Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Pytanie 1: Kolacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi - czy tych partnerów biznesowych w ramach usługi też mamy szukać?
Odpowiedź: Potencjalnych partnerów biznesowych będziemy organizować we własnym zakresie.
Pytanie 2: Z czego powinna składać się kolacja (przystawka, zupa, drugie danie, deser, napoje)?
Odpowiedź: Kolacja powinna zawierać wszystkie elementy wymienione w pytaniu.
Pytanie 3: Zakwaterowanie ma być w hotelu 3* czy innym?
Odpowiedź: Zakwaterowanie powinno odbywać się w hotelu kategorii 3* lub wyższej.
Pytanie 4: Miejsce parkingowe - w formularzu ofertowym należy wycenić koszt parkingu, ale nie widzę kosztu wynajęcia samochodu. Czy to jest omyłka? Proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Miejsce parkingowe jest niezbędne, ponieważ będziemy wynajmować auto we własnym zakresie (nie jest to objęte dofinansowaniem).
Pytanie 5: Rezerwacja sali konferencyjnej na min 10 osób. W dalszej pozycji należy wycenić catering dla 50 osób dziennie. Jak to rozumieć? Czy catering dla 10 osób, czy dla 50 osób? Proszę o wyjaśnienie
Odpowiedź: Sala konferencyjna powinna mieć wielkość, aby pomieścić w jednej chwili min 10 osób. Catering należy przygotować na 50 osób. Różnica w ilości miejsc w sali konferencyjnej a ilością zamówionego cateringu wynika z tego, że planowana ilość Gości to 50 osób, ale będzie to w różnym czasie.
Pytanie 6: W jakim formacie wymagane jest przygotowanie ulotki?
Odpowiedź: Ulotka musi zostać przygotowana w języku angielskim, francuskim i niemieckim. Format A5, zadruk dwustronny 4/4.
Pytanie 7: W jakim formacie i jakiej ilości stron ma być wyprodukowany folder reklamowy?
Odpowiedź: Folder reklamowy musi zostać wyprodukowany w angielskim, rosyjskim i niemieckim dla USA oraz angielskim, francuskim i niemieckim dla Kanady. Format A4, 4 strony, zadruk dwustronny 4/4.
Pytanie 8: Czy na każdym gadżecie reklamowym mają być zastosowane logotypy programu Fundusz Eksportowy?
Odpowiedź: Tak, na każdym gadżecie reklamowym mają być zastosowane logotypy programu Funduszu Eksportowego.
W związku z powyższym wydłużono czas na składanie ofert do 10 stycznia 2023 roku do godziny 10:00.
Usługa organizacji udziału w zagranicznych targach i wystawach w charakterze zwiedzającego
Założeniem jest kompleksowa usługa związana z organizacją udziału w targach „Targi Dallas - The Franchise Expo Dallas 2023” oraz „Targi Toronto - The Franchise Expo Toronto 2023” wraz z produkcją materiałów oraz działań marketingowych.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR REST.FE.0005
Toruń, dnia 02.01.2023 roku
RESTAURATORS sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na realizację organizacji udziału w zagranicznych targach i wystawach w charakterze zwiedzającego, w związku z realizacją projektu pn. FUNDUSZ EKSPORTOWY - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, w ramach programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu - Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP - Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw - Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Celem niniejszego postępowania i warunków w nim określonych jest udzielenie zamówienia zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1870), tj. w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów i optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.
Miejsce publikacji Zapytania Ofertowego:
Portal zamówień regionalnego programu operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl
Strona Zamawiającego:
https://www.pierogarnie.com
I. Opis przedmiotu zamówienia
Usługa organizacji udziału w zagranicznych targach i wystawach w charakterze zwiedzającego.
Założeniem jest kompleksowa usługa związana z organizacją udziału w targach „Targi Dallas - The Franchise Expo Dallas 2023” oraz „Targi Toronto - The Franchise Expo Toronto 2023” wraz z opracowaniem i produkcją materiałów oraz działań marketingowych.
Zakres planowanych prac:
- rezerwacja Sali konferencyjnej
- opłata wstępu na targi
- catering dla gości
- miejsce parkingowe
- transport osób
- noclegi
- kolacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi
- Wynajem Hostess
Materiały reklamowe
- Ulotki
- Foldery
- Gadżety reklamowe
- Smycze
- Długopisy
- pendrivy
- maskotki
- kubki
- magnesy
- Reklamy w portalach społecznościowych
- Linki sponsorowane
Zakres szczegółowy usługi zawiera specyfikacja zamówienia – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2
Kody CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Specyfikacja zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji udziału w zagranicznych targach i wystawach w charakterze zwiedzającego. Założeniem jest kompleksowa usługa związana z organizacją udziału w targach “Targi Dallas - The Franchise Expo Dallas 2023” oraz „Targi Toronto - The Franchise Expo Toronto 2023” wraz z opracowaniem i produkcją materiałów oraz działań marketingowych. Zadanie to jest szczególnie ważne w kontekście internacjonalizowanego produktu, ponieważ umożliwia szczegółówą i bezpośrednią prezentację na rynkach docelowych oraz pozwala na poznanie wprost potrzeb różnych rodzajów Klientów, tak aby dostosować internacjonalizowany product do ich potrzeb oraz potrzeb lokalnych rynków.
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji udziału w zagranicznych targach i wystawach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi – Załącznik nr 2
Przedmiot zamówienia jest zgodny z :
II. Termin i sposób realizacji przedmiotu zamówienia
III. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny tych warunków oraz dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania warunków przez Wykonawcę
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium: 10.000 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych).
5.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
5.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
5.4.1) pieniądzu;
5.4.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
5.3.3) gwarancjach bankowych;
5.4.4) gwarancjach ubezpieczeniowych.
5.5.5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
Nicolaus Bank, Lelewela 33, 87-100 Toruń
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: Restaurators spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Toruniu
8.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
8.2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
8.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
Zamawiający wymaga, aby w skład złożonej oferty wchodziły następujące dokumenty i oświadczenia:
Zamawiający wymaga, aby dokumenty były składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, jeśli złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Brak któregokolwiek z wymaganych niniejszym Zapytaniem dokumentów lub oświadczeń, złożenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami ustanowionymi niniejszym Zapytaniem, będzie skutkować odrzuceniem oferty.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
V. Informacja na temat ewentualnych zamówień dodatkowych
Zamawiający dopuszcza udzielanie zamówień dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
VI. Sposób przygotowania oferty
VII. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej w jeden z niżej wymienionych sposobów:
a. za pośrednictwem poczty lub kuriera,
b. osobiście
na adres: RESTAURATORS sp. z o.o., ul. Wielkie Garbary 15/6, 87-100 Toruń
VIII. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
a. Cena brutto, waga 100 % (maksymalnie 100 punktów)
Ilość punktów liczona będzie wg wzoru:
Ilość punktów = (najniższa cena brutto oferty / cena brutto oferty badanej) x 90
Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 50% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Informacja o wyniku postępowania, zawierająca co najmniej nazwę wybranego Wykonawcy, upubliczniona zostanie na portalu zamówień regionalnego programu operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl
2. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
3. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy:
a. ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,
b. złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w pkt. 3 niniejszej części zapytania ofertowego.
X. Określenie warunków zmiany umowy
XI. Informacje dodatkowe
XII. Ochrona danych osobowych – dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanym dalej RODO, Zamawiający informuje, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych w przedmiotowym postępowaniu jest GMV Górniak Artur, ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w siedzibie Administratora lub pod adresem email: mail@gmv.ag
1) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
2) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione z mocy prawa do uzyskania danych osobowych lub:
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas obowiązywania zawartej umowy, a także po jej zakończeniu w celu:
4) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych osobowych;
5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne i stanowi warunek udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcie umowy.
Załączniki:
Strona korzysta z plików cookie