Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 05/08/2022 W TRYBIE ZASADY KONKURENCYJNOŚCI
Dotyczy realizacji projektu pn. „Rozwój działalności eksportowej Fundacji Platon im. K. Rumińskiego poprzez wejście na nowe rynki zagraniczne” w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
W ramach przeprowadzonej procedury w trybie zasady konkurencyjności został wyłoniony Wykonawca dla przedmiotu zamówienia jakim jest zakup usługi polegającej na zorganizowaniu działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w międzynarodowym festiwalu STARMUS (Erywań) w charakterze wystawcy w dniach 7-10 września 2022 r.
Informujemy, że zamówienie zostało udzielone niżej wymienionemu podmiotowi:
PLUG-IN PR Adriana Bąkowska
ul. Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej 9/3, 01-863 Warszawa
NIP: 5851397201
REGON: 365213902
Oferta jest zgodna z zapytaniem ofertowym nr 05/08/2022 w trybie zasady konkurencyjności.
Oferta tego Wykonawcy jest jedyną złożoną ofertą w postępowaniu i nie podlega odrzuceniu.
Oferowana cena netto dla przedmiotu zamówienia to 23 980,00 zł, cena brutto to 29 495,40 zł.
Zmiany wprowadzone w dniu 01.09.2022
W dniu 01.09.2022 r. dokonano zmiany polegającej na usunięciu wadium z zapytania ofertowego (zaktualizowano treść zapytania ofertowego). W związku powyższym wydłużono termin na składanie ofert o 1 dzień, tj. do dnia 02.09.2022.
Zmiany wprowadzone w dniu 31.08.2022r.
W związku z pytaniami telefonicznymi dotyczącymi usługi wydruku, dokonano doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia:
Wydruk folderów informacyjno – promocyjnych (katalogów) - zakres dotyczy usługi wydruku, za przygotowanie pliku do druku odpowiada Zamawiający.
Treść zapytania nie uległa zmianie.
W związku z dokonanymi doprecyzowaniem wydłużono termin na składanie ofert o 1 dzień, tj. do dnia 01.09.2022.
Dnia 25.08.2022 r. dodano do załącznika informację o wadium, która wcześniej znajdowała się jedynie w zapytaniu na stronie.
Toruń, dn. 24.08.2022 r.
Zapytanie ofertowe nr 05/08/2022
w trybie zasady konkurencyjności
Fundacja Platon imienia Kuby Rumińskiego w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój działalności eksportowej Fundacji Platon im. K. Rumińskiego poprzez wejście na nowe rynki zagraniczne” w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym oraz prośbą o przedstawienie oferty poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego wraz z załącznikami.
Fundacja Platon imienia Kuby Rumińskiego
NIP: 9562156806
REGON: 340063862
Osoba wyznaczona do kontaktu:
Emilia Pacyk
e-mail: platonfunduszeksportowy@gmail.com
tel. + 48 884 167 523
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 21 grudnia 2020 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Załącznika nr 9 do Regulaminu konkursu 2/G/2020 w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” – Wytyczne dla Grantobiorców dotyczące udzielania zamówień.
Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez zamieszczenie na stronie: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ .
3. CEL REALIZOWANEGO PROJEKTU UNIJNEGO |
Celem projektu jest realizacja działań zmierzających do zwiększenia poziomu handlu zagranicznego i rozszerzenia zagranicznych rynków zbytu, tj. internacjonalizacji produktu Fundacji Platon – immersyjnych spektakli edukacyjnych na dwa nowe rynki: Wielka Brytania, USA. Składa się na to aktywna promocja Fundacji i próba pozyskania pierwszych klientów/partnerów na nowych rynkach docelowych oraz wyjazdy na targi i wydarzenia branżowe w celu budowania pozycji marki na rynkach zagranicznych.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na zorganizowaniu działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w międzynarodowym festiwalu STARMUS (Erywań) w charakterze wystawcy w dniach 7-10 września 2022 r.
Nazwa i kod zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Opis przedmiotu zamówienia:
Działania promocyjne związane bezpośrednio z planowanym udziałem w targach STARMUS powinny obejmować zarówno działania tradycyjne, jak i kampanię marketingu internetowego.
Na zorganizowanie działań promocyjnych składa się:
Wydruk folderów informacyjno – promocyjnych (katalogów) - 500 szt.
Kampania powinna być podzielona na trzy etapy:
W ramach wszystkich etapów zadania należy zrealizować kampanie o minimalnych wartościach określonych poniżej:
Warunki realizacji kampanii:
5. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
Maksymalny termin wydruku folderów informacyjno-promocyjnych (katalogów) oraz przygotowanie prezentacji sprzedażowej w formacie MS Power Point to 06.09.2022 r. Termin realizacji rozumiany jest jako termin przekazania Zamawiającemu kompletnego zestawu: opracowanej prezentacji i wydrukowanych folderów.
Maksymalny termin wdrożenia kampanii marketingowej to 27.09.2022 r., czyli publikacja do tego dnia wszystkich materiałów związanych z wydarzeniem.
W przypadku odwołania i/lub przesunięcia targów, terminy realizacji przedmiotu oferty mogą zostać wydłużone.
6. KRYTERIA WYBORU |
Kryterium wyboru będzie stanowić: Cena – 100%
Zasady oceny kryterium „Cena”
W zakresie kryterium „Cena” najwyżej punktowana będzie oferta z najniższą ceną netto.
Punktacja zostanie przyznana na bazie wskaźnika wyliczonego zgodnie ze wzorem:
C = (C min / C r) * 100
gdzie:
C – liczba punktów dla oferty badanej w kryterium „Cena”,
C min– cena najtańszej oferty,
C r – cena oferty rozpatrywanej.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. W powyższym kryterium Oferent może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami matematycznymi).
Jeśli oferta będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, co do której Oferent nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uzna tą, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym (w tym też formalnym) i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o wskazane powyżej kryterium wyboru tzn. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo, w toku dokonywania oceny złożonych ofert, do możliwości żądania udzielenia przez Oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz dodatkowych dokumentów związanych z ofertą.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego przez Oferenta podpisanego Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
8. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT |
Na kopercie (poza nazwą Zamawiającego i adresem) należy umieścić następujące sformułowanie: „OFERTA – PROMOCJA STARMUS”
lub
Wycofanie i zmiana oferty przez Oferenta:
9. ZAWARCIE UMOWY |
10. WARUNKI ZMIANY UMOWY |
Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania Umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony Umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania Umowy w przypadku, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Instytucję Organizującą Konkurs.
11. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA ORAZ INFORMACJE DODATKOWE |
12. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH |
13. PLANOWANE TERMINY |
14. PLANOWANE TERMINY |
Załącznik nr 1. do Zapytania ofertowego: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
Załącznik nr 3. do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4. do Zapytania ofertowego: Plan wdrożenia kampanii
Strona korzysta z plików cookie