Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup minikoparki

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

a/ Informacja o współfinansowaniu:

Zapytanie ofertowe zostało skierowane w związku z realizacją przez Zamawiającego operacji pt. „Wzrost potencjału usługowego firmy Jacek Rachwalski PPHU". Operacja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014–2020. Realizacja projektu objętego grantem nr 2021/EFRR/G/15 „Wzrost potencjału usługowego firmy Jacek Rachwalski PPHU”. Umowa nr 11/2021/EFRR/G z dnia 31 grudnia 2021 r.

b/ tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie prowadzone zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku A.III do Procedury wdrażania grantów Stowarzyszenia NASZA KRAJNA – Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (Oś 7) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 - Wzór umowy oraz zgodnie z zapisami Ogłoszenia o naborze wniosków zamieszczonymi na stronie naszakrajna.org w dniu 16 sierpnia 2021 r. Zamówienie realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (Minister Inwestycji i Rozwoju, MIiR/2014-2020/12(4), 22 sierpnia 2019 r.).

c/Opis przedmiotu zamówienia

Minikoparka z osprzętem

Opis/Wymagania minimalne:

  1. Moc silnika: 9 kW
  2. Głębokość kopania: 1900 mm
  3. Trzy szerokości łyżki
  4. Kabina

Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

43260000-3 Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

Na dostarczone sprzęty Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wszelkie koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia, czyli koszty transportu i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony fabrycznie nowy, nieużywany, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich. Jeżeli w załącznikach do zapytania wskazana została nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., jak również źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza oferowanie rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych powyżej.

d/ Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

e/ Kryteria oceny ofert – wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Cena  - 100 %

f/ Opis sposobu przyznawania punktacji

Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie przedstawionego wyżej kryterium. Oferty będą oceniane w skali 0 – 100 pkt. Najwyższą ilość punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę. Dla kryterium ceny punkty będą przyznawane według następującego wzoru: KC= (CN/COB) * 100 Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ofert podlegających ocenie COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto. Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nieodrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny. W przypadku gdy zostaną złożone oferty o takiej samej najniższej cenie, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny, w określonym przez niego terminie. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.

g/ Informacja o wykluczeniu z możliwości udzielenia zamówienia

W ramach postępowania wyklucza się możliwość udzielenia zamówienia podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu, lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

h/ Informacja na temat przesłanek odrzucenia oferty

Odrzuceniu podlegają oferty: a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, b) złożone przez podmiot: - powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu, lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. c) które zostały złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

i/ Termin składania ofert

Termin składania ofert upływa w dniu – 30 marca 2022 roku.

j/ Termin realizacji zamówienia

Ostateczny możliwy do zaakceptowania termin realizacji zamówienia upływa w dniu – 31 marca 2022 roku.

k/ Miejsce składania ofert:

PPHU Rachwalski Jacek

ul. Pomorska 19

89-410 Więcbork

 

l/ Akceptowalne formy składania ofert: przesyłką pocztową lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. O dochowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty należy składać wyłącznie na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do formularza ofertowego należy dołączyć oświadczenie dot. braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Oferta złożona po upływie terminu składania ofert podlega odrzuceniu.

m/ Informacje dodatkowe

  1. a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  3. c) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin zakończenia składania ofert.
  4. d) Przewiduje się podpisanie z wybranym Wykonawcą umowy na realizację zadania. Umowa nie stanowi części zapytania, natomiast elementy z wybranej oferty w postaci ceny, terminu realizacji, zostaną przeniesione do umowy.
  5. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia zapytania ofertowego bez rozstrzygnięcia i nie wybrania Oferenta.

n/ Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku urządzenia objętego przedmiotem zamówienia,

 2) Pozostałe zmiany: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, w szczególności zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b) zmiana sposobu rozliczania umowy, terminu realizacji umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; d) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy); e) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,

  1. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony umowy

     /-/ Jacek Rachwalski

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej PPHU Rachwalski Jacek
Data zamieszczenia 2022-03-23
Data składania ofert 2022-03-30
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat sępoleński
Gmina Więcbork
Miejscowość Więcbork

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2098
Wyświetlony: 608
Wygasa: 2024-12-16

Pliki

  • zal1
    docx | 78.08 KB | 286 pobrań
  • zal2
    docx | 71.17 KB | 332 pobrań

Strona korzysta z plików cookie