Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
W dniu 29.03.2023 r. skorygowano podpunkt 4) WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Było: Oferent winien wpłacić wadium w wysokości 1500,00 zł na konto 05 1140 2004 0000 3802 8118 3093 najpóźniej do dnia 30.03.2023 r. (do dnia 29.03.2023 r. winno być już zaksięgowane na koncie).
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia 29 marca 2023 r. włącznie.
Jest: Oferent winien wpłacić wadium w wysokości 1500,00 zł na konto 05 1140 2004 0000 3802 8118 3093 najpóźniej do dnia 30.03.2023 r. (do dnia 30.03.2023 r. winno być już zaksięgowane na koncie).
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia 30 marca 2023 r. włącznie.
Korekta nie wpływa na zmianę terminu składania ofert.
Ponadto, sprecyzowano sekcję 13) PLANOWANE TERMINY
Było: 31.03.2023 r. analiza ofert przedstawionych przez Oferentów, negocjacje z Oferentami, wyłonienie Wykonawcy, podpisanie umowy z Wykonawcą.
Jest: 31.03.2023 r. analiza ofert przedstawionych przez Oferentów, negocjacje z Oferentami, wyłonienie Wykonawcy, podpisanie umowy z Wykonawcą. W związku z tym wszelkie konieczne wyjaśnienia bądź uzupełnienia do złożonej oferty muszą zostać przekazane Zamawiającemu w dniu 31.03.2023 r.
Toruń, dn. 23.03.2023 r.
Zapytanie ofertowe nr 03/03/2023 w trybie zasady konkurencyjności
Fundacja Platon imienia Kuby Rumińskiego w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój działalności eksportowej Fundacji Platon im. K. Rumińskiego poprzez wejście na nowe rynki zagraniczne” w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym oraz prośbą o przedstawienie oferty poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego wraz z załącznikami.
1. ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Platon imienia Kuby Rumińskiego
NIP: 9562156806
REGON: 340063862
Osoba wyznaczona do kontaktu:
Emilia Pacyk
e-mail: platonfunduszeksportowy@gmail.com
tel. + 48 884 167 523
2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 21 grudnia 2020 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Załącznika nr 9 do Regulaminu konkursu 2/G/2020 w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” – Wytyczne dla Grantobiorców dotyczące udzielania zamówień.
Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez zamieszczenie na stronie: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ .
3. CEL REALIZOWANEGO PROJEKTU UNIJNEGO
Celem projektu jest realizacja działań zmierzających do zwiększenia poziomu handlu zagranicznego i rozszerzenia zagranicznych rynków zbytu, tj. internacjonalizacji produktu Fundacji Platon – immersyjnych spektakli edukacyjnych na dwa nowe rynki: Wielka Brytania, USA. Składa się na to aktywna promocja Fundacji i próba pozyskania pierwszych klientów/partnerów na nowych rynkach docelowych oraz wyjazdy na targi i wydarzenia branżowe w celu budowania pozycji marki na rynkach zagranicznych.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na zorganizowaniu działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w międzynarodowym festiwalu Kochi – Muziris Biennale w Indiach (Kochi), w terminie 06.04.2023 – 10.04.2023.
2) Nazwa i kod zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
3) Opis przedmiotu zamówienia:
Działania promocyjne związane bezpośrednio z planowanym udziałem w targach Kochi – Muziris Biennale powinny obejmować zarówno działania tradycyjne, jak i kampanię marketingu internetowego.
Na zorganizowanie działań promocyjnych składa się:
a) Wydruk folderów informacyjno – promocyjnych (katalogów)
b) Prezentacja sprzedażowa w formacie MS Power Point
c) Wdrożenie kampanii marketingu internetowego związanej z targami Kochi-Muziris Biennale, której narzędzia będą wynikać z “Projektu kampanii marketingowych dla rynków USA i Wielkiej Brytanii”
Budżet kampanii social media i adwords - 9 000,00 zł. Na powyższą kwotę składa się: budżet na reklamę, budżet na przygotowanie komunikatu na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, budżet wdrożeniowy oraz obsługi reklamy.
Należy zrealizować kampanię o minimalnych wartościach określonych poniżej:
Warunki realizacji kampanii:
Maksymalny czas realizacji kampanii: 30.04.2023 r. Kampania musi się rozpocząć najpóźniej 01.04.2023 r.
Oferent na etapie składania oferty dołączy kalkulację kosztów uwzględniającą wymagania
Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu. Wzór kalkulacji kosztów stanowi załącznik nr 5 do
zapytania.
5. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Maksymalny termin wydruku folderów informacyjno-promocyjnych (katalogów) oraz przygotowanie prezentacji sprzedażowej w formacie MS Power Point to 05.04.2023 r. Termin realizacji rozumiany jest jako termin przekazania Zamawiającemu kompletnego zestawu: opracowanej prezentacji i wydrukowanych folderów (foldery muszą do tego dnia wpłynąć na adres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia).
Maksymalny termin wdrożenia kampanii marketingowej to 30.04.2023 r., czyli publikacja do tego dnia wszystkich materiałów związanych z wydarzeniem.
W przypadku odwołania i/lub przesunięcia targów, terminy realizacji przedmiotu oferty mogą zostać wydłużone.
6. KRYTERIA WYBORU
Kryterium wyboru będzie stanowić: Cena (C) – 100%
Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W zakresie kryterium „Cena” najwyżej punktowana będzie oferta z najniższą ceną netto.
Punktacja zostanie przyznana na bazie wskaźnika wyliczonego zgodnie ze wzorem:
C=Cmin/Cr x 100
gdzie:
C – liczba punktów dla oferty badanej w kryterium „Cena”,
Cmin – cena najtańszej oferty,
Cr – cena oferty rozpatrywanej.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. W powyższym kryterium Oferent może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami matematycznymi).
Jeśli oferta będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, co do której Oferent nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uzna tą, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym (w tym też formalnym) i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o wskazane powyżej kryterium wyboru tzn. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo, w toku dokonywania oceny złożonych ofert, do możliwości żądania udzielenia przez Oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz dodatkowych dokumentów związanych z ofertą.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) W celu uniknięcia konfliktu interesów o zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2) Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty w stanie likwidacji czy upadłości, trudnej sytuacji itp., zagrażającej prawidłowemu wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
3) W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
4) Oferent winien wpłacić wadium w wysokości 1500,00 zł na konto 05 1140 2004 0000 3802 8118 3093 najpóźniej do dnia 30.03.2023 r. (do dnia 30.03.2023 r. winno być już zaksięgowane na koncie). Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli wpłata wadium nastąpi po dacie wskazanej powyżej. Zwrot wadium Wykonawcy wyłonionemu w ramach postępowania nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania Umowy na przedmiot zamówienia. W przypadku unieważnienia przetargu zwrot wadium nastąpi w terminie 3 dni roboczych od dnia unieważnienia przetargu.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia 30 marca 2023 r. włącznie.
8. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1) Oferty należy składać w formie papierowej lub elektronicznej.
2) Oferty należy składać:
a) za pośrednictwem tradycyjnej poczty/kuriera lub osobiście na adres:
Na kopercie (poza nazwą Zamawiającego i adresem) należy umieścić następujące sformułowanie: „OFERTA – PROMOCJA KOCHI-MUZIRIS BIENNALE”
lub
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres platonfunduszeksportowy@gmail.com – w tytule maila proszę wpisać „OFERTA – PROMOCJA KOCHI-MUZIRIS BIENNALE”.
3) Oferty należy składać do dnia 30.03.2023 r.
4) Oferty złożone w innej formie niż zostało to określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, jak również te, które wpłyną/zostaną złożone po wyznaczonej dacie, nie będą rozpatrywane.
5) Złożone dokumenty powinny zawierać:
6) Dokumenty muszą być podpisane.
Wycofanie i zmiana oferty przez Oferenta:
9. ZAWARCIE UMOWY
10. WARUNKI ZMIANY UMOWY
1) Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą mogły dotyczyć wyłącznie zmian wynikających z następujących powodów oraz w poniższym zakresie:
Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania Umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony Umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania Umowy w przypadku, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Instytucję Organizującą Konkurs.
11. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA ORAZ INFORMACJE DODATKOWE
1) Brak spełnienia świadczenia przez Wykonawcę lub nieterminowe spełnienie świadczenia lub nieprawidłowe spełnienie świadczenia wiążące się z utratą części bądź całości pozyskanego dofinansowania przez Zamawiającego spowoduje prawo Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania w wysokości odpowiadającej kwocie utraconego dofinansowania. Pozostała odpowiedzialność stron za nieprawidłowe wykonanie zobowiązania odbywa się na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania/odwołania zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyny anulacji. Zamawiający może także w każdym czasie bez podania przyczyny zmienić treść niniejszego zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ . Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
3) Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego oraz nie stanowi podstaw do roszczeń dotyczących zawarcia Umowy.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodpisania Umowy bez podania uzasadnienia zmiany decyzji.
5) Jeżeli otrzymane materiały, zdaniem Oferenta, posiadają niejasności, które mogłyby wpłynąć na przyjęte rozwiązania, standardy i zaproponowaną cenę, może On wystąpić z zapytaniem na piśmie (dopuszcza się email) o wyjaśnienie problemu. Wszelkie zapytania należy kierować do Osoby wskazanej do kontaktu.
6) Oferty nie podlegają zwrotowi, a Wykonawcom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów przygotowania oferty.
7) Złożenie przez Oferenta nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
8) W przypadku, gdy Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od podpisania Umowy, kolejny Oferent z najkorzystniejszą ofertą zostanie zaproszony do podpisania umowy.
12. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
13. PLANOWANE TERMINY
14. PLANOWANE TERMINY
Załącznik nr 1. do Zapytania ofertowego: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
Załącznik nr 3. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4. do Zapytania ofertowego: Projekt kampanii marketingowych dla rynków USA i Wielkiej Brytanii
Załącznik nr 5. do Zapytania ofertowego: Wzór kalkulacji kosztów
Strona korzysta z plików cookie