ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr loom.me/1/05/2022
W związku z realizacją projektu „Internacjonalizacja działalności pracowni tkackiej loom.me handwoven ”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie następujących zadań:
Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu udziału w wizytach studyjnych poza granicami kraju oraz udziału w targach międzynarodowych w charakterze zwierzającego.
- Wizyta studyjna – Ford Lauderdale, New Smyrna, Ormond Beach, Tampa – USA
- Targi - Apparel Sourcing , Nowy Jork - USA
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Magdalena Rataj z siedzibą w Bydgoszczy (85-022) przy ul.Gdańskiej 89/1,
NIP: 7471813769
Osoba do kontaktów: Magdalena Rataj
Adres e-mail: loomme.handwoven@gmail.com
Tel.:505-061-717
- Informacje ogólne:
- Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt.5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawskopomorskie.pl/
3.Data ogłoszenia zapytania ofertowego
26.05.2022
4. Miejsce i termin składania ofert:
- Termin składania ofert mija w dniu 02.06.2022 r. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
- Podpisaną ofertę (powołując się na nr zapytania ofertowego: me/1/05/2022) wraz z innymi wymaganymi załącznikami, należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: loomme.handwoven@gmail.com (w formie czytelnego skanu *.pdf). Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego.
- Pytania do niniejszego zapytania należy kierować na adres e-mail: handwoven@gmail.com
5.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
6. Warunki udziału w postępowaniu
- W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy, której opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
- Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem (załącznik nr
- Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia i termin zapłaty :
Przedmiot zamówienia należy wykonać najpóźniej do dnia 24.06.2022 r
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany (wydłużenia/skrócenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczności wprowadzenia aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego związanego z realizacją projektu objętego dofinansowaniem ze środków UE lub w przypadku innych okoliczności przewidzianych w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach. Co istotne Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji danego wyjazdu zagranicznego - zadania, na kolejne kwartały, w sytuacjach wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19. Ewentualne dodatkowe koszty związane z takim zdarzeniem należy wkalkulować do przedstawionej oferty cenowej, dla danego zadania.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zapytania.
8. Lokalizacja projektu: ul.Gdańska 89/1 , 85-022 Bydgoszcz
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca realizacji zamówienia, w sytuacji aneksowania umowy o grant w zakresie miejsca lokalizacji projektu lub w przypadku innych okoliczności przewidzianych w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach.
9. Opis przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.
- Do wizyty studyjnej oraz udziału w targach, Zamawiający oddeleguje swoich 2 przedstawicieli.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wcześniej wskazanych podmiotów jeśli spotkanie z nimi nie będzie możliwe z uwagi na okoliczności, które nie były wcześniej do przewidzenia na etapie przygotowywania niniejszego zapytania ofertowego i późniejszego planowania wizyty studyjnej. Może to wynikać, np. ze zmiennych kwestii organizacyjnych, czy też obostrzeń wynikających z pandemii COVID-19.
10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów – kod CPV 79950000-8
- Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8
- Usługi agencji transportowych - 63520000-0
- Usługi transportu lotniczego –60400000-2
- Hotelarskie usługi noclegowe- 55110000-4
- Usługi ubezpieczeniowe - 66510000-8
11. Kryteria wyboru oferty:
Informujemy, iż jedynym i wyłącznym kryterium wyboru oferty będzie cena.
CENA OFERTY - 100%
Liczba punktów w kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LC = Cmin/Co *100 pkt * 100% (100 pkt.)
Gdzie
LC - liczba punktów za kryterium cena
Co- cena netto oferty rozpatrywanej
Cmin - najniższa cena netto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
12. Sposób przygotowania oferty
- Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT).
- Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w formularzu oferty
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim.
- Oferta powinna zawierać:
1) Datę przygotowania i termin ważności oferty;
2) Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;
3) Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
4) Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
13. Warunki zmiany umowy
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy w sytuacji, gdy okoliczności niezależne od Zamawiającego, a wynikające z realizacji projektu o dofinansowanie nr 032/WPG/2/G/2020 (w ramach, którego ogłoszono zapytanie ofertowe), uniemożliwią realizację tych usług.
- Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadań w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji danego wyjazdu zagranicznego - zadania, na kolejny kwartał, w sytuacjach wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19. Ewentualne dodatkowe koszty związane z takim zdarzeniem należy wkalkulować do przedstawionej oferty cenowej, dla danego zadania. 9
- W przypadku wyznaczenia do udziału w wyjeździe zagranicznym mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów i transportu osób będzie proporcjonalnie obniżana.
- Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
- Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.
- Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
14.Inne istotne informacje mające znaczenie dla przygotowania postępowania
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. W przypadku unieważnienia postępowania bez dokonywania oceny/wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego, w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego uprawnienia.
- W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń.
- Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na bazie odrębnych protokołów z wykonanych usług (do każdej części osobno) oraz na podstawie prawidłowo wypełnionych i skutecznie dostarczonych Zamawiającemu dokumentów księgowych takich jak: faktura, rachunek lub inny dokument o wartości tożsamej.
- Zapłata za wykonanie każdej z części nastąpi najpóźniej do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w ust. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zapłaty za realizację przedmiotu zamówienia w trybie zaliczkowym lub formie podzielonej płatności. Jest to uzależnione od źródeł finansowania (środki EFRR i/lub środki własne), które zostaną uruchomione w przypadku rozliczenia tego zamówienia
- Zamawiający dopuszcza zlecenie przez Wykonawcę części prac/zadań podwykonawcy zewnętrznemu, o ile będzie to uzasadnione, a Wykonawca otrzyma na to wcześniejszą zgodę od Zamawiającego. W przypadku uzyskania takiej zgody, za działanie podwykonawcy Wykonawca odpowiada jak za działania własne
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
15. RODO
Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest Magdalena Rataj. Dane osobowe będą przetwarzane w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, czy zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez firmę Magdalena Rataj, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;
Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia;