Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Bydgoszcz, dn. 19.04.2022 r.
Zapytanie ofertowe
na zaprojektowanie i wykonanie zabudowy targowej wielorazowego użytku
NECU Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
85-831 Bydgoszcz
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
e-mail: marek@cortena.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie udzielane jest z zachowaniem zasad określonych w obowiązujących na dzień wszczęcia postępowania „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” oraz zapisami dotyczącymi kwalifikowalności wydatków określonymi w Regulaminie konkursu.
W zakresie nieuregulowanym w „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” oraz w Regulaminie konkursu, przyjmuje się zapisy „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zaprojektowanie i wykonanie oraz dostawa zabudowy targowej wielorazowego użytku, zgodnie z poniższą specyfikacją:
- Zabudowa ma pełnić funkcję szkieletu zabudowy dla stoiska targowego dla firmy NECU Sp. z o.o. na targach promocyjnych realizowanych w ramach projektu pn. „Ekspansja na rynki zagraniczne przedsiębiorstwa NECU SP. Z O.O.”, realizowanego w ramach Funduszu Eksportowego – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach części Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Zabudowa musi być modułowa i w maksymalnym rozłożeniu powinna posiadać powierzchnię 25 m2 oraz musi posiadać możliwość ustawienia jej w różnych konfiguracjach np. 5x5 m; 5x3 m; 4x6 m itd.
- Składanie i rozkładanie musi odbywać się bez użycia narzędzi
- Złożona zabudowa musi być łatwa w transportowaniu – dedykowane pojemniki i skrzynie na kołkach na wszystkie elementy zabudowy
- Zabudowa musi posiadać schowek o powierzchni 1x1 m oraz wysokości min. 3,5 m
- Zabudowa musi składać się ze ścianek modułowych o wysokości min. 2,5 m
- Zabudowa musi posiadać dedykowane miejsca na ulotki
- Zabudowa powinna być wykonana w nowoczesnym designie z wykorzystaniem drewna, elementów zielonych oraz z uwzględnieniem miejsca na produkty firmy NECU (cortena.pl)
- Zabudowa musi posiadać dedykowane oświetlenie z zasilaczami i innym niezbędnym osprzętem
- Zabudowa musi mieć możliwość łatwej zmiany wystroju na ścianach (drewno, sztuczna trawa, panele z cortenu itd.)
Przed wykonaniem projektu Zamawiający wymaga przeprowadzenia konsultacji w siedzibie Zamawiającego oraz przedstawienie projektu do akceptacji w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający po zapoznaniu się z projektem przedstawi uwagi Wykonawcy, który ten zobowiąże się ująć w projekcie w terminie 3 dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
Wspólny słownik zamówień
Główny kod CPV:
CPV: 79956000-0IV. Miejsce i termin realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. na adres: ul. Toruńska 296, 85-831 Bydgoszcz w terminie 30 dni od podpisania umowy.
30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. X niniejszego zapytania.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny ich spełniania
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
W odniesieniu do pkt. 1,2, 3,4 i 5 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Ocena dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca niespełniający określonych wyżej warunków będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
VII. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym oraz w zakresie wykluczeń
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
VIII. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach oraz opisem sposobu przyznawania punktacji w ramach kryteriów
Kryteria oceny oferty:
Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:
najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert
x 100 pkt. cena netto wskazana w badanej ofercie
Cena musi stanowić ostateczną cenę. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Cena oferowana musi być skumulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
IX. Sposób przygotowania oferty
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta musi zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu Oferenta.
Do formularza ofertowego (załącznik nr 1) należy dołączyć:
Zamawiający może wezwać Oferentów do uzupełnienia brakujących dokumentów w zakresie zał. 2 i 3. Jeśli Oferent w ciągu dwóch dni roboczych od zawiadomienia nie dośle brakujących dokumentów/informacji jego oferta zostanie odrzucona i pozostawiona bez rozpatrzenia.
Uzupełnienia te nie mogą wpłynąć na treść/założenia przedstawione w pierwotnej Ofercie, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
X. Miejsce i termin złożenia oferty
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty można również składać w formie papierowej - osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty kurierskiej, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę dostarczenia oferty na adres korespondencyjny Zamawiającego tj.:
85-871 Bydgoszcz
Brane będą pod uwagę jedynie kompletne oferty tj. wraz z wymaganymi załącznikami.
Na stronie internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ zostanie zamieszczona informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty.
Ranking ofert zostanie przeprowadzony w oparciu o kryteria wyboru opisane w pkt. VIII niniejszego zapytania. W przypadku gdy najkorzystniejsza oferta w całości przekroczy budżet przeznaczony na działania będące przedmiotem zapytania, Zamawiający może podjąć negocjacje z oferentami.
Po rozstrzygnięciu postępowania do podmiotu, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie skierowana umowa, której treść będzie wynikać z zapisów niniejszego zapytania oraz wygranej oferty.
W przypadku, gdy podmiot, który został wybrany, zrezygnuje z podpisania umowy Zamawiający ma prawo zawrzeć umowę z podmiotem, którego oferta była druga w kolejności najkorzystniejszych ofert.
XII. Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
XIII. Pozostałe informacje
Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty, w szczególności danych, na podstawie których Zamawiający dokonał wyboru. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podane do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia i powinien zastrzeżenie to przedstawić w ofercie.
Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta powinna być kompletna, tzn. do oferty powinny być załączone zał. 2 i 3.
Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
Zamawiający może wezwać Oferentów do uzupełnienia brakujących dokumentów. Jeśli Oferent w terminie wskazanym przez Zamawiającego we wniosku o udzielenie wyjaśnień/uzupełnień do złożonej oferty nie dośle brakujących dokumentów/informacji, jego oferta zostanie odrzucona i pozostawiona bez rozpatrzenia.
Uzupełnienia te nie mogą wpłynąć na treść/założenia przestawione w pierwotnej Ofercie, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych z Oferentami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego prowadzenia bez podania przyczyny.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający ma prawo żądać wyjaśnień od Wykonawców, których oferty będą zawierały rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. niższą o 30% od średniej wynikającej ze złożonych ofert, a w przypadku braku tych wyjaśnień lub przedstawienia nienależytego uzasadnienia dla ceny z oferty – do odrzucenia oferty.
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
XV. Wykaz załączników
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.
Dane oferenta:
……………………………………..
……………………………………..
…………………………………….. (nazwa, adres, NIP lub odpowiedni numer identyfikacyjny)
OFERTA
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 19.04.2022 r.
Przedmiot zamówienia |
Wartość netto |
VAT |
Wartość brutto |
Zaprojektowanie i wytworzenie zabudowy targowej wielorazowego użytku |
|
|
|
Waluta oferowanej ceny: …………………
W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczenia jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Deklaruję/deklarujemy związanie ofertą 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. X zapytania ofertowego.
Oświadczam/y, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz zdobyliśmy wszystkie konieczne informacje do złożenia oferty.
Oświadczam/y, że zaoferowany przedmiot jest zgodny z warunkami wskazanymi w zapytaniu i odpowiada stosownym normom i standardom.
Oświadczam/y, że zapoznałem się z miejscem i terminem realizacji zamówienia określonym w pkt IV.
Oświadczam/y, że zgadzamy się z zapisami zapytania ofertowego.
W przypadku udzielenia zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
………………………………………… ………………………………………………..
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób upoważnionych o składania ofert w imieniu Oferenta)
Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany
…………………………………………………………………..………….………………
(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)
działając w imieniu i na rzecz
…………………………………………………………………………………………………
(nazwa Oferenta)
oświadczam, że:
………………………………… ………………………………………… Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób
upoważnionych do składania ofert
w imieniu Oferenta)
Załącznik nr 3. Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany
…………………………………………..…………………….…………………….
(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)
działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Oferenta)
oświadczam, że:
……………………………………………… …………………………………………… Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób
upoważnionych do składania ofert
w imieniu Oferenta)
Strona korzysta z plików cookie