Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Rypin, 17 października 2022 r.
Zapytanie ofertowe dotyczące:
zakupu fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gabinetu weterynaryjnego do wykonywania badań RTG zwierząt.
KOD CPV:
33100000 - Urządzenia medyczne
33110000 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
33192210 - Stoły do badania
GABINET WETERYNARYJNY ANNA DUSZEK-WIECHOWSKA
87-500 Rypin
NIP: 1230792985
REGON: 280140617
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych sprzętu i wyposażenia gabinetu weterynaryjnego do wykonywania badań RTG zwierząt składającego się z:
Nazwa sprzęt/wyposażenia |
Ilość |
Minimalne parametry techniczno-jakościowe |
detektor RTG |
1 szt. |
a) pole detekcji – nie mniejsze niż 430 x 358 mm b) technologia Flat panel a-Si TFT, c) konwersja A/D – minimum 16 bit, d) transfer danych WiFi, e) rozdzielczość – nie gorsza niż: 2560 x 3072 f) rozdzielczość przestrzenna – nie gorsza niż 3.5 lp/mm g) czas procesowania obrazu – nie dłużej niż 5 sek. h) rozmiar piksela: 140x140 μm i) w zestawie z dedykowanym oprogramowaniem w języku polskim j) nacisk – do minimum 400 kg k) waga – do 3,5 kg l) w zestawie z 2 bateriami m) gwarancja min. 36 miesięcy |
kaseta ochronna do panelu detektora |
1 szt. |
a) wykonana z wytrzymałego PPE b) zapinany uchwyt c) dedykowane otwory do przewodów d) gwarancja min. 24 miesiące |
generator RTG |
1 szt. |
a) moc lampy – nie mniej niż 1,6 kW, b) moc wyjściowa – min. 1,6 kW, c) podwójny laser, d) moc: 110-220 Vac, 50-60 Hz e) wartości mAs: od 0,3 do 50 mAs f) ognisko – min. 1,2 mm g) kolimator – 35x35 cm@65 cmSID h) gwarancja min. 24 miesiące |
komputer przenośny typu laptop |
1 szt. |
a) procesor min. i5 4 gen b) pamięć RAM – nie mniej niż 8 GB c) dysk na dane – minimum 1 TB d) gwarancja min. 24 miesiące |
stół do RTG z pływającym blatem |
1 szt. |
a) wysokość – nie mniejsza niż 190 cm b) wymiary podstawy (szer. x głęb.) – min. 76x63 cm c) głębokość podstawy w kolumną – min. 95 cm d) wysokość do blatu – 78 cm e) wymiary blatu (dł. x szer. ) – min. 150 x 72 cm f) gwarancja min. 24 miesiące |
fartuch ochronny RTG |
2 szt. |
a) ergonomiczny kształt, b) zapinany na rzepy, c) ekwiwalent 0,35Pb d) gwarancja min. 24 miesiące |
osłona tarczycy RTG |
2 szt. |
a) ergonomiczny kształt, b) zapinany na rzepy, c) ekwiwalent 0,35Pb d) gwarancja min. 24 miesiące |
2.2 Inwestycja realizowana jest w ramach projektu objętego grantem pt. Wzmocnienie konkurencyjności firmy Gabinet Weterynaryjny Anna Duszek-Wiechowska poprzez zakup sprzętu niezbędnego do świadczenia nowej usługi – badania RTG zwierząt” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 r. Grant pozyskano za pośrednictwem „Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ” w ramach projektu grantowego pt. „Ożywienie społeczne i gospodarcze na obszarze objętym LSR poprzez wsparcie mikro i małych przedsiębiorstw”.
2.3 W oferowanej cenie Wykonawca zapewni szkolenie dla min. dwóch pracowników gabinetu z zakresu obsługi i prawidłowej eksploatacji dostarczanych sprzętów/wyposażenia.
2.4 Adres dostawy i protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia: GABINET WETERYNARYJNY ANNA DUSZEK-WIECHOWSKA ul. 11 listopada 4e, 87-500 Rypin. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie: dostawę pod wskazany adres, wniesienie, instalację i rozruch dostarczonych sprzętów.
2.5 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.12.2022 r.
Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).
Cena brutto – 100 %
Kryterium cena:
Cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = --------------------------------------- x 100
Cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższym kryterium
i sposobem jego obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników
z poszczególnych kryteriów.
6.1 W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów, Zamawiający wezwie wystawców tych ofert do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.
6.2 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
Płatność w formie bezgotówkowej – przelew. Dopuszczalne zaliczkowanie (zaliczka/płatność końcowa) Zapłata końcowa nastąpi po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Faktura/rachunek końcowa/-y będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć:
Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
10.1 Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
10.2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
10.3 Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl)
10.5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą telefoniczną lub mailową
10.6 Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,
Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
12.1 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
12.2 Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
30 dni kalendarzowych
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:
w terminie do dnia 25 października 2022 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Adres siedziby Zamawiającego: GABINET WETERYNARYJNY ANNA DUSZEK-WIECHOWSKA, ul. 11 listopada 4e, 87-500 Rypin
17 października 2022 r., Anna Duszek-Wiechowska
-//-
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Strona korzysta z plików cookie