Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe na usługę doradcza w zakresie dostosowania wzornictwa i opakowań oranżady do wymogów rynku kanadyjskiego

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Bydgoszcz, dn. 11.08.2022 r.

 

 

Zapytanie ofertowe na usługę doradcza w zakresie dostosowania wzornictwa i opakowań oranżady do wymogów rynku kanadyjskiego

 

w związku planową realizacją projektu pn. Rozwój eksportu w firmie Browar Toruński Toruń Sp. z o.o. – dostosowanie wzornictwa do wymogów rynku kanadyjskiego, „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego”, ogłasza niniejsze zapytanie ofertowe zgodnie z zasadą konkurencyjności

 I.     Nazwa i adres Zamawiającego

Browar Toruński Toruń Sp. z o.o.

ul. KOCIEWSKA 22

87-100 TORUŃ

NIP: 8792724455

REGON:   386830225

Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:

p. Michał Olszewski

e-mail: f.m.olszewski@gmail.com

 

Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie:

https://zamowieniarpo.kujawskopomorskie.pl/     

 

II.     Opis przedmiotu zamówienia

 

1.     Raport (Brief – dokument będący podstawą zlecenia projektu wzorniczego) – musi określać wymagania stawiane wyrobowi tj.: produktowi/usłudze lub opakowaniu produktu, który ma zostać wprowadzony na nowy rynek zagraniczny oraz zawierać informacje dotyczące celów projektu wzorniczego i oczekiwanych efektach. Dokument powinien uwzględniać aspekt promocji/marketingu wyrobu będącego przedmiotem projektu na docelowym rynku zagranicznym oraz powinien zawierać informacje dot. wymagań/przepisów na danym rynku odnośnie dystrybucji usługi lub opakowania np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, wymagania dot. informacji jakie musi znaleźć się o usłudze lub na opakowaniach ( np. produkty spożywcze, kosmetyczne itd.).

Dokument powinien zawierać:

·       charakterystykę Wnioskodawcy;

·       specyfikację rynku i charakterystykę grupy docelowej, preferencje przyszłych nabywców dla wyrobu będącego przedmiotem projektu ( w tym preferencje co do np. materiału, kształtu);

·       analiza konkurencji na danym rynku odnoszącą się do wyrobu będącego przedmiotem projektu;

·       główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać projekt wzorniczy;

·       określenie/szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu;

·       analiza trendów;

2.     Opracowanie projektu wzorniczego składającego się z projektu koncepcyjnego, projektu w postaci wyrobu oraz projektu szczegółowego dla następujących składowych  kompleksowego designu produktu spożywczego - oranżady skierowanego na rynek zagraniczny z poza UE : Kanada

Projekty obejmują:

·       Projekt etykiety i ewentualnej korekty etykiety,

·       Projekt zakrywki (kapsla) oraz ewentualnej koszulki,

·       Projekt dostosowania butelki do wymogów rynku kanadyjskiego,

·       Projekt szaty graficznej oraz formy czteropaku przystosowanego do sprzedaży i transportu butelek oranżady. Należy uwzględnić w formie graficznej czteropaku elementy reklamowe nie będące składowymi etykiety i ewentualnej korekty etykiety,

·       Projekt graficzny puszki przystosowanej do sprzedaży oranżady,

·       Projekt kartonika (forma i grafika) przystosowanego do sprzedaży sześciu puszek napoju z uwzględnieniem dodatkowych informacji marketingowych nie mających miejsca na grafice puszki,

·       Projekt graficzny znajdujący się na opakowaniach zbiorczych napoju z uwzględnieniem możliwości eksponowania ich w punkcie sprzedaży detalicznej,

·       Wyżej wymienione projekty należy przedstawić w formie 2 i 3D.

·       Opracowanie prototypowego rozwiązania uchwytu - tacki promocyjnej do przenoszenia opakowań zbiorczych (czteropak) jako element akcesoryjny opakowania, wraz z modelem wykonanym w technologii druku 3D powyższego elementu.

·       Opracowanie prototypu opakowania szklanego (w technologii wydruku 3D) jako gotowego opracowania do implementacji produkcyjnej to jest umożliwiającej wykonanie form hutniczych w zakresie produkcji powtarzalnej.

Wskazania dodatkowe:

·       Grafika opisowa znajdująca się na projektach - w języku angielskim,

·       Należy uwzględnić produkt na rynek kanadyjski 11 fl oz (czyli 0, 33 l). Ze zleceniodawcą należy uzgodnić ewentualną zmianę na 12 fl oz (czyli 0,35l - jest to pojemność powszechnie sprzedawana w Kanadzie),

·       Zespół projektowy jest zobowiązany do przedstawienia zleceniobiorcy trzech projektów wstępnych w formie 2D. Wybrany zostanie jeden projekt ostateczny do pełnego opracowania w formie 2 i 3D wraz z przygotowaniem do druku i realizacji wykrojników,


Wspólny słownik zamówień

 

Główny kod CPV:


73200000-4 Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

 79415200-8  Usługi doradcze w zakresie projektowania


UWAGA! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub innej części zapytania ofertowego lub załącznikach do zapytania, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, normy, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i rozwiązań niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem w zakresie zapytania ofertowego, dokumentacji przetargowej, dotyczącym realizacji planowanego zamówienia oraz spraw formalnych. Pytanie należy przesyłać na adres mailowy f.m.olszewski@gmail.com

 

Oferenci mogą zadawać pytania od 11.08.2022 r. do 17.08.2022 r. do godz. 10:00.

 

Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień na stronie https://zamowieniarpo.kujawskopomorskie.pl/ bez wskazania źródła zapytania, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane Zamawiającemu przed upływem ww. wyznaczonego terminu na składanie pytań.

III.     Miejsce i termin realizacji zamówienia

1.   Miejsce realizacji zamówienia

            ul. KOCIEWSKA 22

87-100 TORUŃ

2.     Termin realizacji zamówienia:

8 miesięcy po podpisaniu umowy, liczone od momentu pisemnego/mejlowego otrzymania zlecenia od zleceniodawcy,  nie później niż do 31.05.2023 r.

3.   Dostawca może wykonać zamówienie wcześniej niż we wskazanym wyżej terminie.

IV.     Okres związania ofertą

1.     60 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. XI niniejszego zapytania.

2.     Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.     Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

V.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny ich spełniania

1.     O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

a)     Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

b)     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

c)     Dysponują osobami niezbędnym do realizacji usług, minimum:

-    1 projektant:

 stopień naukowy w zakresie sztuk plastycznych,

5 lat doświadczenia zakresie przestrzennego projektowania wizualnego,

-    1 projektant:

  z wykształceniem wyższym magisterskim w zakresie sztuk plastycznych,

  min. 2 lat doświadczenia w zakresie przestrzennego projektowania wizualnego;

-  1 projektant:

  z wykształceniem wyższym technicznym (inżynierskim) z zakresu konstrukcji i budowy urządzeń mechanicznych,

  min. 5 letnim zakresu konstrukcji i budowy urządzeń mechanicznych.

-      Ponadto posiadają doświadczenie tj. zespół musi wykazać wykonanie min. 3 prac w obszarze wzornictwa zwłaszcza wytwarzanych przemysłowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie uznany za spełniony również w sytuacji, w której co najmniej 1 osoba wchodząca w skład zespołu wykaże wymagane przez Zmawiającego ww. doświadczenie.

d)     Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub są w stanie zagwarantować podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

e)     Wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia.

 

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

-    w odniesieniu do pkt. a:

  informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;

-    w odniesieniu do pkt. b:

  informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;

-    w odniesieniu do pkt. c:

  w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia zespołu projektowego należy przesłać:

-    dla projektanta ze stopniem naukowym:

  dokumenty potwierdzające wykształcenie w zakresie sztuk plastycznych (np. kopia dyplomu),

  suplement w formie oświadczenia potwierdzający 5-letnie doświadczenie w  zakresie przestrzennego projektowania wizualnego – zgodnie z Załącznikiem nr 5.

-    dla projektanta z wykształceniem wyższym artystycznym:

  dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (np. kopia dyplomu),

  suplement w formie oświadczenia potwierdzający 2-letnie doświadczenie w zakresie przestrzennego projektowania wizualnego - zgodnie z Załącznikiem nr 5.

-    dla projektanta z wykształceniem wyższym technicznym z zakresu konstrukcji i modelowania technicznego:

  dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (np. kopia dyplomu),

  suplement w formie oświadczenia potwierdzający 5-letnie doświadczenie w zakresie konstrukcji i budowy urządzeń mechanicznych - zgodnie z Załącznikiem nr 5.

-   wykaz doświadczenia tj. zespół musi wykazać wykonanie min. 3 prac w zakresie wzornictwa przemysłowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie uznany za spełniony również w sytuacji, w której co najmniej 1 osoba wchodząca w skład zespołu wykaże wymagane przez Zmawiającego ww. doświadczenie – zgodnie z Załącznikiem nr 4.

-    w odniesieniu do pkt. d:

  informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;

-    w odniesieniu do pkt. e:

  informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VI.     Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym oraz w zakresie wykluczeń:

1.     Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b)     posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

c)     pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d)     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2.     Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które wpisane są do KRD lub innego rejestru długów lub są w stanie likwidacji lub upadłości.

3.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca niespełniający określonych wyżej warunków będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.

VII.     Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach oraz opisem sposobu przyznawania punktacji w ramach kryteriów

Poniższe kryteria oceny ofert dotyczą:

Kryteria oceny oferty:

a)     Cena netto (łącznie) - 100 %

Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:

 

Cena netto (łącznie): 100% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru:

 

najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert

--------------------------------------------------------------  x 100 pkt.

cena netto wskazana w badanej ofercie

Cena musi stanowić ostateczną cenę usługi. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN. Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczenia jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.

Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Proponowaną cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Cena powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne wykonania przedmiotu zamówienia.

Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową, musi uwzględniać wszystkie wymagania związane z zamówieniem oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z treścią zapytania ofertowego oraz obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.

Zamówienie zostanie udzielone podmiotowi, który utrzyma największą liczbę punktów.

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.

Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

VIII.     Sposób przygotowania oferty

1.     Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy sporządzić w języku polskim.

2.     Oferta musi być sporządzona i dostarczona Zamawiającemu w formie papierowej lub elektronicznej.

3.     Oferta w formie papierowej musi być spięta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.

4.     Wszystkie miejsca w ofercie, w których zostały dokonane przez Oferenta poprawki, muszą być zaparafowane przez osobę lub osoby upoważnione do podpisania tej oferty – zgodnie z dokumentami rejestrowymi firmy Oferenta lub przez osobę lub osoby posiadające stosowne upoważnienia.

5.     Dokumenty składane jako załączniki do oferty w formie papierowej mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do podpisania tej oferty – zgodnie z dokumentami rejestrowymi firmy Oferenta lub przez osobę lub osoby posiadające stosowne upoważnienia.

6.     Do oferty (załącznik nr 1) należy dołączyć:

a)     Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2).

b)     Dokumenty potwierdzające wymogi stawiane osobom wchodzącym w skład zespołu zgodnie z pkt VII ppkt 1.

c)     Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości (Załącznik nr 3).

d)     Wykaz doświadczenia (Załącznik nr 4).

e)     Oświadczenie o doświadczeniu (Załącznik nr 5).

f)      Pisemne uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeśli dotyczy.

g)     Pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Oferenta.

IX.     Miejsce i termin złożenia oferty

1.     Oferty należy składać w wersji papierowej wraz z załącznikami lub w wersji elektronicznej.

2.     W wersji elektronicznej na adres: e-mail: f.m.olszewski@gmail.com.

W tytule maila należy wpisać „Oferta na zapytanie ofertowe”. Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego.

W wersji papierowej osobiście lub za pośrednictwem poczty, poczty kurierskiej, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę dostarczenia/wpływu oferty na adres Zamawiającego tj.:

Browar Toruński Toruń Sp. z o.o.

ul. KOCIEWSKA 22

87-100 TORUŃ

w Sekretariacie

3.     Termin składania ofert upływa dnia 18.08.2022 r. do godziny 23:59 strefy czasowej, w której funkcjonuje Zamawiający. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

X.     Rozstrzygnięcie zamówienia

1.     Zamawiający sporządzi protokół oceny ofert.

2.     Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert.

3.     Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście Oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek - niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta, którego oferta została poprawiona.

4.     Umowa warunkowa zostanie popisana z zastrzeżeniem, że obowiązywanie umowy, rozpoczęcie realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia uzależnia się od otrzymania informacji od TARR S.A. o przyznaniu dofinansowania na realizację projektu, którego dotyczy przedmiot niniejszego zamówienia.

5.     W umowie warunkowej uwzględnione zostaną dane wynikające z zapytania ofertowego, załącznikach oraz danych zawartych w ofercie.

6.     O terminie i miejscu podpisania umowy warunkowej Zamawiający zawiadomi Wykonawcę.

7.     Na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawskopomorskie.pl/

8.     Zamawiający umieści informację dotyczącą wyboru najkorzystniejszej oferty.

9.     W przypadku, gdy podmiot, który został wybrany, zrezygnuje z podpisania umowy Zamawiający ma prawo zawrzeć umowę z podmiotem, którego oferta była druga w kolejności najkorzystniejszych ofert.

XI.     Wycofanie i zmiana oferty

1.     Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upłynięciem terminu składania ofert:

a)     w przypadku wycofania oferty, oferent składa pisemne oświadczenie, że wycofuje swoją ofertę,

b)     w przypadku zmiany oferty, oferent składa pisemne oświadczenie, iż wycofuje swoją ofertę oraz składa nową zmienioną.

2.     Oferent nie może wprowadzić zmian do oferty po upływie terminu składania ofert.

XII.     Warunki zmiany umowy

1.     Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:

a)     zmiana terminu umowy w przypadku, gdy: niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę/Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe. Ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy/Zamawiającym;

b)     zmiana warunków płatności (ilość oraz wielkość rat płatności, termin płatności, etc.). Zmiana ta nie może wpłynąć na całkowitą wartość zamówienia;

c)     zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty przypadku, np. gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;

d)     wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;

e)     innych okoliczności, których działając z należytą starannością nie można było przewidzieć na moment ogłaszania zapytania ofertowego i składania ofert pod warunkiem wyrażenia zgody na wprowadzenie zmiany przez Zamawiającego.

2.     Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

XIII.     Pozostałe informacje

1.     Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia postępowania lub unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru żadnej ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn oraz bez konsekwencji finansowych ze strony Oferentów.

2.     W przypadku przedłużenia postępowania Zamawiający może zwrócić się do Oferentów o przedłużenie czasu związania ofertą.

3.     Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty, w szczególności danych na podstawie, których Zamawiający dokonał wyboru. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podane do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia i powinien zastrzeżenie to przedstawić w ofercie.

4.     Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

5.     Oferta zostanie odrzucona, jeśli:

a)     jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,

b)     nie odpowiadającą warunkom określonym w zapytaniu ofertowym,

c)     jest niezgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,

d)     jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

e)     Oferent nie załączy załącznika nr 1 Formularz Ofertowy.

6.     Zamawiający może wezwać Oferentów do uzupełnienia brakujących dokumentów. Uzupełnienia mogą dotyczyć wszystkich dokumentów złożonych w ramach oferty poza Załącznikiem nr 1 Formularz Ofertowy. Jeśli wykonawca w ciągu dwóch dni roboczych od dnia zawiadomienia nie dośle brakujących dokumentów/informacji jego oferta zostanie odrzucona i pozostawiona bez rozpatrzenia.

7.     Uzupełnienia te nie mogą wpłynąć na treść/założenia przedstawione w pierwotnej Ofercie, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.

8.     Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.

9.     Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.

10.  Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

11.  Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

12.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

13.  Zamawiający ma prawo żądać wyjaśnień od Oferentów, których oferty będą zawierały rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. niższą o 30% od średniej wynikającej ze złożonych ofert, a w przypadku braku tych wyjaśnień lub przedstawienia nienależytego uzasadnienia dla ceny z oferty – do odrzucenia oferty.

14.  Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Za tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania spełnienia wszystkich przesłanek wymienionych powyżej przepisie. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinien wyodrębnić z oferty dokumenty zawierające te informacje i je dokładnie oznaczyć jako: „dokumenty tajne”. Zastrzeżenie informacji, które nie są tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji skutkować będzie wyłączeniem zakazu ujawnienia informacji.

XIV.     Ochrona danych osobowych

Browar Toruński Toruń Sp. z o.o. informuje, iż Administratorem danych osobowych (dalej jako: „Dane osobowe”) pozyskanych od Sprzedawcy w trakcie trwania współpracy między Stronami jest Browar Toruński Toruń Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Kociewska 22 (87-100 TORUŃ), NIP: 8792724455, REGON: 386830225, e-mail: f.m.olszewski@gmail.com zgodnie z RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dane osobowe pracowników Sprzedawcy przetwarzane są w celu realizacji współpracy na podstawie niniejszej umowy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO a także w celu realizacji wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Browar Toruński Toruń Sp. z o.o. - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Dane osobowe (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail) przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego powyżej tj. czas realizacji umowy wydłużony o okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa dotyczących przedawnienia roszczeń oraz terminy przechowywania dokumentacji wynikające z przepisów podatkowych).

Browar Toruński Toruń Sp. z o.o. nie zamierza przekazać Danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, przetwarzać ich w sposób zautomatyzowany czy też profilować.

Dane osobowe, jeśli będzie to konieczne, mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym, Browar Toruński Toruń Sp. z o.o. zleci to zadanie, np. kurierom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym, doradcom finansowym, kancelariom rachunkowym abyśmy mogli wykonywać swoje zobowiązania umowne, wynikające z przepisów prawa oraz dochodzić roszczeń i praw nam przysługujących.

 

XV.     Wykaz załączników

Załącznik nr 1: Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.

Załącznik nr 4: Wykaz doświadczenia.

Załącznik nr 5: Oświadczenie o doświadczeniu.

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Browar Toruński Toruń Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2022-08-11
Data składania ofert 2022-08-18
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Toruń
Gmina Toruń
Miejscowość Toruń

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2370
Wyświetlony: 582
Wygasa: 2025-05-06

Pliki

Strona korzysta z plików cookie