Rypin, dn 15.06.2022
Zapytanie ofertowe dotyczące:
ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH SPRZĘTÓW/URZADZEŃ DO WYPOSAŻENIA WARSZTATU AUTODETAILINGU SAMOCHODOWEGO – KOMPRESOR TŁOKOWY I SZAFKA NARZĘDZIOWA.
KOD CPV:
42120000-6 - pompy i kompresory
44512930-0 - Skrzynki narzędziowe
- ZAMAWIAJĄCY
Profcar Jacek Czajkowski
Ul. Polna 2K
87-500 Rypin
Woj. Kujawsko-Pomorskie
NIP:8921482541
REGON:362386683
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych sprzętów/urządzeń do wyposażenia warsztatu autodetailingu samochodowego - kompresor tłokowy i szafka narzędziowa z wyposażeniem
2.1.1 SZAFKA NARZEDZIOWA (WÓZEK) Z WYPOSAŻENIEM
Min. Parametry techniczne:
- mobilna szafka narzędziowa
- stalowy stelaż
- 10 wkładek/szuflad na prowadnicach kulkowych
- centralny zamek pozwalający na blokowanie szuflad
- 3 komplety kluczyków
- blat roboczy i uchwyt transportowy
- indywidualne zamknięcie dla każdej szuflady,
- gumowe narożniki i odbojniki
- 4 koła o średnicy 125 mm z których 2 są skrętne, koła z możliwością blokady
- dodatkowe trzy półki zamykane na klucz na własne narzędzia (3 klucze w zestawie).
- dodatkowe wkłady usztywniające do każdej szuflady
- w każdej szufladzie oprócz wkładek narzędziowych dedykowanych konkretnym narzędziom powinna znajdować się dodatkowa pusta wkładka na drobne akcesoria
- gwarancja min. 12 miesięcy
- minimalny zakres wyposażenia (w postaci standardowego wyposażenia) - umieszczone we wkładkach narzędziowych w szufladach w wózku narzędziowym, pogrupowane wg rodzajów narzędzi, zawierających co najmniej:
- klucze płasko-oczkowe, 6-32 mm - 24 elementy
- klucze fajkowe 6-19 mm - 10 elementów,
- klucze oczkowo-gięte, 6-32 mm - 12 elementów
- klucze płaskie, 6-32 mm - 12 elementów
- nasadki udarowe 1/2" 13 - 27 mm - 13 elementów (nasadki: 13;14;15;16;17;18;19;21;22;24;27 mm, przedłużka 1/2" 125mm, łącze Cardana)
- nasadki udarowe 1/2" długie, 13 - 27 mm, 11 elementów
- nasadki 1/4", 1/2" długie, 13 - 27 mm, 20 elementów (nasadki 1/4": 4;4.5;5;5.5;6;7;8;9;10;11;12 mm.; nasadki 1/2": 13;14;15;16;17;18;19;21;24 mm)
- zestaw nasadek 1/2", 25 elementów, 8-25 mm, nasadki sześciokątne 1/2": 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 27, 30, 32 mm
- zestaw nasadek 1/4", 44 elementy, 4-14 mm; nasadki 1/4": 4, 4.5, 5, 5.5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, mm; TORX : T 8, 9, 10, 15, 20, 25, 27, 30, 32; bity S2 1/4": płaskie - 4, 5.5, 6.5; krzyżakowe - 1, 2,3; pozidrive - 1, 2, 3; imbus - H3, 4, 6, 8
- szczypce, 4 elementy, kombinerki 180 mm, obcinaczki boczne 160 mm, szczypce wydłużone 160 mm, obcinaczki czołowe 200 mm
- zestaw 55 elementów bitów imbus H4-H14, TORX T20-T70, nasadki TORX E4-E24
- zestaw bitów 46 elementów SPLINE M4-M18, RIBE M4-M18, stal S2
- szczypce seegera 180 mm, 4 elementy: szczypce zewnętrzne wygięte, wewnętrzne wygięte, zewnętrzne proste, wewnętrzne proste
- imbusy uchwyt "T", 9 elementów. Rozmiary: H1,5x100, H2x100, H2,5x100,H3x100, H4x150, H5x150,H6x150, H8x200,H10x200 mm, stal S2
- wkrętaki, 8 elementów, stal S2, płaskie 3x75, 5x100, 6x100, 6x38, krzyżakowe 0x75, 1x75, 2x100, 2x38
- torxy uchwyt "T", 9 elementów. Rozmiary: T10x100, T15x100, T20x100, T25x100, T27x150, T30x150,T40x150, T45x200, T50x200 mm, stal S2
- wkrętaki do pobijania 5 elementów, płaskie 6x150, 8x150, 10x175, krzyżakowe 2x150, 3x150
- nitownica ręczna
- szczypce do rur 250 mm + zatrzaskowe Morse`a 250 mm, 2 elementy, szczęki ze stali chromowo-molibdenowej
- wkrętaki do pobijania 4 elementy, rozmiary: płaski - 6x100, 8x150 mm, PH - 2x100,3x125 mm, stal Cr-V
- akcesoria magnetyczne + lampka, 6 elementów, lusterko inspekcyjne, długopis magnetyczny + 2 końcówki, chwytak giętki, lampka LED 24 + 3
- akcesoria do pomiaru, zaznaczania i cięcia, 7 elementów: miara składana z kątomierzem 2 m, miara zwijana 3 m, suwmiarka 150 mm, nożyk metalowy do tapet 18 mm, nóż monterski z dwoma ostrzami, ołówek kamieniarski mechaniczny + 3 rysiki
- akcesoria blacharskie, 5 elementów, młotek 500g, młotek blacharski 30 mm, przecinaki 148x13, 170x16, punktak 140x4
- pokrętła i oprawki do gwintowników i narzynek, 8 elementów, oprawki 20x7, 25x9, 30x11, 38x14, 45x18, pokrętła M1 - M12, M5 - M20
- gwintowniki i narzynki, 40 elementów, gwintowniki M3, M4, M5, M6, M8, M10, M12, M14, M16, M18,narzynki M3, M4, M5, M6, M8,M10, M12, M14, M16, M18
- Końcówki TORX 30 mm: T20, T25, T30, T40, T45, T50, T55
- Końcówki TORX 75 mm: T20 T25, T30, T40, T45, T50, T55
- Końcówki SPLINE 30 mm: M5, M6, M8, M10, M12
- Końcówki SPLINE 75 mm: M5, M6, M8, M10, M12
- Końcówki HEX (sześciokątne) 30 mm: H4, H5, H6, H7, H8, H10, H12
- Końcówki HEX (sześciokątne) 75 mm: H4, H5, H6, H7, H8, H10, H12
- Przejściówka z gniazdem 1/2" na bity 10 mm
- Przejściówka z gniazdem 3/8" na bity 10 mm
- nasadki 3/8" o rozmiarach: 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 24mm.
- nasadki długie 3/8" O ROZMIARACH: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19mm.
- nasadki do świec 3/8": 14, 16, 21mm.
- grzechotka 3/8"
- przedłużki 3/8": 75, 250mm.
- redukcja 3/8"x1/4", 3/8x1/2"
- łącze Cardana 3/8"
2.1.2 KOMPRESOR TŁOKOWY 25L
Min. Parametry techniczne:
- wydajność (l/min) - 410
- pojemność zbiornika (l)- 25
- moc silnika (KM/kW)- 3.0 KM / 2.2 kW
- zasilanie - 230 V / 50 Hz / 1 Ph
- prędkość obrotowa (obr./min) - 1400
- ciśnienie robocze (bar) - 8
- ciśnienie maksymalne (bar) - 10
- ilość tłoków -2
- ilość stopni sprężania - 1
- wyłącznik ciśnieniowy
Ø zawór spustowy
Ø reduktor ciśnienia 1/4"
Ø dwa duże manometry
- duże gumowe koła rączka do transportu urządzenia
- gwarancja – min. 12 miesięcy
2.2 Adres dostawy i protokolarnego odbioru urządzeń : siedziba zamawiającego tj. Profcar Jacek Czajkowski, ul Polna 2K, 87-500 Rypin, woj. Kujawsko-pomorskie.
2.3 Termin realizacji przedmiotu zamówienia : 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy, nie później niż do 31 lipca 2022r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
- ZAKRES WYKLUCZENIA:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny oferty
Cena brutto – 80%
Okres gwarancji – maks. 20 %
5.1 Kryterium cena:
Cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = --------------------------------------- x 100 x waga punktowa tj. 80%
Cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
5.2 Kryterium okres gwarancji
Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:
Okres gwarancji równy 1 rok – 0 pkt
Okres gwarancji równy 3 lata – 10 pkt
Okres gwarancji równy 5 lat – 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami
i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników
z poszczególnych kryteriów.
- UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,
o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.
- WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Faktura/rachunek będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 2 do zapytania) i pełnomocnictwo do składania oferty (jeśli dotyczy)
Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
- UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
- a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
- b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
- ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ
10.1 Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
10.2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
10.3 Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
10.4 Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl
Informacja będzie zawierała dane: nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.
10.5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.
10.6 Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,
- ZMIANA UMOWY
11.1 Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru.
- INFORMACJE POZOSTAŁE
12.1 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
12.2 Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej :https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl) Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności.
- Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania:
Jacek Czajkowski tel.666-387-597, e-mail: jacekczajkowski81@gmail.com
Preferowany kontakt: drogą elektroniczną.
- TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
- MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:
- przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: jacekczajkowski81@gmail.com
- złożyć w zamkniętej kopercie/paczce osobiście w siedzibie Zamawiającego - oznakowanie koperty/paczki: adres Zamawiającego oraz zapis: „Zakup szafki narzędziowej i kompresora tłokowego.”, lub
- przesłać drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera/posłańca na adres Zamawiającego (opis koperty/paczki jw.)
w terminie do dnia 27 czerwca 2022r.
Adres siedziby Zamawiającego:
Profcar Jacek Czajkowski
Ul Polna 2K
87-500 Rypin
Woj.: kujawsko-pomorskie
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Jacek Czajkowski
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych