II. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi doradczej w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań firmy Kleib Sp. z o.o. do wymagań rynku Wielkiej Brytanii, Szkocji i Irlandii.
Produktami Zamawiającego, którego dotyczą usługi doradcze są:
- Zaprawa do przyklejania styropianu – C1
- Zaprawa do zatapiania siatki – C2
- Zaprawa do przyklejania i zatapiania wełny – C2W
- Grunt pod tynk – C3
- Grunt pod tynk silikonowy – C3SIL
- Tynk akrylowy – C5
- Tynk silikonowy – C7
- Grunt nisko penetrujący -G1
- Grunt głęboko penetrujący – G2
- Gładź szpachlowa – S8
- Masa Szpachlowa 10KG – S6
- Farba wewnętrzna PURE WHITE
- Farba wewnętrzna SYNFONIA
Zakres zamówienia obejmuje:
- Opracowanie raportu określającego wymagania stawiane wyrobom tj.: produktom, które mają zostać wprowadzone na nowe rynki zagraniczne oraz zawierać informacje dotyczące celów projektu wzorniczego i oczekiwanych efektach.
Raport powinien uwzględniać aspekt promocji/marketingu wyrobu będącego przedmiotem projektu na ww. docelowych rynkach zagranicznych oraz powinien zawierać informacje dot. wymagań/przepisów na danym rynku odnośnie dystrybucji ww. produktu np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, wymagania dot. informacji jakie musi znaleźć się o produkcie.
Raport powinien zawierać obligatoryjnie:
- charakterystykę Zamawiającego;
- specyfikację rynku i charakterystykę grupy docelowej, preferencje przyszłych nabywców dla wyrobu będącego przedmiotem projektu (w tym preferencje co do np. materiału, kształtu);
- analiza konkurencji na danym rynku odnoszącą się do wyrobu będącego przedmiotem projektu;
- główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać projekt wzorniczy;
- określenie/szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu;
- analiza trendów; sporządzenie projektów wzorów produktów spełniających wymagania klientów na rynkach docelowych.
- Wykonanie Projektu/ów wzorniczego/wzorniczych.
Dokumentacja powinna zawierać opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych oraz wizualizację 3D (w tym: projekt opakowania, klisza, karta techniczna, karta charakterystyki, Deklaracja właściwości użytkowych)
Dokument powinien składać się obligatoryjnie z następujących elementów:
- Projekt koncepcyjny – obejmujący m.in. wstępne pomysły, wizualizacja w postaci szkiców koncepcyjnych i modeli.
- Projekt postaci wyrobu – obejmujący m.in. ogólne wytyczne dot. kształtu, wielkości, wyglądu, funkcjonalności, wstępne informacje o konstrukcji i technologii.
- Projekt szczegółowy – obejmujący m.in. dopracowane cechy wyrobu tj.: kształt, wielkość, wygląd oraz dokumentacja rysunkowa oraz prezentacja komputerowa.
Informacja odnośnie opakowania:
- Siatka projektowo-produkcyjna, przygotowana do druku, zgodnie z wytycznymi firmy wytwarzającej opakowania
- Ilość kolorów: maksymalnie 9
Klisze dla :
- Worki papierowe ( papier-folia-papier ) w zależności od wielkości siatki produkcyjnej i ilości kolorów
- Worki foliowe : w zależności od wielkości siatki produkcyjnej i ilości kolorów
- Wiaderko plastikowe 15 i 25 kg. : w zależności od wielkości siatki produkcyjnej oraz kolorów i wielkości opakowania .
- Opakowania plastikowe (zakręcanie ) dla gruntu G1 i G2 .
- Wizualizacja 3D produktu
- Przedstawienie wzorcó3. opakowań (worek papierowy, worek foliowy, wiaderko plastikowe i opakowanie plastikowe dla gruntu G1 i G2).
Miejsce dostawy: Kleib Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Pikutkowo 43, 87-880 Brześć Kujawski
Kody CPV:
- 79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania
- 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
- 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
- 79930000-2 Specjalne usługi projektowe
- 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
- 79342000-3 Usługi marketingowe
- 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
III. OCENA OFERT
- Kryteria oceny:
Cena (oczekiwane wynagrodzenie brutto): maksymalnie 100 pkt.
Punktacja za oczekiwane wynagrodzenie brutto zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
najniższa oferta cenowa: P1 = 100 pkt.,
kolejne oferty cenowe: Pn = [100 pkt. – 10 x(Cn/C1)]
gdzie C1 - wartość najniższej oferty, Cn - wartości kolejnych ofert.
Suma punktów będzie liczona według wzoru: O = C
gdzie:
O – Ocena
C – Cena
- W konkursie ofert wygrywa oferta złożona przez Oferenta spełniającą warunki dopuszczające do udziału w postępowaniu ofertowym oraz uzyskująca największą liczbę punktów w kryteriach oceny.
- WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCÓW:
- Usługi doradcze mogą być świadczone wyłącznie przez wyspecjalizowane podmioty zewnętrzne, które posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem projektu.
Uprawniony do złożenia oferty Wykonawca:
- musi dysponować zespołem osób, w którym znajdować się będzie przynajmniej jeden profesjonalny projektant tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa),
- musi mieć doświadczenie w projektowaniu, co oznacza: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty zrealizowanych i wprowadzonych na rynek dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt AGD, TRV, urządzenia specjalistyczne, opakowania),
- musi posiadać udokumentowane doświadczenie w projektowaniu dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo na rynki zagraniczne
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wraz z dokumentacją potwierdzającą spełnienie powyższego warunku.
- Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Na potwierdzenie powyższego do oferty należy załączyć oświadczenie o braku powiązań osobowych oraz kapitałowych z Zamawiającym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
V.MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
- Termin składania ofert: do 05.08.2022 r.
- Miejsce i forma składania ofert:
- Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania i złożyć w firmie Kleib Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Pikutkowo 43. 87-880 Brześć Kujawski, osobiście lub drogą pocztową lub emailem na adres: slawek@kleib.pl
- Oferty złożone i nie sporządzone na formularzu ofertowym, nie wypełnione w całości, złożone po ww. terminie lub bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
3. Dodatkowych informacji udziela Sławomir Czarnecki pod numerem telefonu +48 509 351 514 oraz adresem e-mail: slawek@kleib.pl
VI. oTERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 30.05.2023 r.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
- Z uwagi na fakt, iż zamówienie będzie realizowane w ramach projektu, o dofinansowanie którego Zamawiający będzie ubiegał się w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa na realizację usług doradczych w projekcie, która wejdzie w życie pod warunkiem otrzymania dofinansowania na realizację ww. projektu.
- Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
- Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian całości lub części zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VIII. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
I. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w tym w zakresie terminu jej wykonania w następujących okolicznościach:
a) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy.
b) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych.
c) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, w tym spowodowanych sytuacją które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych.
d) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych przez siłę wyższą.
- Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego.
- Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o braku powiązań.
- Oświadczenie Oferenta o zdolności do wykonania zamówienia