział przynajmniej jeden profesjonalny projektant tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz ma doświadczenie w projektowaniu, co oznacza, że ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt AGD, RTV, urządzenia specjalistyczne, opakowania).

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Oferent przedstawi CV osoby wchodzącej w skład zespołu projektowego oraz wizualizacje minimum 3 projektów dóbr zrealizowanych przez Oferenta (lub osoby wchodzącej w skład zespołu Oferenta).

Dodatkowe warunki Brak

 

V. KRYTERIA OCENY OFERTY

1. Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:

  • Cena oferty (C) – waga: 90%. Liczba punktów w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty (CMIN) przez cenę oferty badanej (CB) oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 90, wg. wzoru: C = (CMIN /CB)*90. Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 90 pkt.
  • Termin realizacji Zamówienia (T) – waga: 10%. Liczba punktów w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie najkrótszego terminu realizacji Zamówienia- (TMIN) [liczonego jako liczba dni od momentu rozpoczęcia realizacji Zamówienia (zgodnie z Harmonogramem opisanym w pkt. II.3.B) do terminu zakończenia Zamówienia] przez termin realizacji Zamówienia oferty badanej (TB) [liczonego jako liczba dni od momentu rozpoczęcia realizacji Zamówienia (zgodnie z Harmonogramem opisanym w pkt. II.3.B) do terminu zakończenia Zamówienia] oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 10 wg. wzoru: T = (TMIN /TB)*10.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 10 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wedle wzoru O=C+T.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt. Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania. W przypadku ofert, które uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.

2. Ocena ofert planowana jest na dzień 15.11.2022 r. Termin ogłoszenia wyboru oferty może zostać przełożony, o czym oferenci zostaną powiadomieni za pośrednictwem strony

https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/.

3. Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.

4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z oferentami. 5. Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalne. W przypadku braku załączonych do oferty Wykonawcy wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.

 

VI. WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERT

Oferta spełniająca wymagania określone w ogłoszeniu sporządzana jest według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 niniejszego zapytania.

1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.

W przypadku podmiotów mających siedzibę poza granicami Polski dopuszcza się składanie Ofert w języku angielskim.

2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z Zapytaniem ofertowym Formularz ofertowy oraz wszelkie wymagane postanowieniami Załączniki, a także jeżeli zostało udzielone – pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy.

3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.

 

VII. TERMIN, MIEJSCE I WARUNKI SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy składać poprzez jeden, dogodny dla Oferenta sposób:

1.1 Przesłać na adres:

GRUPA T

Ul. Toruńska 68 Mała Nieszawka

87-103 Wielka Nieszawka.

1.2 Przesłać skan oferty na adres mailowy: projekty@artndoll.pl.

2. Oferty należy dostarczyć do dnia 14.11.2022 r. do godz. 24:00.

3. W przypadku ofert dostarczonych za pośrednictwem poczty polskiej bądź kuriera decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania.

4. Oferty, które będą dostarczane elektronicznie na wskazany adres e-mail powinny być podpisane przez Oferenta.

5. Rozpatrzeniu podlegają tylko oferty spełniające wszystkie wymagania określone w pkt. II, IV i VII.

6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranych oferentów e-mailowo.

 

VIII. INFORMACJE NA TEMAT WYKLUCZENIA (w odniesieniu do podmiotów powiązanych)

1. W postępowaniu mogą brać udział jedynie Oferenci, nie będący powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty które w okresie udzielania zamówienia pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego przy udzielaniu zamówienia. Weryfikacja spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywa się na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2).

 

IX. DODATKOWE INFORMACJE

1. Termin ważności oferty: 60 dni od daty złożenia oferty.

2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.

3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (polegających na powtórzeniu tego samego typu usług).

4. Umowa warunkowa w sprawie wykonania zamówienia, którego przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu ofertowym, zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie. Umowa warunkowa stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

5. Umowa zostanie podpisana zdalnie, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w dniach 15-16.11.2022 r.

6. Zamawiający podpisze umowę warunkową z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

7. Rozliczenie umowy będzie następowało na podstawie protokołu odbioru.

8. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie wystawionej przez Oferenta faktury VAT.

9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert złożonych bez

przeprowadzania ich ponownej oceny.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym etapie. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec GRUPY T (oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń).

11. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego.

12. Do udzielania wyjaśnień w sprawie zapytania ofertowego upoważniona jest: Izabela Kopczyńska, tel. +48 500 062 011, email: projekty@artndoll.pl.

 

X. WARUNKI ZMIANY UMOWY

1. Zamawiający podpisze umowę warunkową niezwłocznie po ogłoszeniu wyników postępowania. Umowa będzie zawierała wszystkie postanowienia wynikające ze złożonej oferty oraz ogłoszenia o zamówieniu.

2. Zmiana umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty po jej zawarciu jest dopuszczalna, pod warunkiem, że:

- zmiany będą korzystne dla Zamawiającego;

- zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Warunki ww. zmian:

- zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy z powodów niezależnych od stron nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie,

- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,

- nastąpi rozwiązanie lub zmiana umowy, która wiąże Zamawiającego z Grantodawcą,

- Oferent nie będzie wywiązywał się z obowiązków wynikających z umowy.

 

XI. ZAŁĄCZNIKI

  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty.
  2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
  3. Załącznik nr 3 - Klauzule informacyjne dot. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
  4. Załącznik nr 4 – Wzór umowy warunkowej.
  5. Załącznik nr 5 – Wizualizacja produktów.

 

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej GRUPA T
Data zamieszczenia 2022-11-06
Data składania ofert 2022-11-14
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat toruński
Gmina Wielka Nieszawka
Miejscowość Mała Nieszawka

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2516
Wyświetlony: 1315
Wygasa: 2025-08-01

Pliki

Strona korzysta z plików cookie