Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH LAMP WARSZTATOWYCH NA STOJAKU

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

 

Rypin, dn 29.06.2022

 

 

Zapytanie ofertowe dotyczące:

 

ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH LAMP WARSZTATOWYCH NA STOJAKU

 

 

KOD CPV:

31500000-1 – urządzenia oświetleniowe

 

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

 

Profcar Jacek Czajkowski

Ul. Polna 2K

87-500 Rypin

Woj. Kujawsko-Pomorskie

NIP:8921482541

REGON:362386683

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych lamp warsztatowych na stojaku – ilość 2 szt.  

 

2.1.1 LAMPA WARSZTATOWA NA STOJAKU – 2SZT

Min parametry techniczne:

  • waga – max 3 kg
  • zakres temperatur : od -10 do +40
  • strumień światła : 500 do 5000 lumenów ( 5 stopni regulacji),
  • przewód o długości – minimum 5 m,
  • natężenie : 800-8000 lux ( 0,5m),
  • napięcie : 100-240V AC 50/60Hz,
  • stojak : zakres regulacji do 3m,
  • obudowa wodoodporna IP65,
  • gwarancja – minimum 12 miesięcy.

 

 

 

2.2 Adres dostawy i protokolarnego odbioru urządzeń : siedziba zamawiającego tj. Profcar Jacek Czajkowski, ul Polna 2K, 87-500 Rypin, woj. Kujawsko-pomorskie.  

2.3 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy, nie później niż do 31 lipca 2022r.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:

  1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);
  2. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).

 

  1. ZAKRES WYKLUCZENIA:

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

 

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,  wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny oferty

 

Cena brutto – 80%

Okres gwarancji – maks. 20 %

 

5.1 Kryterium cena:

 

                             Cena brutto najtańszej oferty

Ilość punktów = ---------------------------------------   x 100 x waga punktowa tj. 80%

                             Cena brutto ocenianej oferty

Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.

 

5.2 Kryterium okres gwarancji

 

Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:

Okres gwarancji równy 1 rok – 0 pkt

Okres gwarancji równy 3 lata – 10 pkt

Okres gwarancji równy 5 lat – 20 pkt 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami
i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników
z poszczególnych kryteriów. 

 

  1. UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,
o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.

 

 

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń  protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

Faktura/rachunek będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 2 do zapytania) i pełnomocnictwo do składania oferty (jeśli dotyczy)

Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

 

  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:

  1. a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
  2. b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.

 

  1. ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ

 

10.1  Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę                        z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.

10.2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.

10.3 Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

10.4 Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej : : https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl

Informacja będzie zawierała dane:  nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.

10.5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.

10.6  Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,

 

  1. ZMIANA UMOWY

 

11.1 Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru.

 

 

 

  1. INFORMACJE POZOSTAŁE

 

12.1 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

12.2 Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.

  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
    O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej :https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl) Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
  • Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności.
  • Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania:

Jacek Czajkowski tel.666-387-597, e-mail: jacekczajkowski81@gmail.com

Preferowany kontakt: drogą elektroniczną.

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

 

30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.

 

  1. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:

  1. przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: jacekczajkowski81@gmail.com
  2. złożyć w zamkniętej kopercie/paczce osobiście w siedzibie Zamawiającego - oznakowanie koperty/paczki: adres Zamawiającego oraz zapis: „Dostawa przemysłowego AGD – odkurzacz i pralka”, lub
  3. przesłać drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera/posłańca na adres Zamawiającego (opis koperty/paczki jw.)

 

w terminie do dnia 6 lipca  2022r.

 

 

 

Adres siedziby Zamawiającego:

Profcar Jacek Czajkowski

Ul Polna 2K

87-500 Rypin

Woj.: kujawsko-pomorskie

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.  Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Jacek Czajkowski

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Profcar Jacek Czajkowski
Data zamieszczenia 2022-06-29
Data składania ofert 2022-07-06
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat rypiński
Gmina Rypin gmina miejska
Miejscowość Rypin

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2317
Wyświetlony: 539
Wygasa: 2025-03-24

Pliki

Strona korzysta z plików cookie