Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO, PRZEWOŹNEGO TRAKU TAŚMOWEGO POZIOMEGO
KOD CPV: 42642100-9 – Obrabiarki do obróbki drewna
ZAMAWIAJĄCY
Jarosław Lewandowski Tartak Okalewo Jarosław Lewandowski
Okalewo 42, 87-510 Skrwilno
NIP: 892-133-57-51
REGON: 911263668
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, przewoźnego traku taśmowego poziomego.
2.2 Charakterystyka techniczna:
1) silnik napędu głównego nie mniejszy niż 11kW,
2) wyposażony w korowarkę ( podcinak kory),
3) posiadający elektroniczne ustawienie grubości (czytnik pomiaru) cięcia ISP-010,
4) o maksymalnej długość obrabianej kłody (długości cięcia) nie mniejszej niż 11 m,
5) o długość urządzenia (podtorza ) nie mniejszej niż 12m,
6) wyposażony w ładowarkę do kłód,
7) wyposażony w hydrauliczne obracaki kłody,
8) wyposażony w hydrauliczny napinacz piły,
9) wyposażony w płynny posuw głowicy tnącej,
10) wyposażony w dwustopniowe, hydrauliczne dociski kłody,
11) wyposażony w rolki poziomujące,
12) wyposażony w opory boczne hydrauliczne.
Wymagana jest co najmniej 12 miesięczna gwarancja oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zapewniony przez dostawcę.
Dostawa traku taśmowego pod adres: Okalewo 42, 87-510 Skrwilno.
Uruchomienie traku po dostawie przez dostawcę.
wymagania dodatkowe:
gwarancja na oferowany trak musi wynosić co najmniej 12 miesięcy,
zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny traka,
zapewniony czas reakcji w przypadku awarii traku musi wynosić maksymalnie 48 godziny od zgłoszenia liczone w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia,
2.3 Adres dostawy i protokolarnego odbioru maszyny wraz z rozruchem: Okalewo 42, 87-510 Skrwilno
2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30.12.2022r.
2.5 Możliwość wpłaty zaliczki w wysokości nie większej niż 20% kwoty brutto, liczonej od wartości brutto zamówionego traku taśmowego, zaliczka płatna po podpisaniu umowy oraz wystawieniu przez dostawcę faktury zaliczkowej.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
ZAKRES WYKLUCZENIA:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny oferty
Cena brutto – 80%
Okres gwarancji – maks. 20 %
5.1 Kryterium cena:
Cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = --------------------------------------- x 100 x waga punktowa tj. 80%
Cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
5.2 Kryterium okres gwarancji
Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:
Okres gwarancji do 12 miesięcy włącznie – 0 pkt
Okres gwarancji powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy włącznie – 10 pkt
Okres gwarancji powyżej 24 miesięcy – 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami
i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników
z poszczególnych kryteriów.
UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,
o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Możliwość wpłaty zaliczki w wysokości nie większej niż 20% kwoty brutto, liczonej od wartości brutto zamówionego traku taśmowego, zaliczka płatna po podpisaniu umowy oraz wystawieniu przez dostawcę faktury zaliczkowej. W przypadku zaliczki, płatność pozostałej kwoty w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania). Do oferty należy dołączyć:
podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 2 do zapytania)
Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
Ofertę należy wysłać mailowo na adres uslugitartaczne@wp.pl w postaci scanu lub dostarczyć pocztą lub kurierem na adres siedziby Zamawiającego w postaci oryginałów dokumentów, albo dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego,
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ
10.1 Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
10.2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
10.3 Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl).
Informacja będzie zawierała dane: nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.
10.4 O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.
10.5 Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,
11. ZMIANA UMOWY
11.1 Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
12. INFORMACJE POZOSTAŁE
12.1 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
12.2 Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej (odpowiednio własnej lub https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl) Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności/z Zasadą rozeznania rynku.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Jarosław Lewandowski, tel. 509-924-243, e-mail: uslugitartaczne@wp.pl
13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30.12.2022r.
14. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:
przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: uslugitartaczne@wp.pl lub
złożyć w zamkniętej kopercie/paczce osobiście w siedzibie Zamawiającego - oznakowanie koperty/paczki: adres Zamawiającego oraz zapis: „Oferta dotycząca zakupu i dostawy fabrycznie nowego traku przewoźnego poziomego”, lub
przesłać drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera/posłańca na adres Zamawiającego (opis koperty/paczki jw.)
w terminie do dnia 19 października 2022 roku.
Adres siedziby Zamawiającego: Okalewo 42, 87-510 Skrwilno.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Zatwierdzono 11.10.2022r
z poważaniem
Jarosław Lewandowski
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Strona korzysta z plików cookie