Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

zaprojektowanie i wykonanie zabudowy targowej wielorazowego użytku

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Bydgoszcz, dn. 29.04.2022 r.

 

 

Zapytanie ofertowe

na zaprojektowanie i wykonanie zabudowy targowej wielorazowego użytku

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

 

NECU Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  1. Toruńska 296

85-831 Bydgoszcz

 

Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
  1. Marek Poczwardowski

e-mail: marek@cortena.pl

 

II.     Tryb udzielenia zamówienia

 

Zamówienie udzielane jest z zachowaniem zasad określonych w obowiązujących na dzień wszczęcia postępowania „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” oraz zapisami dotyczącymi kwalifikowalności wydatków określonymi w Regulaminie konkursu.

 

W zakresie nieuregulowanym w „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” oraz w Regulaminie konkursu, przyjmuje się zapisy „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

 

Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

 

III.     Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zaprojektowanie i wykonanie oraz dostawa zabudowy targowej wielorazowego użytku, zgodnie z poniższą specyfikacją:

- Zabudowa ma pełnić funkcję szkieletu zabudowy dla stoiska targowego dla firmy NECU Sp. z o.o. na targach promocyjnych realizowanych w ramach projektu pn. „Ekspansja na rynki zagraniczne przedsiębiorstwa NECU SP. Z O.O.”, realizowanego w ramach Funduszu Eksportowego – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach części Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

- Zabudowa musi być modułowa i w maksymalnym rozłożeniu powinna posiadać powierzchnię 25 m2 oraz musi posiadać możliwość ustawienia jej w różnych konfiguracjach np. 5x5 m; 5x3 m; 4x6 m itd.

- Składanie i rozkładanie musi odbywać się bez użycia narzędzi

- Złożona zabudowa musi być łatwa w transportowaniu – dedykowane pojemniki i skrzynie na kołkach na wszystkie elementy zabudowy

- Zabudowa musi posiadać schowek o powierzchni 1x1 m oraz wysokości min. 3,5 m

- Zabudowa musi składać się ze ścianek modułowych o wysokości min. 2,5 m

- Zabudowa musi posiadać dedykowane miejsca na ulotki

- Zabudowa powinna być wykonana w nowoczesnym designie z wykorzystaniem drewna, elementów zielonych oraz z uwzględnieniem miejsca na produkty firmy NECU (cortena.pl)

- Zabudowa musi posiadać dedykowane oświetlenie z zasilaczami i innym niezbędnym osprzętem

- Zabudowa musi mieć możliwość łatwej zmiany wystroju na ścianach (drewno, sztuczna trawa, panele z cortenu itd.)

 

Przed wykonaniem projektu Zamawiający wymaga przeprowadzenia konsultacji w siedzibie Zamawiającego oraz przedstawienie projektu do akceptacji w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający po zapoznaniu się z projektem przedstawi uwagi Wykonawcy, który ten zobowiąże się ująć w projekcie w terminie 3 dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.

 


Wspólny słownik zamówień

Główny kod CPV:

CPV: 79956000-0

 

IV.              Miejsce i termin realizacji zamówienia

 

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: ul. Toruńska 296, 85-831 Bydgoszcz w terminie 30 dni od podpisania umowy.

 

  1. Okres związania ofertą

 

30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. X niniejszego zapytania.

 

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

 

VI.              Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny ich spełniania

 

O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

 

  1. posiadają uprawienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz personelem posiadającym kompetencje do należytego wykonania zamówienia
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania.
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.

 

W odniesieniu do  pkt.  1,2, 3,4 i 5 Zamawiający  nie  stawia  szczególnych  wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Ocena dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca   niespełniający    określonych    wyżej    warunków    będzie    wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.

 

VII.            Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym oraz w zakresie wykluczeń

 

  1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań  w imieniu  Zamawiającego   lub   osobami   wykonującymi  w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub
  2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które wpisane są do KRD lub innego rejestru długów lub są w stanie likwidacji lub upadłości.

 

Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VIII.            Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach oraz opisem sposobu przyznawania punktacji w ramach kryteriów

 

 Kryteria oceny oferty:

 

Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:

  1. a) Cena: 100% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru:

 

najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert

                                                                                      x 100 pkt. cena netto wskazana w badanej ofercie

Cena musi stanowić ostateczną cenę. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie  w  innej  walucie  niż  PLN,  Zamawiający  w  celu  dokonania  oceny  oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.

 

Cena oferowana musi być skumulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.

 

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.

 

IX.             Sposób przygotowania oferty

 

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta musi zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu Oferenta.

 

Do formularza ofertowego (załącznik nr 1) należy dołączyć:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2);
  2. Oświadczenie o    braku    powiązań     oraz     niewpisaniu     do rejestru               długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości (Załącznik nr 3);

Zamawiający  może  wezwać  Oferentów  do  uzupełnienia  brakujących  dokumentów w  zakresie zał. 2 i 3. Jeśli Oferent w ciągu dwóch dni roboczych od zawiadomienia nie dośle brakujących dokumentów/informacji jego oferta zostanie odrzucona i pozostawiona bez rozpatrzenia.

Uzupełnienia te nie mogą wpłynąć na treść/założenia przedstawione w pierwotnej Ofercie, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.

 

X.              Miejsce i termin złożenia oferty

 

  1. Oferty należy składać w formie elektronicznej (oferta wraz z załącznikami powinna stanowić skan podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu Oferenta) na adres: e-mail: marek@corten.pl.

 

Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty można również składać w formie papierowej - osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty kurierskiej, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę dostarczenia oferty na adres korespondencyjny Zamawiającego tj.:

  1. Smoleńska 41

                    85-871 Bydgoszcz

                   

  1. Termin składania ofert upływa 09.05.2022 r. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej Zmiany w ofercie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiany oferty winny zawierać dodatkowe oznaczenie „ZMIANA OFERTY”.

 

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym terminie. W razie braku złożenia wyjaśnień w określonym terminie oferta zostanie

 

  1. Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może wprowadzić zmiany do zapytania ofertowego. Zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone przez Zamawiającego na zapytania Wykonawców staja się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców.

 Brane będą pod uwagę jedynie kompletne oferty tj. wraz z wymaganymi  załącznikami.

  1. Rozstrzygniecie zamówienia

 

Na stronie internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ zostanie zamieszczona informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty.

Ranking ofert zostanie przeprowadzony w oparciu o kryteria wyboru opisane w pkt. VIII niniejszego zapytania. W przypadku gdy najkorzystniejsza oferta w całości przekroczy budżet przeznaczony na działania będące przedmiotem zapytania, Zamawiający może podjąć negocjacje z oferentami.

Po rozstrzygnięciu postępowania do podmiotu, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie skierowana umowa, której treść będzie wynikać z zapisów niniejszego zapytania oraz wygranej oferty.

W przypadku, gdy podmiot, który został wybrany, zrezygnuje z podpisania umowy Zamawiający ma prawo  zawrzeć umowę z  podmiotem, którego oferta  była druga w kolejności najkorzystniejszych ofert.

 

XII.             Warunki zmiany umowy

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:

  1. zmiana terminu umowy – w przypadku gdy:
    1. Niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe. Ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy lub Zamawiającym.
    2. Wystąpienia lub ciągłego oddziaływania stanu tzw. siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego lub wewnętrznego, którego wystąpienie lub ciągłe oddziaływanie oraz jego skutków było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy i któremu nie można zapobiec mimo dochowania należytej staranności.
    3. Wprowadzenia zmian w projekcie związanych z brakiem udziału w poszczególnych elementach projektu/zmian terminów organizacji poszczególnych elementów projektu/zmianą poszczególnych elementów projektu na inne.
    4. Wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do jego rozlicznia w TARR S.A., w przypadku uzyskania przez Zamawiającego zgody TARR S.A. na wydłużenie terminu realizacji zadania obejmującego wszystkie części zamówienia.
  2. zmiana terminu i warunków płatności – w przypadku:
    1. ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych m.in. w sytuacja odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu.
    2. zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie ulegnie zmianie o tę wartość
    3. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, a także w treści złożonej oferty, które nie zostały skorygowane na etapie badania poprawności ofert
  3. zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty – przypadku:
    1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
    2. Jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
    3. niezależnych od Stron lub w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – na zasadach uzgodnionych odrębnie pomiędzy Stronami umowy
    4. Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
    5. Wystąpienia konieczności zmiany Umowy, która spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający lub Wykonawca, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
    6. Zmiana warunków płatności (liczba oraz wielkość rat płatności, termin płatności, etc.). Zmiana ta nie może wpłynąć na całkowitą wartość zamówienia.
    7. zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty – przypadku: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
  • Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadań (np. udziału w określonej imprezie targowej) w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie.
  • W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy lub zagranicznych wizyt studyjnych, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi/zagraniczne wizyty studyjne się odbędą.
  • Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia na etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

 

XIII.           Pozostałe informacje

 

Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty, w szczególności danych, na podstawie których Zamawiający dokonał wyboru. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podane do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia i powinien zastrzeżenie to przedstawić w ofercie.

 

Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

 

Oferta powinna być kompletna, tzn. do oferty powinny być załączone zał. 2 i 3.

Oferta zostanie odrzucona, jeśli:

  1. jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego;
  2. jej złożenie  stanowi  czyn  nieuczciwej  konkurencji  w  rozumieniu  przepisów   o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. Oferent nie załączy do oferty zał. 1;
  4. Zostanie złożona po terminie składania ofert.

Zamawiający może wezwać Oferentów do uzupełnienia brakujących dokumentów. Jeśli Oferent w terminie wskazanym przez Zamawiającego we wniosku o udzielenie wyjaśnień/uzupełnień do złożonej oferty nie dośle brakujących dokumentów/informacji, jego oferta zostanie odrzucona i pozostawiona bez rozpatrzenia.

 

Uzupełnienia te nie mogą wpłynąć na treść/założenia przestawione w pierwotnej Ofercie, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.

 

Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.

 

Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.

 

Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

 

Zamawiający   zastrzega    sobie   możliwość   przeprowadzenia   negocjacji    cenowych  z Oferentami.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego prowadzenia bez podania przyczyny.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający ma prawo żądać wyjaśnień od Wykonawców, których oferty będą zawierały rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. niższą o 30% od średniej wynikającej ze złożonych ofert, a w przypadku braku tych wyjaśnień lub przedstawienia nienależytego uzasadnienia dla ceny z oferty – do odrzucenia oferty.

 

XIV.            Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Necu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Toruńskiej 296, 85-831 Bydgoszcz
  2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności;
  3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania;
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres postępowania o udzielenie zamówienia oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji i trwałości projektu;
  5. Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od Oferenta, których dane do- tyczą lub innych podmiotów, na których zasoby się powołują Oferenci;
  6. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  7. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego;
  8. W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  9. Każda osoba, której dane osobowe zostaną wskazane w niniejszym postępowaniu lub toku realizacji umowy posiada:
    • na podstawie 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
    • na podstawie 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
    • na podstawie 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  10. Każdej osobie, której dane osobowe zostaną wskazane w niniejszym postępowaniu lub toku realizacji umowy nie przysługuje:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

 

XV.             Wykaz załączników

Załącznik nr 1: Formularz ofertowy

Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik  nr  3:  Oświadczenie  o  braku  powiązań  oraz  niewpisaniu  do  rejestru  długów   i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.

 

 

 

 

Dane oferenta:

 

……………………………………..

……………………………………..

…………………………………….. (nazwa, adres, NIP lub odpowiedni numer identyfikacyjny)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OFERTA

 

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy

 

 

w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 29.04.2022 r.

 

Przedmiot zamówienia

Wartość netto

VAT

Wartość brutto

Zaprojektowanie i wytworzenie zabudowy targowej wielorazowego użytku

 

 

 

 

Waluta oferowanej ceny: …………………

 

W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczenia jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.

 

Deklaruję/deklarujemy związanie ofertą 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. X zapytania ofertowego.

Oświadczam/y, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz zdobyliśmy wszystkie konieczne informacje do złożenia oferty.

 

Oświadczam/y, że zaoferowany przedmiot jest zgodny z warunkami wskazanymi w zapytaniu i odpowiada stosownym normom i standardom.

 

Oświadczam/y, że zapoznałem się z miejscem i terminem realizacji zamówienia określonym w pkt IV.

 

Oświadczam/y, że zgadzamy się z zapisami zapytania ofertowego.

 

W przypadku udzielenia zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

 

…………………………………………                                                                ………………………………………………..

 

Miejscowość i data                                                                (podpis i pieczęć osoby/osób upoważnionych o składania ofert w imieniu Oferenta)

 

Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

 

Ja, niżej podpisany

 

…………………………………………………………………..………….………………

(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)

 

 

działając w imieniu i na rzecz

 

 

…………………………………………………………………………………………………

(nazwa Oferenta)

 

oświadczam, że:

 

  1. posiadają uprawienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz personelem posiadającym kompetencje do należytego wykonania zamówienia;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.

 

 

 

…………………………………                                                              ………………………………………… Miejscowość i data                                                                    (podpis i pieczęć osoby/osób

upoważnionych do składania ofert

w imieniu Oferenta)

 

 

 

 

Załącznik nr 3. Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

Ja, niżej podpisany

 

…………………………………………..…………………….…………………….

(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)

działając w imieniu i na rzecz

 

……………………………………………………………………………………………………………

(nazwa Oferenta)

 

oświadczam, że:

 

  • nie jesteśmy podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia z linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
  • nie jesteśmy podmiotem wpisanym do KRD ani żadnego innego rejestru długów;
  • nie jesteśmy podmiotem postawionym w stan likwidacji lub upadłości.

 

 

 

………………………………………………                                                             …………………………………………… Miejscowość i data                                                                    (podpis i pieczęć osoby/osób

upoważnionych do składania ofert

w imieniu Oferenta)

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej NECU SP. Z O.O.
Data zamieszczenia 2022-04-29
Data składania ofert 2022-05-09
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2158
Wyświetlony: 556
Wygasa: 2025-01-22

Strona korzysta z plików cookie