Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe na dostawę nowej minikoparki.

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Łaszewo 31.08.2022 r.

 

Mhandel Mateusz Żuchowski

Łaszewo 74

87-321 Bartniczka

 

Zapytanie ofertowe na dostawę:

1 minikoparki.

 (zamieszczone na stronie: zamówieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl)

  1. Zamawiający:

Mhandel Mateusz Żuchowski

Łaszewo 74

87-321 Bartniczka

NIP: 8741789255

REGON: 381208136

  1. Przedmiotem zapytania jest dostawa fabrycznie nowych:

Minikoparka (- moc silnika min. 15,0 KM

- głębokość kopania min 2000 mm

- masa min. 1600 kg

-min 4 pompy hydrauliczne zmiennej wydajności

CPV- 43261000-0

 

  • Wymagania dotyczące przedmiotu zapytania:
  1. Gwarancja na oferowane co najmniej 12 miesięcy.
  2. Dostawa do 31.10.2022 r.
  3. Dostawca jest zobowiązany zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny opisanych wyżej maszyn i urządzeń.
  4. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt na własny koszt i ryzyko.
  5. Zamawiający dokona płatności za dostarczone maszyny i urządzenia w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru i otrzymania faktury VAT.
  6. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć fakturę w terminie 3 dni roboczych od dostawy sprzętu i podpisania protokołu odbioru.
  7. Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.

  1. Kryteria oceny ofert
  2. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są: Cena netto (bez VAT) - znaczenie kryterium - 90 %.
  3. Odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego - znaczenie kryterium - 10 %.
  4. Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
  5. Cena = [Cmin: Cb] x waga kryterium ( 90 pkt. )

Gdzie:

Cmin—cena oferty najniższej

Cb  cena oferty badanej

  1. Odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawijacego, wyznaczona po drogach publicznych - utwardzonych.

Odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego, wyznaczona po drogach publicznych utwardzonych

0 do 80 km (włącznie)

10 pkt.

81do 160 km (włącznie)

           5 pkt.     

161 km i więcej

     0 pkt.

 

Ocena łączna = Cena + odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego powyżej.

  1. Termin składania ofert:
  2. Oferty należy przesyłać na adres e-mail mhandel@op.pl do dnia 15.09.2022 r. do godziny 12:00.
  3. Dostawca powinien złożyć ofertę wg. załączonego wzoru (załącznik nr 1 do zapytania).

VII. Termin realizacji umowy:

Po wyborze oferty i podpisaniu umowy, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przedmiotu niniejszego zapytania określonego w pkt. II w terminie do 31 października 2022r..

VIII. Informacja nt. zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

 

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  5. Określenie warunków istotnych zmian umowy:
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób.
  7. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie o konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
  8. Zamiany warunków umowy może zostać dokonana wyłącznie za zgoda stron z zachowaniem formy pisemnej
  9. Zamiana treści zapytania ofertowego:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści niniejszego zapytania i wydłużenia terminu składania ofert. 

XI . Oferty częściowe:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

XII.     Oferty wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

XIII. Zamówienia dodatkowe lub uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających.

XIV. Możliwość zakończenia postepowania bez wyboru oferty:

Zamawiający zastrzega, że postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia może zostać zakończone bez wyboru oferty.

  1. XV. Forma korespondencji:

 

Zamawiający dopuszcza korespondencję w formie elektronicznej.

Zapytania oraz oferty powinny być kierowane na e-mail: mhandel@op.pl

                                                                                                  Zamawiający

                                                                                              Mateusz Żuchowski

Załączniki:

  • Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1,
  • Wzór umowy – załącznik nr 2.

 

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Mhandel Mateusz Żuchowski
Data zamieszczenia 2022-08-31
Data składania ofert 2022-09-15
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat brodnicki
Gmina Bartniczka
Miejscowość Łaszewo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2406
Wyświetlony: 699
Wygasa: 2025-05-26

Pliki

Strona korzysta z plików cookie