Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wykonanie zabudowy stoiska targowego na targi SIMA Paris 6-10.11.2022.

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Przedmiot zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy zabudowy stoiska targowego (wykonanie projektu, wykonanie zabudowy stoiska, jego montaż i demontaż w miejscu odbywania się targów i udziału Zamawiającego) na targi SIMA Paris 6-10.11.2022, zgodnie z poniższą specyfikacją:

- zabudowa stoiska 261m2 z płyty MDF; wymagana wysokość ścian 4m;

- oświetlenie stoiska wraz z instalacją elektryczną

- TV z wejściem USB

- ściany tylne i zaplecze z wyposażeniem min. regał, kosz, wieszak, czajnik, lodówka

- stoliki (8 sztuk) i krzesła (32 sztuki) do rozmów z klientami

- lady wystawiennicze (3 sztuki) z hokerami (6 sztuk) i stojakami na ulotki

- grafika wielkoformatowa, ekspozycja logotypu; mile widziana grafika 3D na stoisku i podświetlana

- element podwieszany nad stoiskiem - eksponujący logo firmy, wymiary min. 6x3m;

- zamówienie przyłączy technicznych po stronie Zamawiającego;

Termin realizacji zamówienia: targi odbywają się w dniach 6-10 listopada 2022 roku, zabudowa musi zostać wykonana najpóźniej 5 listopada 2022 r.

Zamawiający dopuszcza zaliczkowanie.

Dodatkowe informacje

    1. Kategoria zamówienia: dostawy / roboty budowlane / usługi
    2. Wspólny Słownik Zamówień:

- 39154000-6 – Sprzęt wystawowy

Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim doświadczeniem. W celu spełnienia niniejszego kryterium niezbędne jest udokumentowanie wykonania stoiska targowego o powierzchni co najmniej 150 m2 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w formie referencji lub dokumentu odbioru stoiska (przynajmniej trzy wykonane zamówienia).

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (sposób dokumentacji: oświadczenie).

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (sposób dokumentacji: oświadczenie).

Do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczone są podmioty nie powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (sposób dokumentacji: oświadczenie).

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem, a wykonawcą, polegające na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym z Zamawiającym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sposób, miejsce i termin składania ofert

    1. Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wszystkie strony oferty należy zeskanować i wysłać na adres e-mai: projekt@mzuri-agro.eu.
    2. Ostateczny termin składania ofert upływa 5 września 2022 roku, do godz. 10:00
    3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. W tym celu musi złożyć do Zamawiającego w formie mailowej oświadczenie (skan podpisanego dokumentu) o wycofaniu oferty.
    4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
    5. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie Zamówienia: Łukasz Ilnicki. Zapytania dot. zamówienia prosimy wysyłać na adres mailowy: projekt@mzuri-agro.eu, jednak nie później niż 72 godziny przed terminem składania ofert
    6. Niniejsze Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia i inne dokumenty należy składać w Postępowaniu w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Kryteria oceny ofert

    1. Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
  1. Kryterium 1 – Koszt netto - 100% (max 100 pkt.)
    1. Liczba punktów danej oferty będzie obliczana wg następującego wzoru:
  1. Kryterium 1 – Koszt netto

Cena obejmuje koszt netto przedmiotu zamówienia.

Liczba punktów danej oferty będzie obliczana wg następującego wzoru:

  • K1 = (Co / Cx) x 100,
  • gdzie:
  • K1 – przyznane punkty za Kryterium 1 dla oferty ocenianej;
  • Co – cena netto oferty najniższej spośród wszystkich ważnych ofert;
  • Cx – cena netto oferty ocenianej
    1. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
    2. Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców łączną cenę netto w złotych.
    3. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
    4. 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny. Za najkorzystniejszą ofertę uważa się tę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznawanych wg opisanych kryteriów.

Informacja o ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty

    1. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert przystąpi do ich oceny.
    2. Zamawiający może podczas badania i oceny ofert żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści oferty. Oferent zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień w terminie 1 dnia (24 godzin) od otrzymania wezwania do wyjaśnień, przy czym wezwanie i wyjaśnienia mogą być realizowane drogą elektroniczną (poprzez pocztę e-mail).
    3. W przypadku, gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia, oferent zostanie wezwany do wyjaśnień w tym zakresie. Jeżeli wyjaśnienia nie wystarczą na udowodnienie, iż zamówienie jest możliwe do realizacji przy zaoferowanej cenie, oferta zostanie odrzucona z uwagi na rażąco niską cenę.
    4. Zamawiający przekaże wybranemu Oferentowi informację o jego wyborze za pomocą poczty elektronicznej.
    5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia o tym fakcie wszystkich Wykonawców, umieszczając informację o wyniku postępowania oraz dane Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w Ogłoszeniu w Bazie Konkurencyjności.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego lub udzielenia zamówienia bez podania przyczyny.

Jeżeli w specyfikacji stanowiącej załącznik do zapytania ofertowego występują nazwy własne lub ściśle określone parametry, wówczas należy założyć, że wymagany jest element o parametrach podobnych lub równoważnych do wskazanego.

Zmiany umowy

    1. Zmiany umowy mogą dotyczyć:
  1. terminów realizacji zdania;
  2. wydatków;
  • zakresu;
  1. innych okoliczności istotnych z perspektywy realizacji projektu i mających wpływ na osiągnięcie jego celu.
    1. Zmiany umowy bezwzględnie będą wymagały zgody obu stron. Zmiany umowy mogą wymagać zgody instytucji odpowiedzialnej za udzielenie wsparcia na realizację projektu. W celu dokonania zmiany umowy strona inicjująca będzie zobowiązana do przekazania drugiej stronie wyczerpujących informacji na temat wnioskowanej zmiany umowy wraz z uzasadnieniem jej wprowadzenia w kontekście osiągnięcia celu wyrażonego w zakresie zadania.

Termin związania ofertą: 30 dni.

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Wzór oferty

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Mzuri World sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2022-08-25
Data składania ofert 2022-09-05
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat nakielski
Gmina Sadki
Miejscowość Śmielin

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2395
Wyświetlony: 537
Wygasa: 2025-05-20

Strona korzysta z plików cookie