Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Informacja o wyniku rozstrzygnięcia postępowania
zapytania ofertowego nr 01/11/2022 z dnia 07.11.2022 r.
INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/11/2022 W TRYBIE ZASADY KONKURENCYJNOŚCI
Dotyczy planowanej realizacji projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
W ramach przeprowadzonej procedury w trybie zasady konkurencyjności został wyłoniony Wykonawca dla przedmiotu zamówienia jakim jest zakup usługi doradczej w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej – dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań produkowanego przez Zamawiającego produktów z grupy asortymentowej, tj.: ozdobna ceramika użytkowa - osłonki i wazony do wymagań rynku Hiszpanii oraz Serbii, w tym:
Informujemy, że zamówienie zostało udzielone niżej wymienionemu podmiotowi:
KATARZYNA CZAPIEWSKA CZAPIEWSKA KATARZYNA MODELARSTWO W GIPSIE
ul. Jodłowa 3, 83-407 Łubiana
NIP: 5911074632
REGON: 191889927
Oferta jest zgodna z zapytaniem ofertowym nr 01/11/2022 w trybie zasady konkurencyjności.
Oferta tego Wykonawcy jest jedyną złożoną ofertą w postępowaniu i nie podlega odrzuceniu.
Oferowana cena dla przedmiotu zamówienia to:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia to: do 12 tygodni od momentu obowiązywania umowy warunkowej.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zmiany wprowadzone w dniu 08.11.2022 r.:
Zapytanie ofertowe:
W punkcie 5. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dodano zapis: „2) Obowiązywanie umowy warunkowej uzależnione jest od otrzymania informacji od TARR S.A. o przyznaniu dofinansowania. Planowany termin obowiązywania umowy warunkowej z Zamawiającym to styczeń 2023 r.”
Załącznik nr 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu:
Do tabeli związanej z weryfikacją dysponowania przez Wykonawcę potencjałem osobowym do prawidłowego wykonania zamówienia dodano kolumnę „Wykształcenie Projektanta zaangażowanego w realizację usługi wzorniczej (zakres wykształcenia w zakresie projektowania)”.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAPYTANIE OFERTOWE 01/11/2022 W TRYBIE ZASADY KONKURENCYJNOŚCI
Przedsiębiorstwo Eko-Ceramika Wyrób i Sprzedaż Janusz Błażejewski z siedzibą w Jedwabnie w związku z planowaną realizacja projektu w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym oraz prośbą o przedstawienie oferty poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego wraz z załącznikami.
1. ZAMAWIAJĄCY
Eko-Ceramika Wyrób i Sprzedaż Janusz Błażejewski
Jedwabno 20, 87-162 Lubicz
NIP: 8791149799
REGON: 870036205
Osoba wyznaczona do kontaktu:
Dorota Drapiewska
e-mail: projekty@eko-ceramika.com
tel. 668 306 290
2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 21 grudnia 2020 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Załącznika nr 9 do Regulaminu konkursu 3/G/2022 w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” – Wytyczne dla Grantobiorców dotyczące udzielania zamówień.
Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez zamieszczenie na stronie: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ .
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi doradczej w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej – dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań produkowanego przez Zamawiającego produktów z grupy asortymentowej, tj.: ozdobna ceramika użytkowa - osłonki i wazony do wymagań rynku Hiszpanii oraz Serbii, w tym:
79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
79930000-2 Specjalne usługi projektowe
79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania
72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
79310000-0 Usługi badania rynku
79320000-3 Usługi badania opinii publicznej
79342000-3 Usługi marketingowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1.
4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
5. MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Miejsce realizacji zamówienia (dostawy usługi) – siedziba Zamawiającego tj.: Jedwabno 20, 87-162 Lubicz.
6. KRYTERIA WYBORU
Ocena odnosząca się do przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w systemie punktowym z wagami w oparciu o następujące kryteria punktowane:
Zasady oceny kryterium „Cena brutto przedmiotu zamówienia” (C)
Oferent określa cenę brutto przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która obejmować będzie wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w Zapytaniu Ofertowym i jego Załącznikach. Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty (nie dopuszcza się rabatów rzeczowych), obejmującą wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Cena brutto powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli Wykonawca określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP (tabela A) z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
Jeśli oferta będzie zawierała rażąco niską w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, co do której Oferent nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Liczba punktów w kryterium „cena brutto przedmiotu zamówienia” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
(cena brutto najtańszej spośród złożonych ofert / cena brutto rozpatrywanej oferty) * 70 * 100 % = C
C – liczba punktów oferty rozpatrywanej
Zasady oceny kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T)
Zamawiający będzie oceniał termin wykonania przedmiotu zamówienia.
W przypadku niewypełnienia przez Oferenta w formularzu ofertowym pola określającego termin wykonania przedmiotu zamówienia, będzie to równoznaczne z terminem wykonania od 17 do 19 tygodni od momentu obowiązywania warunkowej umowy. Oferty zawierające termin wykonania umowy powyżej 19 tygodni będą odrzucane.
Podsumowanie do kryteriów oceny ofert
Punkty (P) otrzymane przez ofertę zostaną przeliczone zgodnie z poniższą zasadą:
Łączna ocena uzyskana przez ofertę P = C + T
Suma ocen punktowych uzyskanych przez ofertę w wyżej wymienionych kryteriach stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez ofertę. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 punktów.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami matematycznymi).
Zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uzna tą, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym (w tym też formalnym) i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o wskazane powyżej kryterium wyboru tzn. uzyska największą ilość punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną, o ile przedstawiona cena nie jest rażąco niską ceną.
Zamawiający zastrzega sobie prawo, w toku dokonywania oceny złożonych przez nich ofert, do możliwości żądania udzielenia przez Oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz dodatkowych dokumentów związanych z ofertą.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Weryfikacja powyższego warunku odbędzie się na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
Weryfikacja powyższego warunku odbędzie się na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
8. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
9. ZAWARCIE UMOWY
10. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą mogły dotyczyć wyłącznie zmian wynikających z następujących powodów oraz w poniższym zakresie:
Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania Umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony Umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania Umowy w przypadku, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Instytucję Organizującą Konkurs.
11. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA ORAZ INFORMACJE DODATKOWE
12. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
13. PLANOWANE TERMINY
14. LISTA ZAŁĄCZNIKÓW
Załącznik nr 1. do Zapytania ofertowego: Szczegółowy opis zamówienia
Załącznik nr 2. do Zapytania ofertowego: Formularz ofertowy
Załącznik nr 3. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Załącznik nr 4. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5. do Zapytania ofertowego: Minimalny zakres umowy warunkowej
Strona korzysta z plików cookie