Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Zapytanie ofertowe nr 01/09/2022
w trybie zasady konkurencyjności
Kujawsko-Pomorski Klaster Brewstera w związku z realizacją projektu pn. „Wdrożenie strategii internacjonalizacji Kujawsko-Pomorskiego Klastra Brewstera” w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym oraz prośbą o przedstawienie oferty poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego wraz z załącznikami.
Kujawsko-Pomorski Klaster Brewstera
NIP: 9562311520
REGON: 361598727
Osoba wyznaczona do kontaktu:
Emilia Pacyk
e-mail: klasterfunduszeksportowy@gmail.com
tel. + 48 884 167 523
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 21 grudnia 2020 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Załącznika nr 9 do Regulaminu konkursu 2/G/2020 w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” – Wytyczne dla Grantobiorców dotyczące udzielania zamówień.
Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez zamieszczenie na stronie: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ .
3. CEL REALIZOWANEGO PROJEKTU UNIJNEGO |
Celem projektu realizowanego przez Kujawsko-Pomorski Klaster Brewstera jest przeprowadzenie działań internacjonalizacji w związku z wejściem na dwa nowe rynki tj. Wielka Brytania oraz Niemcy z ofertą produktu oprogramowanie digital storytelling.
4. INFORMACJE O KUJAWSKO – POMORSKIM KLASTRZE BREWSTERA |
Działalność Kujawsko – Pomorskiego Klastra Brewstera koncentruje się głównie na promowaniu nauki, edukacji i sztuki, w dużej mierze za pomocą nowoczesnych produktów cyfrowych uwzględniających najnowsze trendy technologiczne w ICT (innowacyjne materiały edukacyjne, multimedialne eBooki, wystawy i prezentacje multimedialne, filmy i gry edukacyjne). Celem Stowarzyszenia jest także komercjalizacja produktów i usług. Bazą komercjalizacji są wyniki przeprowadzonych prac B+R opisujące poznawcze funkcje metafory multimodalnej w produktach analogowych np. spektakle, performance, odzież oraz cyfrowych, np. aplikacje mobilne oraz chatboty. Chatbot jest uznawany za jedno z pierwszych tego typu narzędzi edukacyjnych na świecie, stworzonych w celu innym niż komercyjny i informacyjny). Produkty zmierzają w kierunku oddziaływania na wszystkie zmysły oraz prezentowania treści z użyciem nowych form wyrazu.
5. INFORMACJE O PRODUKTACH KUJAWSKO – POMORSKIEGO KLASTRA BREWSTERA |
Oprogramowanie digital storytelling ma charakter modułowy, to znaczy, że budowane jest na zasadzie komponentów multimedialnych i funkcjonalności w zależności od potrzeb klienta i przeznaczenia finalnego produktu. W chwili obecnej Klaster posiada trzy różne komponenty produktu:
- Audio Guide - unikalna propozycja rozszerzonego i ściśle spersonalizowanego oprogramowania opracowanego przez Klaster. Jest to odpowiedź na coraz powszechniejsze stosowanie w muzeach i innych jednostkach kultury systemów automatycznego zwiedzania (w formie urządzenia z nagranymi wypowiedziami, dostępnego najczęściej za opłatą). Systemy te są kosztowne, konieczne jest ich serwisowanie, a w przypadku placówek o często zmieniającej się ekspozycji bardzo szybko muszą być wymieniane. Czynniki te powodują, że wiele ze znanych muzeów i jednostek kultury nie posiada takich rozwiązań. Wiele z nich poszukuje dla nich nowocześniejszej alternatywy.
Rozwiązanie Klastra bazuje na środowisku Messenger i WhatsApp, wchodząc w interakcje z odbiorcą poprzez tekst. W zależności od ustalonej z klientem sekwencji, po wskazaniu eksponatu / numeru / kodu QR w odpowiedniej Sali, może dowolnie rozszerzać doznania na miejscu, np. poprzez przedstawienie opisu eksponatu czy rekomendację trasy zwiedzania w zależności od upodobań rozmówcy. Rozbudowane wdrożenia mogą nawet w pełni zastępować klasyczne urządzenia Audio Guide poprzez udostępnianie nagrań czy filmów i zdjęć.
- Wirtualna gra wielokanałowa - struktura informatyczna łącząca różne kanały mediów społecznościowych, umożliwiając przeprowadzenie na ich bazie interaktywnej i angażującej kampanii promocyjnej. Wirtualna gra wielokanałowa oparta jest o techniki grywalizacji i jej zadaniem jest wykreowanie silnego efektu immersyjności. Gra polega na odkrywaniu kolejnych elementów wciągającej historii, co robi się poprzez interakcję na różnych kanałach społecznościowych. Najczęściej odkrycie gdzie znajduje się kolejny element historii wiąże się z koniecznością rozwiązania zagadki czy wykonania szeregu czynności (dla klienta generujących aktywność na jego kanałach). Historie są starannie przygotowywane, a ich podstawą jest autorski storytelling Klastra – dzięki czemu gra wciąga i odbiorca silnie angażuje się w rozgrywkę, podświadomie absorbując przekaz marketingowy.
Komponent ten powstaje w pełni przy wykorzystaniu oprogramowania Klastra, często zakładając również wyprodukowanie pozostałych komponentów – chatbota tekstowego oraz Audio Guide.
- Chatbot tekstowy - podstawowa forma oprogramowania, zdolna do komunikacji za pomocą tekstu i grafik, przy użyciu dowolnego języka i stylu (mowa urzędowa, potoczna, gwara, slang). Jest to jednocześnie najpopularniejsza forma chatbotów, zarówno w przypadku całego rynku, jak i wśród klientów Klastra. Chatbot tekstowy może być swobodnie rozbudowywany i uzupełniany o bogatsze funkcje, co daje możliwość jego personalizacji do specyficznych potrzeb klienta. Jako dodatek do większego systemu, może pobierać i wykorzystywać z niego dane, dzieląc się nimi z rozmówcami
Powyższe komponenty oprogramowania Klastra wskazują na bardzo ważną cechę produktu – jest to nie tylko program informatyczny, ale również narzędzie do wyjątkowo skutecznego i immersyjnego przekazu marketingowego. Kluczem do osiągnięcia takiego przekazu marketingowego jest jego immersyjność – czyli umiejętność „wciągnięcia” klienta do świata tego przekazu, tak aby klient utożsamił się z przedstawionymi wartościami. Aby osiągnąć taki efekt Klaster wykorzystuje autorski storytelling – technikę innowacyjnej narracji towarzyszącej odbiorcy podczas działań wykonywanych w ramach oprogramowania.
6. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
Przedmiotem zamówienia jest produkcja profesjonalnego spotu promocyjnego w języku niemieckim promującego produkt podlegający internacjonalizacji – oprogramowanie digital storytelling. Spot promocyjny będzie emitowany podczas trwania imprezy targowej The Falling Walls Science Summit w Berlinie (07-09.11.2022).
92111210-7 Produkcja filmów reklamowych
79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe
79342000-3 Usługi marketingowe
79342200-5 Usługi w zakresie promocji
Spot promocyjny będzie miał na celu przybliżyć odbiorcy profil działalności firmy i produkty podlegające internacjonalizacji na targach The Falling Walls. Spot promocyjny będzie zawierał część interaktywną zawierającą elementy grywalizacji.
Informacje szczegółowe dotyczące spotu promocyjnego:
Spot promocyjny będzie wyświetlany na specjalnych ekspozytorach o następujących parametrach technicznych:
Ponadto Zamawiający wymaga:
7. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia to 14.10.2022 r. Termin realizacji rozumiany jest jako termin przekazania gotowego spotu promocyjnego.
8. KRYTERIA WYBORU |
Kryterium wyboru będzie stanowić: Cena – 100%
Zasady oceny kryterium „Cena”
W zakresie kryterium „Cena” najwyżej punktowana będzie oferta z najniższą ceną brutto (wraz z podatkiem VAT).
Punktacja zostanie przyznana na bazie wskaźnika wyliczonego zgodnie ze wzorem:
C = Cmin/Cr x 100
gdzie:
– liczba punktów dla oferty badanej w kryterium „Cena”,
– cena najtańszej oferty,
– cena oferty rozpatrywanej.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. W powyższym kryterium Oferent może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami matematycznymi).
Jeśli oferta będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, co do której Oferent nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uzna tą, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym (w tym też formalnym) i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o wskazane powyżej kryterium wyboru tzn. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo, w toku dokonywania oceny złożonych ofert, do możliwości żądania udzielenia przez Oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz dodatkowych dokumentów związanych z ofertą.
9. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia 6 października włącznie.
10. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT |
Na kopercie (poza nazwą Zamawiającego i adresem) należy umieścić następujące sformułowanie: „OFERTA – SPOT PROMOCYJNY”
lub
Wycofanie i zmiana oferty przez Oferenta:
11. ZAWARCIE UMOWY |
12. WARUNKI ZMIANY UMOWY |
Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania Umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony Umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania Umowy w przypadku, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Instytucję Organizującą Konkurs.
13. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA ORAZ INFORMACJE DODATKOWE |
14. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH |
15. PLANOWANE TERMINY |
16. PLANOWANE TERMINY |
Załącznik nr 1. do Zapytania ofertowego: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
Załącznik nr 3. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Strona korzysta z plików cookie