Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie nr 04/08/2022 na zakup kompleksowej usługi niezbędnej do realizacji udziału w międzynarodowym festiwalu Starmus w Armenii w charakterze wystawcy

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 04/08/2022 W TRYBIE ZASADY KONKURENCYJNOŚCI

Dotyczy realizacji projektu pn. „Rozwój działalności eksportowej Fundacji Platon im. K. Rumińskiego poprzez wejście na nowe rynki zagraniczne” w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

W ramach przeprowadzonej procedury w trybie zasady konkurencyjności został wyłoniony Wykonawca dla przedmiotu zamówienia jakim jest zakup kompleksowej usługi niezbędnej do realizacji udziału w międzynarodowym festiwalu STARMUS w Armenii (Erywań) w charakterze wystawcy w terminie 07-10 września 2022 r., na którą składają się:

  • Wynajęcie i zabudowa powierzchni wystawienniczej, w tym koszty zakupu gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wystawowego,
  • Zakup usługi w zakresie obsługi stoiska.

Informujemy, że zamówienie zostało udzielone niżej wymienionemu podmiotowi: 

MAMAZAKI Olga Marcinkiewicz

Rybacka 2/1, 86-200 Chełmno

NIP: 9561654904

REGON: 341441220

Oferta jest zgodna z zapytaniem ofertowym nr 04/08/2022 w trybie zasady konkurencyjności.

Oferta tego Wykonawcy jest jedyną złożoną ofertą w postępowaniu i nie podlega odrzuceniu.

Oferowana cena netto dla przedmiotu zamówienia to 199 500,00 zł, cena brutto: 245 385,00 zł.

 

Zmiany wprowadzone w dniu 17.08.2022r.

Zamawiający dokonał modyfikacji załącznika nr 3 (Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu) poprzez dostosowanie treści p. 2 w Oświadczeniu nr 3 do treści zapytania ofertowego (punkt 7 pp.3 zapytania ofertowego).

W związku z dokonanymi zmianami wydłużono termin składania ofert o 1 dzień, tj. do dnia 22.08.2022r. Skorygowano treść zapytania ofertowego w związku ze zmianami w terminach wynikającymi z wydłużenia terminu składania ofert.

Zapytanie ofertowe nr 04/08/2022 w trybie zasady konkurencyjności

Fundacja Platon imienia Kuby Rumińskiego w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój działalności eksportowej Fundacji Platon im. K. Rumińskiego poprzez wejście na nowe rynki zagraniczne”  w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym oraz prośbą o przedstawienie oferty poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego wraz z załącznikami.

1. ZAMAWIAJĄCY

Fundacja Platon imienia Kuby Rumińskiego

Marii Konopnickiej 13, 87-100 Toruń

NIP: 9562156806

REGON: 340063862

Osoby wyznaczone do kontaktu:

Emilia Pacyk

e-mail: platonfunduszeksportowy@gmail.com

tel. + 48 884 167 523

Joanna Gus

e-mail: joannagus@gmail.com

tel. +48 533 014 283

 

2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 21 grudnia 2020 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Załącznika nr 9 do Regulaminu konkursu 2/G/2020 w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” – Wytyczne dla Grantobiorców dotyczące udzielania zamówień.

Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez zamieszczenie na stronie: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

3.       CEL REALIZOWANEGO PROJEKTU UNIJNEGO

Celem projektu jest realizacja działań zmierzających do zwiększenia poziomu handlu zagranicznego i rozszerzenia zagranicznych rynków zbytu, tj. internacjonalizacji produktu Fundacji Platon – immersyjnych spektakli edukacyjnych na dwa nowe rynki: Wielka Brytania, USA. Składa się na to aktywna promocja Fundacji i próba pozyskania pierwszych klientów/partnerów na nowych rynkach docelowych oraz wyjazdy na targi i wydarzenia branżowe w celu budowania pozycji marki na rynkach zagranicznych.

4.       OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1) Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowej usługi niezbędnej do realizacji udziału w międzynarodowym festiwalu STARMUS w Armenii (Erywań) w charakterze wystawcy - w terminie 07 – 10 września 2022 r., na którą składają się:

  1. Wynajęcie i zabudowa powierzchni wystawienniczej, w tym koszty zakupu gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wystawowego
  2. Zakup usługi w zakresie obsługi stoiska

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w ppkt. 3.

2) Nazwa i kod zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

  • CPV: 79952000-2 Usługi w zakresie organizacji imprez
  • CPV: 79950000-8 Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
  • CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
  • CPV: 39154000-6 Sprzęt wystawowy

 3) Opis przedmiotu zamówienia:

ad 1: W ramach Wynajęcie i zabudowa powierzchni wystawienniczej, w tym koszty zakupu gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wystawowego na targach Starmus Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia następujących usług:

  1. Wynajem powierzchni wystawienniczej o powierzchni 100 m2, umożliwiającej prezentację produktu (edukacyjnego spektaklu immersyjnego). Opis produktu, który firma zamierza zaprezentować znajduje się w załączniku nr 4.
  2. W przypadku zaproponowania jednej (niepodzielonej) powierzchni 100 m2, wydzielenie 7 pomieszczeń o identycznej lub zbliżonej do siebie powierzchni +-2m2 (adaptacja techniczna przestrzeni wyłącznie na potrzeby prezentacji produktu opisanego w załączniku nr 4, nie stanowiąca scenografii spektaklu).
  3. Lokalizacja przestrzeni wystawienniczej: centrum Erywania (Armenia), maksymalnie 5 kilometrów od historycznego centrum miasta (Plac Republiki).
  4. Przestrzeń stoiska wystawienniczego powinna znajdować się w budynku przeznaczonym do wystawiania przedstawień estradowych tj. sala koncertowa, teatr lub równoważnym (posiadającym wszelkie niezbędne zgody na realizację wydarzeń estradowych) i być dostosowana do wystawiania przedstawień estradowych.
  5. Budynek, w którym będzie znajdować się przestrzeń wystawiennicza musi posiadać wszelkie zezwolenia i atesty pozwalające na udział publiczności w wydarzeniu estradowym wymagane prawem w Armenii.
  6. Liczba dni dostępu do przestrzeni wystawienniczej - od 05.09.2022 r. do 12.09.2022 r. (8 pełnych dni). Oferent na etapie składania oferty dołączy dokumentację fotograficzną przestrzeni wystawienniczej bądź rzut powierzchni.  
  7. Oferent na etapie składania oferty dołączy potwierdzenie dostępności przestrzeni wystawienniczej od zarządcy/właściciela nieruchomości, w okresie od 05.09.2022 do 12.09.2022  (dopuszcza się e-mail, list intencyjny, umowa przedwstępna lub inne).

Oferent na etapie składania oferty dołączy kalkulację kosztów uwzględniającą wymagania Zamawiającego zawarte w załączniku nr 4. Przykłady wzór kalkulacji kosztów, którym może posłużyć się Oferent, stanowi załącznik nr 5 do zapytania.

Ad. 2. Zakup usług w zakresie obsługi stoiska.

a. Booking konferansjerów i hostess w terminie 07.09. - 10.09.2022 r.

Liczba konferansjerów i hostess powinna umożliwić sprawną obsługę stoiska podczas realizacji spektaklu immersyjnego w godzinach 10.00 - 22.00. Spektakle jednorazowo w może obejrzeć około 60 osób. Liczba zapewnionych przez Wykonawcę konferansjerów i hostess musi uwzględniać konieczność obsługi stoiska przy założeniu obecności 60 widzów w jednym momencie. firma zamierza prezentować do 6 spektakli edukacyjnych dziennie. Konferansjerzy i hostessy powinni sprawnie posługiwać się językiem angielski oraz językiem ormiańskim.

 b. Zainstalowanie oświetlenia, nagłośnienia i wizja zarówno w czasie spektakli jak i w przerwie między nimi (zgodnie z załącznikiem nr 4).

Prawidłowość montażu zostanie potwierdzona protokołem odbioru przestrzeni (wraz z dokumentacją fotograficzną) podpisaną przez obydwie strony. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania 2 modyfikacji przestrzeni (zgodnie z uwagami Zamawiającego uwzględnionymi w protokole) w ciągu 2 dni, maksymalnie do 07.09.2022r..

c. Organizacja spotkań i ustalanie harmonogramów spotkań i rozmów z mediami relacjonującymi przebieg tej imprezy.

Organizacja minimum dwóch spotkań.

d. Zapewnienie czystości pomiędzy jednym a drugim dniem targowym, przygotowanie stoiska do kolejnego dnia wydarzenia.

e. Przywrócenie powierzchni wystawienniczej do stanu sprzed rozpoczęcia imprezy maksymalnie do końca dnia 12.09.2022 r., potwierdzone protokołem odbioru przestrzeni podpisanym przez obydwie strony.

Oferent na etapie składania oferty dołączy kalkulację kosztów uwzględniającą wymagania Zamawiającego zawarte w załączniku nr 4. Przykładowy wzór kalkulacji kosztów, którym może posłużyć się Oferent, stanowi załącznik nr 5 do zapytania.

5.       TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia to 12.09.2022 r. W przypadku odwołania i/lub przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być wydłużony.

6.       KRYTERIA WYBORU

Kryterium wyboru dla kompleksowej usługi, na którą składają się: Wynajęcie i zabudowa powierzchni wystawienniczej, w tym koszty zakupu gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wystawowego oraz zakup usługi w zakresie obsługi stoiska będzie stanowić:

Cena – 100%

Zasady oceny kryterium „Cena

W zakresie kryterium „Cena” najwyżej punktowana będzie oferta z najniższą ceną netto.
Punktacja zostanie przyznana na bazie wskaźnika wyliczonego zgodnie ze wzorem:

C = (Cmin/Cr) x 100

gdzie:

C – liczba punktów dla oferty badanej w kryterium „Cena”,

Cmin – cena najtańszej oferty,

Cr – cena oferty rozpatrywanej.

Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

W powyższym kryterium Oferent może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów.

Jeśli oferta będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, co do której Oferent nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

7.       WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1) W celu uniknięcia konfliktu interesów o zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
  4. pozostawanie w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia linii bocznej lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

2) Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty w stanie likwidacji czy upadłości, trudnej sytuacji itp., zagrażającej prawidłowemu wykonaniu przedmiotu zamówienia.

Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

3) W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy dysponują następującym doświadczeniem:

- doświadczenie w organizacji co najmniej 2 stanowisk wystawienniczych na targach i/lub wystawach i/lub festiwalach w Polsce i/lub poza granicami Polski.

Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

4) Oferent winien wpłacić wadium w wysokości 5000,00 zł na konto 05 1140 2004 0000 3802 8118 3093 najpóźniej do dnia 22 sierpnia 2022 r. (do dnia 22 sierpnia 2022 r. winno być już zaksięgowane na koncie). Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli wpłata wadium nastąpi po dacie wskazanej powyżej. Zwrot wadium oferentom biorącym udział w postępowaniu nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia rozstrzygnięcia postępowania. Zwrot wadium Wykonawcy wyłonionemu w ramach postępowania nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania Umowy na przedmiot zamówienia. W przypadku unieważnienia przetargu zwrot wadium nastąpi w terminie 3 dni roboczych od dnia unieważnienia przetargu.

Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie potwierdzenia przelewu dołączonego do oferty przez potencjalnego wykonawcę.

5) Zamawiający wymaga, aby Oferent posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności, aktualne do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. tj.: polisę OC działalności gospodarczej bądź certyfikat ubezpieczeniowy, przy czym wartość polisy powinna opiewać na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł.

Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł tj.:

- Kopia ważnej polisy OC działalności gospodarczej (wraz z OWU) lub,

- Certyfikat ubezpieczeniowy.

8.       SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

1) Oferty należy składać w formie papierowej lub elektronicznej.

2) Oferty należy składać:

a) za pośrednictwem tradycyjnej poczty/kuriera lub osobiście na adres biura Fundacji:

  1. Rejtana 6b/1, 87-100 Toruń, w zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń.

Na kopercie (poza nazwą Zamawiającego i adresem) należy umieścić następujące sformułowanie: „OFERTA - UDZIAŁ W FESTIWALU STARMUS, JAKO WYSTAWCA”

lub

b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres platonfunduszeksportowy@gmail.com – w tytule maila proszę wpisać „OFERTA - UDZIAŁ W FESTIWALU STARMUS, JAKO WYSTAWCA”.

3) Oferty należy składać do dnia 22.08.2022r.

4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5) Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia oraz na składanie ofert przez konsorcja.

6) Oferty złożone w innej formie niż zostało to określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, jak również te, które wpłyną/zostaną złożone po wyznaczonej dacie, nie będą rozpatrywane.

7) Złożone dokumenty powinny zawierać:

  1. Załącznik nr 1. do Zapytania ofertowego: Formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych,
  3. Załącznik nr 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  4. Załącznik nr 4. Zaparafowana Prezentacja Produktu,
  5. Załącznik nr 5. Kalkulacja kosztów realizacji zadania
  6. Załącznik nr 6. Dokumentacja fotograficzna i/lub rzut przestrzeni wystawienniczej,
  7. Załącznik nr 7. Potwierdzenie posiadania ważnej polisy OC (wraz z OWU) lub certyfikatu ubezpieczeniowego,
  8. Załącznik nr 8. Potwierdzenie wpłaty wadium na konto Zamawiającego,
  9. Załącznik nr 9 Zaparafowane Zapytanie ofertowe,
  10. Załącznik nr 10 Potwierdzenie dostępności proponowanej przestrzeni w wybranym terminie (mail, list intencyjny, umowa przedwstępna lub inne)

8) Dokumenty muszą być podpisane.

Wycofanie i zmiana oferty przez Oferenta:

  1. Oferent może wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o jej wycofaniu przed końcem terminu składania ofert;
  2. Oferent nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert ostatecznych;
  3. Oferent przed upływem terminu do składania ofert ma prawo zmienić ofertę - powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone na takich samych zasadach jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem ZMIANA.

9.       ZAWARCIE UMOWY

1) Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada zasadom określonym w zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą, biorąc pod uwagę ustalone kryteria wyboru.

2) Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia zamówienia któremukolwiek z Oferentów.

3) Ofertę uznaje się za zaakceptowaną dopiero po podpisaniu Umowy.

4) Przed ostatecznym wyborem oferty wygrywającej, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z wszystkimi oferentami, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Prosimy o potwierdzenie terminu ważności Państwa oferty przez 30 dni od zakończenia postępowania.

5) Wszelkie późniejsze zmiany w zawartej Umowie będą wymagały podpisania aneksu w formie pisemnej.

10.   WARUNKI ZMIANY UMOWY

1) Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą mogły dotyczyć wyłącznie zmian wynikających z następujących powodów oraz w poniższym zakresie:

  1. Konieczności wykonania modyfikacji w przedmiocie zamówienia, które były niemożliwe do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a wykonanie których będzie konieczne do prawidłowej realizacji przedmioty zamówienia.
  2. Opóźnień i niedotrzymania terminów spowodowanych wystąpieniem Siły wyższej, za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie lub uniemożliwiają wykonanie innych zapisów Umowy.
  3. Przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie Umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe.
  4. Zmiany harmonogramu realizacji Umowy wynikającej z postanowień podpisanej Umowy o Dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją organizującą konkurs, jeżeli umowa ta zostanie zmieniona po udzieleniu zamówienia.
  5. Otrzymania decyzji Instytucji organizującej konkurs zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany mających wpływ na przedmiot zamówienia.
  6. Zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania Umowy.
  7. Zmiany warunków płatności określonych w Umowie.

Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania Umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.

Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony Umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.

Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania Umowy w przypadku, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Instytucję Organizującą Konkurs.

11.   POZOSTAŁE POSTANOWIENIA ORAZ INFORMACJE DODATKOWE

1) Brak spełnienia świadczenia przez Wykonawcę lub nieterminowe spełnienie świadczenia lub nieprawidłowe spełnienie świadczenia wiążące się z utratą części bądź całości pozyskanego dofinansowania przez Zamawiającego spowoduje prawo Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania w wysokości odpowiadającej kwocie utraconego dofinansowania. Pozostała odpowiedzialność stron za nieprawidłowe wykonanie zobowiązania odbywa się na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania/odwołania zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyny anulacji. Zamawiający może także w każdym czasie bez podania przyczyny zmienić treść niniejszego zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

3) Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego oraz nie stanowi podstaw do roszczeń dotyczących zawarcia Umowy.

4) Jeżeli otrzymane materiały, zdaniem Oferenta, posiadają niejasności, które mogłyby wpłynąć na przyjęte rozwiązania, standardy i zaproponowaną cenę, może on wystąpić z zapytaniem na piśmie (dopuszcza się email) o wyjaśnienie problemu. Wszelkie zapytania należy kierować do osób wskazanych do kontaktu.

5) Oferty nie podlegają zwrotowi, a Wykonawcom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów przygotowania oferty.

6) Złożenie przez Oferenta nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania stanowi podstawę do odrzucenia oferty.

7) W przypadku, gdy Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od podpisania Umowy, kolejny Oferent z najkorzystniejszą ofertą zostanie zaproszony do podpisania umowy.

12.   POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1) Wykonawca składając ofertę wyraża tym samym zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu ustawie z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) zawartych w ofercie oraz w załącznikach do niej.

2) Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa powyżej przetwarzane będą w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu jakim jest w szczególności: przeprowadzenie postępowania w formule zapytania ofertowego, zawarcie i realizacja Umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,

  1. przeprowadzenie postępowania w formule zapytania ofertowego,
  2. zawarcie i realizacja Umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,
  3. dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją Umowy,
  4. dokonania rozliczenia projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz poddania się obowiązkowym kontrolom prawidłowości jego prowadzenia, przez uprawnione instytucje i organy.

13.   PLANOWANE TERMINY

1) Do 22.08.2022 r. składanie ofert przez Oferentów.

2) 22-23.08.2022 r. analiza ofert przedstawionych przez Oferentów, omówienie ofert, spotkania z Oferentami, rozmowy ostateczne.

3) 23.08.2022 podpisanie umowy z Wykonawcą.

4) Czas realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie do 12.09.2022 roku.

 

14.   ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1. do Zapytania ofertowego: Formularz ofertowy

Załącznik nr 2. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych

Załącznik nr 3. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 4. do Zapytania ofertowego: Prezentacja Produktu

Załącznik nr 5. do Zapytania ofertowego: Wzór kalkulacji kosztów

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Fundacja Platon im. Kuby Rumińskiego
Data zamieszczenia 2022-08-12
Data składania ofert 2022-08-22
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Toruń
Gmina Toruń
Miejscowość TORUŃ

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2374
Wyświetlony: 1146
Wygasa: 2025-05-07

Strona korzysta z plików cookie