Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGI DORADCZE W ZAKRESIE Realizacji działań promocyjnych w związku z planowanym udziałem w targach ZVO-Oberflachentage 2022 oraz Surface World 2023

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGI DORADCZE
W ZAKRESIE
Realizacja działań promocyjnych 
w związku z planowanym udziałem w targach ZVO - Obertflachentage 2022 - Niemcy (Lipsk) w dniach 14 - 16.09.2022r. oraz w związku z planowanym udziałem w targach Surface World - Wielka Brytania w marcu 2023

STATUS:

Zapytanie ofertowe udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności. Projekt numer 002/WPG/1/G /2019 pn. „Promocja marki Galkor poprzez rozwój aktywności eksportowej na wybranych rynkach zagranicznych” realizowany w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

1.1 Nazwy i kody CPV

Do opisu przedmiotu zamówienia zastosowano następujące nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w rozporządzaniu (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia  5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).

79410000-1 – Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79900000-3 – Różne usługi branżowe i podobne

1.2. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest doradztwo w zakresie realizacji działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w zagranicznych targach o charakterze międzynarodowym, tj. Targach ZVO – Oberflächentage w dniach 14 – 16.09.2022 w Niemczech oraz Targach Surface World w marcu 2023 we Wielkiej Brytanii.

A. Doradztwo w zakresie realizacji działań promocyjnych związanych z udziałem w zagranicznych targach o charakterze międzynarodowym - Targi ZVO – Oberflächentage 2022 – w dniach 14 – 16.09.2022r. w Niemczech.

Przedmiotem części zamówienia będzie wdrożenie kampanii marketingowej i reklamowej oraz wykonanie materiałów informacyjnych przeznaczonych do promocji na rynku niemieckim oraz brytyjskim, w związku z udziałem w wyżej wymienionych targach i wprowadzeniem typoszeregu modułowych linii technologicznych do galwanizacji wyrobów metalowych, w tym:

a)       Realizacja kampanii reklamy internetowej opartej na Google Adwords (pozycjonowanie) oraz pozostałych narzędziach promocyjnych, tj. banerach, pop-upach i artykułach sponsorowanych na stronach google.com, google.de, google.uk w okresie 01.07.2022-31.10.2022, wersja anglo- i niemieckojęzyczna, przy uwzględnieniu rezultatów zrealizowanych już usług doradczych kampanii marketingowej i reklamowej zgodnie z załącznikiem nr 5 Specyfikacja.

b)      Przygotowanie we współpracy z zamawiającym i zamieszczenie artykułu sponsorowanego w czasopiśmie „Galvanotechnik” w okresie 01.07.2022-31.10.2022 w wersji niemieckojęzycznej 1 szt., przy uwzględnieniu rezultatów zrealizowanych już usług doradczych kampanii marketingowej i reklamowej zgodnie z załącznikiem nr 5 Specyfikacja.

c)       Wyprodukowanie, w wersjach anglo- oraz niemiecko-języcznej wizytówek firmowych oraz imiennych dla przedstawicieli handlowych 1000 szt.,  folderów promocyjnych 2000 szt., roll-up’ów 2 szt., plakatów 500 szt., grafik 5 szt., przy uwzględnieniu rezultatów zrealizowanych już usług doradczych kampanii marketingowej i reklamowej zgodnie z załącznikiem nr 5 Specyfikacja.

 

TERMIN realizacji zadania A nie później niż do 31.08.2022

B. Doradztwo w zakresie realizacji działań promocyjnych związanych z udziałem w zagranicznych targach o charakterze międzynarodowym - Targi Surface World 2023 – w marcu 2023 we Wielkiej Brytanii.

 

Przedmiotem części zamówienia będzie wdrożenie kampanii marketingowej i reklamowej oraz wykonanie materiałów informacyjnych przeznaczonych do promocji na rynku niemieckim oraz brytyjskim, w związku z udziałem w wyżej wymienionych targach i wprowadzeniem typoszeregu modułowych linii technologicznych do galwanizacji wyrobów metalowych, w tym:

a)       Realizacja kampanii reklamy internetowej opartej na Google Adwords (pozycjonowanie) oraz pozostałych narzędziach promocyjnych, tj. banerach, pop-upach i artykułach sponsorowanych na stronach google.com, google.de, google.uk w okresie 15.12.2022-15.04.2023, wersja anglo- i niemieckojęzyczna, przy uwzględnieniu rezultatów zrealizowanych już usług doradczych kampanii marketingowej i reklamowej zgodnie z załącznikiem nr 5 Specyfikacja.

b)       Przygotowanie we współpracy z zamawiającym i zamieszczenie artykułu sponsorowanego w czasopiśmie „Finishing Magazine” w okresie 15.12.2022-  15.04.2023 w wersji anglojęzycznej 1 szt., przy uwzględnieniu rezultatów zrealizowanych już usług doradczych kampanii marketingowej i reklamowej zgodnie z załącznikiem nr 5 Specyfikacja.

c)      Zaprojektowanie i wyprodukowanie, w wersjach anglo- oraz niemieckojęzycznej wizytówek firmowych oraz imiennych dla przedstawicieli handlowych 1000 szt.,  folderów promocyjnych 2000 szt., roll-up’ów 2 szt., plakatów 500 szt., grafik 5 szt., zgodnie z załącznikiem nr 5 Specyfikacja.

 

TERMIN realizacji zadania B nie później niż do 20.02.2023

 

2.     OBLIGATORYJNE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający następujące warunki:

1.    Nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.

Na dowód spełniania powyższego warunku oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

2.    Nie zachodzą wobec oferenta przesłanki uprawniające do wszczęcia postępowania upadłościowego.

Na dowód spełniania powyższego warunku oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

3.    Oferent nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)         uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)         posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Grantodawcę,

c)         pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)         pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Na dowód spełniania powyższego warunku oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

4.    O realizację zamówienia może ubiegać się oferent, który posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług objętych poszczególnymi częściami zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, oferent zobowiązany jest przedłożyć minimum 2 dowody (na każdą z części zamówienia) na to, że usługi zostały wykonane należycie. Dowodami takimi mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego odpowiednie usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dowody te stanowić będą kolejne załączniki do oferty.

5.    O realizację zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące minimum dwuosobowymi zespołami ekspertów z zakresu zadań objętych częścią 1 i 2. Każdy z ekspertów powinien posiadać wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie realizacji usług objętych zamówieniem, niezbędnych do wykonania poszczególnych części zamówienia.

Na dowód spełniania warunku oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie, które zawarte będzie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania).

6.    Zamawiający jest zobowiązany załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.    W przypadku składania w postępowaniu kopii dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez oferenta lub osobę upoważnioną (w tym przypadku wymagane pełnomocnictwo lub upoważnienie).

8.    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez oferentów dokumentów.

3.     KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i opisanym sposobem przyznawania punktów.

Kryterium nr 1: CENA

Liczba punktów w kryterium CENA będzie obliczona wg wzoru Pc=(Cn/Co) x 80 pkt, gdzie:

Pc - liczba punktów w kryterium CENA (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)

Cn - najniższa oferowana cena wśród wszystkich złożonych ofert

Co – cena podana przez danego oferenta

80 pkt – maksymalna liczba punktów.

 

Kryterium nr 2: SPOTKANIA sprawozdawczo-konsultacyjne

Liczba punktów w kryterium nr 2 będzie obliczona w następujący sposób:

Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ramach realizacji danej części zamówienia przeprowadzenie:

•      4 spotkania sprawozdawczo-konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego, otrzyma 20 pkt,

•      3 spotkania sprawozdawczo-konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego, otrzyma 10 pkt,

•      2 spotkania sprawozdawczo-konsultacyjne w siedzibie Zamawiającego, otrzyma 0 pkt,

Jeżeli wykonawca zaproponuje mniej niż 2 spotkania sprawozdawczo-konsultacyjne jego oferta zostanie odrzucona. Maksymalna liczba punktów wynosi 20.

 

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena zamówienia netto (bez VAT). W przypadku ceny podanej w walucie innej niż PLN, w celu porównania ofert, będzie ona przeliczona przy uwzględnieniu średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów we wszystkich kryteriach łącznie oraz spełni wszystkie wymagania i postanowienia niniejszego zamówienia. Wybór najlepszej oferty/ofert udokumentowany zostanie Protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informację o jej wyborze na swojej stronie internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/.

 

4.     FORMA OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

Oferty wraz z załącznikami należy składać na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania). Oferty wraz z załącznikami należy składać osobiście w zamkniętej kopercie bądź listownie na adres Zamawiającego:

 

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „GALKOR” Sp. z o.o.

ul. Aleje Wolności 1A

86-010 KORONOWO

lub mailowo na adres: a.kazimierska@galkor.pl

w terminie do: 24.05.2022.

Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim. Składaną ofertę należy podpisać i opieczętować. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane. Dopuszcza się też dołączanie załączników do oferty np. wskazujących na szczegółową specyfikację, wycenę itp.

 

Otwarcie ofert odbędzie się 25.05.2022. o godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

5.     WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA

Oferty będą podlegały wykluczeniu, jeżeli:

a)       treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania;

b)      oferta została złożona w sposób uniemożliwiający określenie cen lub punktacji w kryteriach dla poszczególnych części zamówienia, należy zastosować załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia i złożyć ofertę na zamieszczonych formularzach w celu zapewnienia przejrzystości i ułatwienia porównania konkurencyjnych ofert;

c)       oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu, w tym obligatoryjnych załączników;

d)      oferta została złożona po wyznaczonym terminie;

oferta została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego

e)       czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Grantodawcę,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

6.     POSTANOWIENIA DODATKOWE

a)    Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podanie do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia.

b)    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

c)    W przypadku, gdy pomimo właściwego upublicznienia ogłoszenia o zamówieniu publicznym/ przekazania zapytań ofertowych nie wpłynie żadna oferta, lub wpłynęły tylko oferty podlegające odrzuceniu, albo wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, dopuszczalne jest zawarcie umowy z oferentem wybranym bez zachowania procedur określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

d)    Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji parametrów technicznych oferty poprzez wezwanie oferenta  do przedstawienia dodatkowych wyjaśnień (np. szczegółowych kalkulacji ceny oferty, opisów, rysunków technicznych lub zdjęć). Termin złożenia wyjaśnień wynosi 2 dni robocze od dnia wysłania zapytania do oferenta. Nieudzielenie odpowiedzi przez oferenta w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z niespełnieniem  wymagań zapytania ofertowego.

e)    Oferta musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. W przypadku braku wymaganego zgodnie z treścią zapytania ofertowego załącznika lub innych informacji (danych) lub błędów w ofercie wynikających np. z „pomyłki pisarskiej”, Zamawiający dopuszcza możliwość  uzupełnienia/ poprawienia przez oferenta w terminie 2 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert.

f)     Za nienależyte wykonanie zamówienia publicznego, np. z tytułu opóźnień z winy Oferenta, nieprawidłowej realizacji zamówienia, niekompletnego wykonania zamówienia zastosowane mogą zostać kary umowne wskazane w umowie zawieranej z oferentem.

g)    Zamawiający dokona wyboru oferty spośród nieodrzuconych ofert złożonych przez oferentów kierując się poszczególnymi kryteriami, oraz spełniających warunki formalne i merytoryczne.

h)    W kompleksowej ofercie cenowej na realizację przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie podstawowe rozwiązania projektowe ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujących na terenie Państwa Polskiego przepisów prawa, warunków technicznych oraz norm i obowiązujących standardów.

i)    Niniejsze zamówienie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i nie zobowiązuje do zawarcia umowy ze strony zamawiającego.

j)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych. Oferty wariantowe i częściowe nie będą brane pod uwagę.

k)    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

l)    Zamawiający zastrzega sobie możliwość przed upływem terminu do składania ofert, zmiany treści zamówienia. W takim wypadku w opublikowanym zapytaniu ofertowym uwzględniona zostanie informacja o zmianie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli byłoby to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

m)    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wycofania zamówienia, unieważnienia zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

n)     Zamawiający może odrzucić oferty, których wartość uzna za rażąco niską.

o)    Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone zostały w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia, nie zawężając jednocześnie konkurencji poprzez ustanawianie wymagań przewyższających potrzeby niezbędne do osiągnięcia celów projektu.

p)    Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentami, w celu doprowadzenia do polepszenia warunków zamówienia, w tym głównie ceny, terminu realizacji, terminów płatności itp.

q)      W przypadku wskazania patentu na wynalazek, prawa ochronnego na znak towarowy czy użytkowy, prawa z rejestracji na wzór przemysłowy lub świadectwa pochodzenia, a także źródła lub szczególnego procesu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

r)      Zamawiający  zastrzega  możliwość  udzielenia  wybranemu  w  wyniku przeprowadzonej  procedury  wyboru wykonawcy,  zamówienia  uzupełniającego  w  wysokości  nieprzekraczającej  50%  wartości  zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, określonego  w  umowie  zawartej  z  Wykonawcą.  Przedmiot  zamówienia  uzupełniającego  będzie  zgodny  z przedmiotem zamówienia podstawowego.

7.     WARUNKI ZMIANY UMOWY

1.         Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.

2.         Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia lub wprowadzenia zmian w umowie na etapie jej podpisywania i w podpisanej umowie, w tym w szczególności przeprowadzenia negocjacji w celu zmniejszenia ceny, zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia, z  Wykonawcą  wybranym w  wyniku  przeprowadzonego  postępowania  o  udzielenie  zamówienia, a także wprowadzenia zmian w umowie z  następujących powodów:

a)         zmiana uwarunkowań prawno-administracyjnych;

b)        zmiana   Wytycznych   w   zakresie   kwalifikowalności   wydatków   w   ramach Europejskiego   Funduszu rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 lub zmian w innych Wytycznych, obowiązujących dla zawartej umowy i wymagających zmiany umowy zawartej z Wykonawcą;

c)         zmiana w interpretacjach Wytycznych;

d)         zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności zmiany albo wprowadzenie nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;

e)        zmiana wynikająca z rozbieżności i niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień umowy, a zmiana postanowień umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień umowy przez obie jej strony;

f)         zmiana związana z koniecznością likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;

g)        zmiana okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana   postanowień   w   umowie   nie   prowadzi   do   zmiany  charakteru   umowy   lub   w lepszy   sposób zabezpieczy cele projektu;

h)        zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie;

i)          zmiana   terminu   wykonania   zamówienia,   w   przypadku  gdy   konieczność   zmiany   wynikać   będzie z przebiegu prac w ramach projektu;

j)         otrzymania  decyzji  Toruńskiej Agencji Rozwoju - Grantodawcy – zawierającej zmiany  zakresu  zadań,  terminów realizacji  czy też  ustalającej  dodatkowe  postanowienia,  do  których  Zamawiający  zostanie zobowiązany;

k)        zmiana w rozliczeniu umowy ustalonym przez strony;

l)          zmiana   rozwiązań   technologicznych;

m) siły wyższej, przy czym za działanie o charakterze siły wyższej uznaje się również skutki spowodowane przez pandemię COVID’19;

n)         niezależnych od stron lub w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – na zasadach uzgodnionych odrębnie pomiędzy stronami umowy.

3.    Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie może być także ewentualna zgoda – Instytucji Organizującej Konkurs/ Instytucji Pośredniczącej.

8.     KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

Korespondencja między zamawiającym, a oferentami powinna być przekazywana drogą elektroniczną na adres e-mail: a.kazimierska@galkor.pl

Osobą do kontaktu w sprawnie niniejszego zapytania jest Pani Anna Kazimierska, tel. 662 268 252.

Lista załączników:


Załączniki

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niezaleganiu
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku przesłanek
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 5 - Specyfikacja

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GALKOR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Data zamieszczenia 2022-05-10
Data składania ofert 2022-05-24
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat bydgoski
Gmina Koronowo
Miejscowość Koronowo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2179
Wyświetlony: 1060
Wygasa: 2025-02-02

Pliki

Strona korzysta z plików cookie