Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

zakup usług doradczych w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań rynku Wielkiej Brytanii, Niemiec i Norwegii

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Zapytanie ofertowe 001/11/2022 z dnia 04.11.2022

 

 

 Zamówienie dotyczy: zakupu usług doradczych w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań rynku Wielkiej Brytanii, Niemiec i Norwegii w ramach planowanego projektu pt. „Ekspansja produktów przedsiębiorstwa HTG High Technology Glass Polska Sp. z o.o. na rynkach Norwegii, Niemiec i Wielkiej Brytanii”

 

 

W związku z planowaną realizacją projektu pt. „Ekspansja produktów przedsiębiorstwa HTG High Technology Glass Polska Sp. z o.o. na rynkach Norwegii, Niemiec i Wielkiej Brytanii”, w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko- pomorskiego”, w ramach poddziałania 1.5.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup usług doradczych w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań rynku Wielkiej Brytanii, Niemiec i Norwegii.

 

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

 

 

Zamówienie będzie udzielone z zachowaniem zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania oferentów oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne (oprócz informacji zastrzeżonych przez wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa).

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup następujących usług doradczych składających się z sześciu części wymienionych poniżej. Produktem Zamawiającego, którego dotyczą usługi doradcze jest szkło laminowane (PKD 23.12.Z).

  1. Usługa doradcza w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań

rynku Norwegii.

  1. Usługa doradcza w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań

rynku Wielkiej Brytanii.

  1. Usługa doradcza w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań

rynku Niemiec.

 

KOD CPV (dla wszystkich sześciu części): 79000000-4 Wnioskodawca dopuszcza składanie ofert częściowych.

Część 1.

Zakres usługi doradczej w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań

rynku Norwegii obejmuje:

  1. Raport (Brief – dokument będący podstawą zlecenia projektu wzorniczego) – musi określać wymagania stawiane wyrobowi, który ma zostać wprowadzony na nowy rynek zagraniczny oraz zawierać informacje dotyczące celów projektu wzorniczego i oczekiwanych efektach. Dokument powinien uwzględniać aspekt promocji/marketingu wyrobu będącego przedmiotem projektu na docelowym rynku zagranicznym oraz powinien zawierać informacje dot. wymagań/przepisów na danym rynku odnośnie dystrybucji opakowania wyrobu np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, wymagania informacji jakie muszą znaleźć się na opakowaniach.

Dokument powinien zawierać obligatoryjnie:

  • charakterystykę Zamawiającego;
  • specyfikację rynku i charakterystykę grupy docelowej, preferencje przyszłych nabywców dla wyrobu będącego przedmiotem projektu ( w tym preferencje co do np. materiału, kształtu);
  • analiza konkurencji na danym rynku odnoszącą się do wyrobu będącego przedmiotem

projektu;

  • główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać

projekt wzorniczy;

  • określenie/szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu;
  • analiza trendów.

 

  1. Projekt wzorniczy – dokumentacja powinna zawierać opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych oraz wizualizację 3D. Dokument powinien składać się obligatoryjnie z następujących elementów:
    • Projekt koncepcyjny – obejmujący in. wstępne pomysły, wizualizacja w postaci szkiców

koncepcyjnych i modeli,

  • Projekt postaci wyrobu – obejmujący m.in. ogólne wytyczne dot. kształtu, wielkości, wyglądu, funkcjonalności, wstępne informacje o konstrukcji i technologii,
  • Projekt szczegółowy – obejmujący m.in. dopracowane cechy wyrobu tj.: kształt, wielkość, wygląd oraz dokumentacja rysunkowa oraz prezentacja

Dokumentacja projektu inżynierskiego jest dokumentem fakultatywnym i obejmuje m.in. projekty

szczegółowe tj.: konstrukcyjny, technologiczny, oprzyrządowania.

Produktem Zamawiającego, którego dotyczą usługi doradcze jest szkło laminowane (PKD 23.12.Z).

 

Część 2. Zakres usługi doradczej w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań rynku Wielkiej Brytanii obejmuje:

  1. Raport (Brief – dokument będący podstawą zlecenia projektu wzorniczego) – musi określać wymagania stawiane wyrobowi, który ma zostać wprowadzony na nowy rynek zagraniczny oraz zawierać informacje dotyczące celów projektu wzorniczego i oczekiwanych efektach. Dokument powinien uwzględniać aspekt promocji/marketingu wyrobu będącego przedmiotem projektu na docelowym rynku zagranicznym oraz powinien zawierać informacje dot. wymagań/przepisów na danym rynku odnośnie dystrybucji opakowania wyrobu np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, wymagania informacji jakie muszą znaleźć się na opakowaniach.

Dokument powinien zawierać obligatoryjnie:

  • charakterystykę Zamawiającego;
  • specyfikację rynku i charakterystykę grupy docelowej, preferencje przyszłych nabywców dla wyrobu będącego przedmiotem projektu ( w tym preferencje co do np. materiału, kształtu);
  • analiza konkurencji na danym rynku odnoszącą się do wyrobu będącego przedmiotem

projektu;

  • główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać

projekt wzorniczy;

  • określenie/szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu;
  • analiza trendów.

 

  1. Projekt wzorniczy – dokumentacja powinna zawierać opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych oraz wizualizację 3D. Dokument powinien składać się obligatoryjnie z następujących elementów:
    • Projekt koncepcyjny – obejmujący m.in. wstępne pomysły, wizualizacja w postaci szkiców

koncepcyjnych i modeli,

  • Projekt postaci wyrobu – obejmujący m.in. ogólne wytyczne dot. kształtu, wielkości, wyglądu, funkcjonalności, wstępne informacje o konstrukcji i technologii,
  • Projekt szczegółowy – obejmujący m.in. dopracowane cechy wyrobu tj.: kształt, wielkość, wygląd oraz dokumentacja rysunkowa oraz prezentacja

Dokumentacja projektu inżynierskiego jest dokumentem fakultatywnym i obejmuje m.in. projekty

szczegółowe tj.: konstrukcyjny, technologiczny, oprzyrządowania.

 

 

 

Produktem Zamawiającego, którego dotyczą usługi doradcze jest szkło laminowane (PKD 23.12.Z).

 

Część 3. Zakres usługi doradczej w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań rynku Niemiec obejmuje:

  1. Raport (Brief – dokument będący podstawą zlecenia projektu wzorniczego) – musi określać wymagania stawiane wyrobowi, który ma zostać wprowadzony na nowy rynek zagraniczny oraz zawierać informacje dotyczące celów projektu wzorniczego i oczekiwanych efektach. Dokument powinien uwzględniać aspekt promocji/marketingu wyrobu będącego przedmiotem projektu na docelowym rynku zagranicznym oraz powinien zawierać informacje dot. wymagań/przepisów na danym rynku odnośnie dystrybucji opakowania wyrobu np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, wymagania informacji jakie muszą znaleźć się na opakowaniach.

Dokument powinien zawierać obligatoryjnie:

  • charakterystykę Zamawiającego;
  • specyfikację rynku i charakterystykę grupy docelowej, preferencje przyszłych nabywców dla wyrobu będącego przedmiotem projektu ( w tym preferencje co do np. materiału, kształtu);
  • analiza konkurencji na danym rynku odnoszącą się do wyrobu będącego przedmiotem projektu;
  • główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać

projekt wzorniczy;

  • określenie/szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu;
  • analiza trendów.

 

  1. Projekt wzorniczy – dokumentacja powinna zawierać opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych oraz wizualizację 3D. Dokument powinien składać się obligatoryjnie z następujących elementów:
    • Projekt koncepcyjny – obejmujący in. wstępne pomysły, wizualizacja w postaci szkiców

koncepcyjnych i modeli,

  • Projekt postaci wyrobu – obejmujący m.in. ogólne wytyczne dot. kształtu, wielkości, wyglądu, funkcjonalności, wstępne informacje o konstrukcji i technologii,
  • Projekt szczegółowy – obejmujący m.in. dopracowane cechy wyrobu tj.: kształt, wielkość, wygląd oraz dokumentacja rysunkowa oraz prezentacja

Dokumentacja projektu inżynierskiego jest dokumentem fakultatywnym i obejmuje m.in. projekty

szczegółowe tj.: konstrukcyjny, technologiczny, oprzyrządowania.

Produktem Zamawiającego, którego dotyczą usługi doradcze jest szkło laminowane (PKD 23.12.Z).

 

 

 

  • Termin realizacji usługi/zamówienia

 

 

Termin realizacji wszystkich części zamówienia (części od 1 do 3): do 30.06.2023.

 

 

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zapytania.

 

 

IV.     Warunki udziału w postępowaniu    

  1. [Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; potencjał techniczny i osobowy; Sytuacja ekonomiczna i finansowa, doświadczenie i wiedza]

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację

zamówienia;

  1. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację

zamówienia.

Oferent potwierdzi spełnienie tych warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik

nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 

  2. Usługi doradcze mogą być świadczone wyłącznie przez wyspecjalizowane podmioty zewnętrzne, które posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem projektu. Dla usług z zakresu wzornictwa musi ona zostać wykonana przez podmioty/zespoły, w pracach których weźmie udział przynajmniej jeden profesjonalny projektant tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe


w obszarze wzornictwa) oraz ma doświadczenie w projektowaniu, co oznacza: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt, AGD, TRV, urządzenia specjalistyczne, opakowania). Spełnienie powyższego warunku przez oferenta jest obligatoryjne.

 

Oferent obowiązkowo załącza do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku.

 

 

  1. WYKLUCZENIA

 

  1. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Oferentów powiązanych kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które wpisane są do KRD lub innego rejestru

długów lub są w stanie likwidacji lub upadłości.

Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 

VI.     OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać

treści niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Oferta musi zostać przygotowana na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oferta musi składać się z:
    1. podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
    2. podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
    3. podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
    4. dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w części IV, pkt 2 niniejszego zapytania
  3. Niedostarczenie któregoś z wyżej wymienionych załączników skutkuje odrzuceniem
  4. Oferta wraz z wszystkim załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wnioskodawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej

 

Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisywania ofert. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do ofert o ile wynika z innych załączonych dokumentów.

  1. Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert

 

 

VII.     INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Zamawiający i wyłoniony Wykonawca podpiszą umowę warunkową. Warunkiem realizacji umowy jest podpisanie przez Zamawiającego umowy grantowej Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Toruniu, przy ul. Włocławskiej 167, z ramach projektu

„FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, nr Konkursu: 3/G/2022.

 

  1. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  2. Oferta powinna zawierać cenę brutto oraz netto wyrażoną w złotych polskich (PLN). Dla ofert w innej walucie przyjęty zostanie średni kurs NBP aktualny na dzień wszczęcia postępowania- Cena oferty obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
  3. W szczególności, jeśli Wykonawca poniesie dodatkowe koszty z tytułu wykonania umowy, nie jest uprawniony do żądania od Zamawiającego, aby ten pokrył różnicę.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż którykolwiek z elementów wyceny zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  5. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie.
  6. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla
  7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych z
  9. Termin związania ofertą: 06.2023.

-Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

-Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

 

VIII.    Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz informacja na temat sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium

 

Informujemy, iż jedynym i wyłącznym kryterium wyboru oferty będzie cena.

CENA OFERTY - 100%

 

Liczba punktów w kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:

LC = Cmin/Co *100 pkt * 100% (100 pkt.)

 

Gdzie LC

Co

 

 

  • liczba punktów za kryterium cena
  • cena netto oferty rozpatrywanej

 

Cmin - najniższa cena netto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe

 

IX.     MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty można składać:
    1. Pocztą, kurierem albo osobiście pod adresem: HTG High Technology Glass Polska

ul. Berdychów 57A, 62-410 Zagórów.

  1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres office@htgglass.com
  1. Termin składania ofert upływa dnia: 12.11.2021 r. g.23:59
  2. Oferty, które wpłyną do zamawiającego po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym

nie będą rozpatrywane.

4.      Osoba do kontaktu:

Małgorzata Adamska, tel. 782 549 000; email: ma@htgglass.com w dni robocze w godz. 8:00 –

16:00

 

 

X.      OCENA I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

  1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodnym z niniejszym zapytaniem ofertowym.
  2. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany będzie w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria oceny ofert i udokumentowany zostanie protokołem.

 

  1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, a w szczególności, gdy:
  • łączna cena netto najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą,
    1. Złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi zawarcia
    2. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
  • jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego;
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

nieuczciwej konkurencji;

  • jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
  • jest niekompletna (np. brak załączników, brak podpisów na załącznikach).
    1. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.

 

  1. Żadne informacje dotyczące procesu oceny oraz wyboru ofert nie zostaną ujawnione Wykonawcom lub innym osobom, niezaangażowanym oficjalnie w proces oceny i wyboru oferty.
  2. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych

 

XI.              WYNIK POSTĘPOWANIA

  1. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta zawierająca największą liczbę

punktów.

  1. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej
  2. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż te zaoferowane w złożonych
  3. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych

 

XII.            Warunki zmiany umowy

Zamawiający   przewiduje   możliwość    wprowadzenia    następujących    zmian    do    umowy,   w okolicznościach określonych poniżej:

  1. Dopuszcza się zmianę istotnych warunków umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku:
  1. zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w szczególności zmiany przepisów związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem lub zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych,
  2. wystąpienia zdarzeń siły wyższej, przez które należy rozumieć zdarzenia nagłe, wywołane przyczyną zewnętrzną, pozostające poza kontrolą obu stron umowy,
  3. wystąpienia zdarzeń niezależnych od Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć na

dzień zawarcia umowy, a których wystąpienie powoduję konieczność zmiany umowy,

  1. zmiany harmonogramu realizacji Projektu, w szczególności w zakresie terminów realizacji, harmonogramu targów,
  2. gdy nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści

umowy,

- zmianie mogą ulec: termin realizacji umowy, terminy realizacji poszczególnych obowiązków Stron, wysokość łącznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wysokość poszczególnych składników wynagrodzenia Wykonawcy określonych w § 5 ust. 1 umowy, terminy zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności w zakresie udzielenia Wykonawcy kolejnych zaliczek, zakres obowiązków Stron, w szczególności poprzez ograniczenie lub zwiększenie zakresu świadczeń Wykonawcy.

 

  1. Każdorazowo zmiana umowy wymagać będzie zgodnej woli Stron, a wskazane w niniejszym rozdziale podstawy jej dokonania nie stanowią obowiązku dokonania zmian, lecz uprawnienie Stron.
  2. Zmiana umowy może zostać wprowadzona zarówno na wniosek Zamawiającego, jak i na wniosek Wykonawcy, po przeprowadzeniu przez Strony negocjacji i ustaleń.
  3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Zmiana umowy może nastąpić również w innych przypadkach określonych w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.” pkt. 6.5.2 ppkt.

 

 

XIII.            Warunki odstąpienia od umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy z Wykonawcą bez pokrywania kosztów poniesionych przez Wykonawcę w przypadku niepodpisania przez Zamawiającego umowy grantowej Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Toruniu, przy ul. Włocławskiej 167, z ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014- 2020, nr Konkursu: 3/G/2022

 

 

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

 

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.

 

W ramach zapytania została złożona jedna oferta. 

Złożona oferta:

Design dla Ciebie Piotr Józefowski

  1. Jaskółcza 29/4

85-308 Bydgoszcz

NIP: 6961390175

 

Łączna cena złożonej oferty: 297 000,00 zł netto (365 310,00 zł brutto z VAT).

 

Informacja o spełnieniu warunków:

 

Oferent spełnił wszystkie warunki udziału w postepowaniu, to jest:

- oferent nie jest powiązany z zamawiającym osobowo lub kapitałowo,

- oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- oferent posiada potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia,

- oferent jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia,

-  oferent jest wyspecjalizowanym podmiotem zewnętrznym, który posiada udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem projektu,

- oferent gwarantuje, że usługa z zakresu wzornictwa będzie wykonana przez podmiot/zespół, w pracach którego weźmie udział przynajmniej jeden profesjonalny projektant tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz ma doświadczenie w projektowaniu, co oznacza: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt, AGD, TRV, urządzenia specjalistyczne, opakowania).

 

Informacja o przyznanej liczbie punktów:

 

LC= 297000/297000*100 pkt = 100 pkt

 

Zamawiający działając zgodnie z pkt X Zapytania ofertowego nr 001/11/2022 z dnia 04.11.2022 dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty i wyłonił wykonawcę, którym jest:

 

Design dla Ciebie Piotr Józefowski

  1. Jaskółcza 29/4

85-308 Bydgoszcz

NIP: 6961390175

 

Łączna cena wybranej oferty: 297 000,00 zł netto (365 310,00 zł brutto z VAT).

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej HTG High Technology Glass Polska Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2022-11-04
Data składania ofert 2022-11-12
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2513
Wyświetlony: 555
Wygasa: 2025-07-30

Pliki

Strona korzysta z plików cookie