Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie 01/11/2022: usługa doradcza w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej - dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań ozdobnej ceramiki użytkowej do wymagań rynku Hiszpanii oraz Serbii

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Informacja o wyniku rozstrzygnięcia postępowania
zapytania ofertowego nr 01/11/2022 z dnia 07.11.2022 r.

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/11/2022 W TRYBIE ZASADY KONKURENCYJNOŚCI

 

Dotyczy planowanej realizacji projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

W ramach przeprowadzonej procedury w trybie zasady konkurencyjności został wyłoniony Wykonawca dla przedmiotu zamówienia jakim jest zakup usługi doradczej w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej – dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań produkowanego przez Zamawiającego produktów z grupy asortymentowej, tj.: ozdobna ceramika użytkowa - osłonki i wazony do wymagań rynku Hiszpanii oraz Serbii, w tym:

  • przygotowanie grupy asortymentowej do potrzeb rynków docelowych (m.in. badanie marketingowe na rynkach docelowych);
  • opracowanie wzornictwa grupy asortymentowej/opakowania.

 Informujemy, że zamówienie zostało udzielone niżej wymienionemu podmiotowi: 

KATARZYNA CZAPIEWSKA CZAPIEWSKA KATARZYNA MODELARSTWO W GIPSIE

ul. Jodłowa 3, 83-407 Łubiana

NIP: 5911074632

REGON: 191889927

Oferta jest zgodna z zapytaniem ofertowym nr 01/11/2022 w trybie zasady konkurencyjności.

Oferta tego Wykonawcy jest jedyną złożoną ofertą w postępowaniu i nie podlega odrzuceniu.

 Oferowana cena dla przedmiotu zamówienia to:

  • Cena netto: 260 000,00 zł
  • Cena brutto: 319 800,00 zł

 Termin realizacji przedmiotu zamówienia to: do 12 tygodni od momentu obowiązywania umowy warunkowej.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zmiany wprowadzone w dniu 08.11.2022 r.:

Zapytanie ofertowe:

W punkcie 5. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dodano zapis: „2) Obowiązywanie umowy warunkowej uzależnione jest od otrzymania informacji od TARR S.A. o przyznaniu dofinansowania. Planowany termin obowiązywania umowy warunkowej z Zamawiającym to styczeń 2023 r.”

Załącznik nr 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu:

Do tabeli związanej z weryfikacją dysponowania przez Wykonawcę potencjałem osobowym do prawidłowego wykonania zamówienia dodano kolumnę „Wykształcenie Projektanta zaangażowanego w realizację usługi wzorniczej (zakres wykształcenia w zakresie projektowania)”.

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 01/11/2022 W TRYBIE ZASADY KONKURENCYJNOŚCI

Przedsiębiorstwo Eko-Ceramika Wyrób i Sprzedaż Janusz Błażejewski z siedzibą w Jedwabnie w związku z planowaną realizacja projektu w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym oraz prośbą o przedstawienie oferty poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego wraz z załącznikami.

1. ZAMAWIAJĄCY

Eko-Ceramika Wyrób i Sprzedaż Janusz Błażejewski

Jedwabno 20, 87-162 Lubicz

NIP: 8791149799

REGON: 870036205

Osoba wyznaczona do kontaktu:

Dorota Drapiewska

e-mail: projekty@eko-ceramika.com

tel. 668 306 290

2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 21 grudnia 2020 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Załącznika nr 9 do Regulaminu konkursu 3/G/2022 w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” – Wytyczne dla Grantobiorców dotyczące udzielania zamówień.

Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez zamieszczenie na stronie: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ .

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  • Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi doradczej w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej – dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań produkowanego przez Zamawiającego produktów z grupy asortymentowej, tj.: ozdobna ceramika użytkowa - osłonki i wazony do wymagań rynku Hiszpanii oraz Serbii, w tym:

  • przygotowanie grupy asortymentowej do potrzeb rynków docelowych (m.in. badanie marketingowe na rynkach docelowych);
  • opracowanie wzornictwa grupy asortymentowej/opakowania.

 

  • Nazwa i kod zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

79930000-2 Specjalne usługi projektowe

79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania

72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

79310000-0 Usługi badania rynku

79320000-3 Usługi badania opinii publicznej

79342000-3 Usługi marketingowe

 

  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1.

 

 4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  • Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia to 19 tygodni od momentu obowiązywania umowy z Zamawiającym.
  • Obowiązywanie umowy warunkowej uzależnione jest od otrzymania informacji od TARR S.A. o przyznaniu dofinansowania. Planowany termin obowiązywania umowy warunkowej z Zamawiającym to styczeń 2023 r.”
  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Oferent jest zobowiązany do określenia planowanego czasu realizacji zamówienia poprzez zamieszczenie stosownej informacji w formularzy ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2. do Zapytania Ofertowego.

5. MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Miejsce realizacji zamówienia (dostawy usługi) – siedziba Zamawiającego tj.: Jedwabno 20, 87-162 Lubicz.

6. KRYTERIA WYBORU

Ocena odnosząca się do przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w systemie punktowym z wagami w oparciu o następujące kryteria punktowane:

  1. Kryterium „Cena brutto przedmiotu zamówienia” (C) – waga 70%
  2. Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 30%

Zasady oceny kryterium „Cena brutto przedmiotu zamówienia” (C)

Oferent określa cenę brutto przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która obejmować będzie wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w Zapytaniu Ofertowym i jego Załącznikach. Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty (nie dopuszcza się rabatów rzeczowych), obejmującą wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia.

Cena brutto powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli Wykonawca określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP (tabela A) z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.

Jeśli oferta będzie zawierała rażąco niską w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, co do której Oferent nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Liczba punktów w kryterium „cena brutto przedmiotu zamówienia” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

(cena brutto najtańszej spośród złożonych ofert / cena brutto rozpatrywanej oferty) * 70 * 100 % = C

C – liczba punktów oferty rozpatrywanej

Zasady oceny kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T)

Zamawiający będzie oceniał termin wykonania przedmiotu zamówienia.

  • Do 12 tygodni od momentu obowiązywania warunkowej umowy z Zamawiającym – 30 pkt.
  • Od 13 do 16 tygodni od momentu obowiązywania warunkowej umowy z Zamawiającym – 15 pkt.
  • Od 17 do 19 tygodni od momentu obowiązywania warunkowej umowy z Zamawiającym – 0 pkt.

W przypadku niewypełnienia przez Oferenta w formularzu ofertowym pola określającego termin wykonania przedmiotu zamówienia, będzie to równoznaczne z terminem wykonania od 17 do 19 tygodni od momentu obowiązywania warunkowej umowy. Oferty zawierające termin wykonania umowy powyżej 19 tygodni będą odrzucane.

Podsumowanie do kryteriów oceny ofert

Punkty (P) otrzymane przez ofertę zostaną przeliczone zgodnie z poniższą zasadą:

Łączna ocena uzyskana przez ofertę P = C + T

Suma ocen punktowych uzyskanych przez ofertę w wyżej wymienionych kryteriach stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez ofertę. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 punktów.

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami matematycznymi).

Zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uzna tą, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym (w tym też formalnym) i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o wskazane powyżej kryterium wyboru tzn. uzyska największą ilość punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną, o ile przedstawiona cena nie jest rażąco niską ceną.

Zamawiający zastrzega sobie prawo, w toku dokonywania oceny złożonych przez nich ofert, do możliwości żądania udzielenia przez Oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz dodatkowych dokumentów związanych z ofertą.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  • W celu uniknięcia konfliktu interesów o zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

  • W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym terminie wykonali co najmniej 3 usługi z zakresu wzornictwa dla dóbr wytwarzanych przemysłowo.

Weryfikacja powyższego warunku odbędzie się na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.

  • W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem osobowym do prawidłowego wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, w szczególności zapewniają zespół projektowy, w skład którego wchodzi:
    • co najmniej jeden profesjonalny projektant posiadający wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz doświadczenie w projektowaniu (był autorem minimum 3 projektów wzorniczych dla dóbr wytwarzanych przemysłowo).

Weryfikacja powyższego warunku odbędzie się na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.

8. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

  • Oferty należy składać w formie papierowej lub elektronicznej.
  • Oferty należy składać: za pośrednictwem tradycyjnej poczty/kuriera lub osobiście na adres siedziby firmy tj. Jedwabno 20, 87-162 Lubicz, w zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń. Na kopercie (poza nazwą Zamawiającego i adresem) należy umieścić następujące sformułowanie: „OFERTA – USŁUGA DORADCZA” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres projekty@eko-ceramika.com w tytule maila proszę wpisać „OFERTA – USŁUGA DORADCZA”.
  • Oferty należy składać do dnia 14.11.2022 r.
  • Oferty złożone w innej formie niż zostało to określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, jak również te, które wpłyną/zostaną złożone po wyznaczonej dacie, nie będą rozpatrywane.
  • Dopuszcza się możliwość złożenia tylko jednej oferty przez Oferenta.
  • Zamawiającym dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
  • Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Złożone dokumenty powinny zawierać:
  1. Załącznik nr 2. do Zapytania ofertowego: Formularz ofertowy;
  2. Załącznik nr 3. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym;
  3. Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
  4. Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego: Zaparafowany minimalny zakres umowy warunkowej;
  5. Zaparafowane zapytanie ofertowe.
  • Dokumenty muszą być podpisane.
  • Wycofanie i zmiana oferty przez Oferenta:
  1. Oferent może wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o jej wycofaniu przed końcem terminu składania ofert;
  2. Oferent nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert ostatecznych;
  3. Oferent przed upływem terminu do składania ofert ma prawo zmienić ofertę – powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone na takich samych zasadach jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem ZMIANA.

 9. ZAWARCIE UMOWY

  • Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada zasadom określonym w zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą, biorąc pod uwagę ustalone kryteria wyboru.
  • Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia zamówienia któremukolwiek z Oferentów.
  • Ofertę uznaje się za zaakceptowaną dopiero po podpisaniu Umowy.
  • Przed ostatecznym wyborem oferty wygrywającej, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z wszystkimi oferentami, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Prosimy o potwierdzenie terminu ważności Państwa oferty przez 30 dni od zakończenia postępowania.
  • Wszelkie późniejsze zmiany w zawartej Umowie będą wymagały podpisania aneksu w formie pisemnej.

10. WARUNKI ZMIANY UMOWY

Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą mogły dotyczyć wyłącznie zmian wynikających z następujących powodów oraz w poniższym zakresie:

  1. Konieczności wykonania modyfikacji w przedmiocie zamówienia, które były niemożliwe do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a wykonanie których będzie konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  2. Opóźnień i niedotrzymania terminów spowodowanych wystąpieniem Siły wyższej, za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie lub uniemożliwiają wykonanie innych zapisów Umowy.
  3. Przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie Umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe.
  4. Zmiany harmonogramu realizacji Umowy wynikającej z postanowień podpisanej Umowy o Dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją organizującą konkurs, jeżeli umowa ta zostanie zmieniona po udzieleniu zamówienia.
  5. Otrzymania decyzji Instytucji organizującej konkurs zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany mających wpływ na przedmiot zamówienia.
  6. Zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania Umowy.
  7. Zmiany warunków płatności określonych w Umowie.

Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania Umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.

Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony Umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.

Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania Umowy w przypadku, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Instytucję Organizującą Konkurs.

11. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA ORAZ INFORMACJE DODATKOWE

  • Brak spełnienia świadczenia przez Wykonawcę lub nieterminowe spełnienie świadczenia lub nieprawidłowe spełnienie świadczenia wiążące się z utratą części bądź całości pozyskanego dofinansowania przez Zamawiającego spowoduje prawo Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania w wysokości odpowiadającej kwocie utraconego dofinansowania. Pozostała odpowiedzialność stron za nieprawidłowe wykonanie zobowiązania odbywa się na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania/odwołania zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyny anulacji. Zamawiający może także w każdym czasie bez podania przyczyny zmienić treść niniejszego zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ . Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
  • Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego oraz nie stanowi podstaw do roszczeń dotyczących zawarcia Umowy.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodpisania Umowy bez podania uzasadnienia zmiany decyzji.
  • Jeżeli otrzymane materiały, zdaniem Oferenta, posiadają niejasności, które mogłyby wpłynąć na przyjęte rozwiązania, standardy i zaproponowaną cenę, może On wystąpić z zapytaniem na piśmie (dopuszcza się email) o wyjaśnienie problemu. Wszelkie zapytania należy kierować do Osoby wskazanej do kontaktu.
  • Oferty nie podlegają zwrotowi, a Wykonawcom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów przygotowania oferty.
  • Złożenie przez Oferenta nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
  • W przypadku, gdy Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od podpisania Umowy, kolejny Oferent z najkorzystniejszą ofertą zostanie zaproszony do podpisania umowy.

12. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  • Wykonawca składając ofertę wyraża tym samym zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) zawartych w ofercie oraz w załącznikach do niej.
  • Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa powyżej przetwarzane będą w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu jakim jest w szczególności:
  1. przeprowadzenie postępowania w formule zapytania ofertowego,
  2. zawarcie i realizacja Umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,
  3. dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją Umowy,
  4. dokonania rozliczenia projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz poddania się obowiązkowym kontrolom prawidłowości jego prowadzenia, przez uprawnione instytucje i organy.

13. PLANOWANE TERMINY

  • Do 14.11.2022 składanie ofert przez Oferentów.
  • 15-16.11.2022 analiza ofert przedstawionych przez Oferentów, negocjacje z Oferentami, wyłonienie Wykonawcy, podpisanie umowy warunkowej z Wykonawcą.
  • Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w ciągu maksymalnie 19 tygodni od momentu obowiązywania warunkowej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

14. LISTA ZAŁĄCZNIKÓW

Załącznik nr 1. do Zapytania ofertowego: Szczegółowy opis zamówienia

Załącznik nr 2. do Zapytania ofertowego: Formularz ofertowy

Załącznik nr 3. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

Załącznik nr 4. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 5. do Zapytania ofertowego: Minimalny zakres umowy warunkowej

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Eko-Ceramika Wyrób i Sprzedaż Janusz Błażejewski
Data zamieszczenia 2022-11-07
Data składania ofert 2022-11-14
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat toruński
Gmina Lubicz
Miejscowość Jedwabno

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2517
Wyświetlony: 1054
Wygasa: 2025-08-02

Strona korzysta z plików cookie