Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę odbiornika GPS wraz z kontrolerem i oprogramowaniem

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Wołuszewo, 06.10.2022 r.

GEOCAL Rafał Rakusiewicz

ul.Wołuszewo 132

87-720 Ciechocinek

REGON:341352545

NIP:8911521831

  (Zamawiający)

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę fabrycznie nowego odbiornika GPS z kontrolerem i oprogramowaniem

 

GEOCAL Rafał Rakusiewicz  zwraca  się  z  prośbą  o  przedstawienie

 

do  dnia  14.10.2022 r. oferty na zakup i dostawę fabrycznie nowego odbiornika GPS z kontrolerem i oprogramowaniem w ramach realizacji projektu pt.: Rozwój działalności gospodarczej poprzez świadczenie usług geodezyjnych za pomocą drona i pomiarów GPS w ramach realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Stowarzyszenia ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej” w części finansowanej ze środków EFRR z osi 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Umowa nr 2/EFRR/2022.

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

GEOCAL Rafał Rakusiewicz,

ul.Wołuszewo 132,

87-720 Ciechocinek,

REGON:341352545,

NIP:8911521831

 

W zapytaniu ofertowym określany również jako: „Zamawiający”

Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Termin składania i otwarcia ofert:

Oferty można składać do dnia 14.10.2022 r. do godz. 00.00

Osoba do kontaktu:

Osobą upoważnioną do kontaktu jest:

 

Rafał Rakusiewicz

Tel.  604-235-354

 

e-mail: biuro@geodetarakusiewicz.pl

Opis przedmiotu zamówienia:

CPV przedmiotu zamówienia:  38295000-9  – Sprzęt topograficzny

 

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego odbiornika GPS z kontrolerem i oprogramowaniem  o parametrach technicznych/jakościowych nie gorszych niż:

Parametry nie gorsze niż:

-odbiornik dwuczęstotliwościowy min. 555 kanałów

-śledzone sygnały sat.: GPS, GLONASS, Galileo, Beidou

-kompensacja wychylenia

-wbudowane moduły komunikacyjne co najmniej GSM/GPRS/UMTS/LTE/CDMA

-min. dwie wymienne zestandaryzowane baterie Li-Ion

-możliwość pomiaru z wychyloną tyczką (System IMU nie wymagający kalibracji)

-zakres temperatury pracy od -40ᵒC do +65ᵒC

-wodoszczelność, pyłoszczelność minimum IP68

-kontroler tego samego producenta co odbiornik GNSS posiadający min.5 calowy kolorowy i dotykowy wyświetlacz, Modem LTE,WLAN oraz Bluetooth, fizyczną klawiaturę QWERTY 67 klawiszy, min. dwa wyjmowane, zestandaryzowane akumulatory Li-Ion, wbudowany modem do komunikacji z tachimetrem zrobotyzowanym, zakres temperatury pracy od -30ᵒC do +60ᵒC, wodoszczelność, pyłoszczelność minimum IP67

-oprogramowanie tego samego producenta co kontroler z  możliwością generowania raportów RTK/RTN bezpośrednio w kontrolerze

-akcesoria tego samego producenta co odbiornik GNSS

-ładowarka sieciowa co najmniej 4-miejscowa

Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1)     Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia — dla potwierdzenia spełnienia warunku Oferent musi przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2)     Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do realizacji

przedmiotu zamówienia potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie deklaracji Oferenta w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

3)     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia — potwierdzenie spełnienia

warunku będzie weryfikowane na podstawie deklaracji Oferenta w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

4)     Złożą w terminie kompletną ofertę, odpowiednio podpisaną przez osobę upoważnioną, wraz z wymaganymi załącznikami, oferta powinna zostać przygotowana na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,

5)     Złożą oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego)

 

UWAGA: Niespełnienie powyższych wymagań przez Oferenta powoduje dyskwalifikację oferty ze względów formalnych i zaprzestanie jej rozpatrywania.

Obligatoryjne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:

1)      Zamówienie jako całość obejmuje dostawę wraz z kosztami transportu, rozładunku.

 

2)      Oferent przedstawił jedną ofertę w ramach postępowania.

 

3)      Termin realizacji zamówienia:   maksymalnie do 31.10.2022 r.

 

4)      Urządzenie jest w całości fabrycznie nowe.

 

5)      Zamówienie musi zostać zrealizowane jako całość. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, uzupełniających i częściowych.

 

6)      Gwarancja min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

Kryteria wyboru oferty oraz sposób dokonywania oceny:

Wagi punktowe i sposób przyznania punktacji:

Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz

złożone  przez  Oferentów,  niepodlegających  wykluczeniu  z  postępowania.

 

 

Spośród ofert spełniających w/w warunki, wybrana będzie najkorzystniejsza oferta wg kryteriów oceny opisanych poniżej:

 

Kryterium 1

 

1. Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:

CN

C = ------------ x 100 x 60 %

Co

gdzie:

C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt

CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,

Co - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.

 

Kryterium 2

 

Termin realizacji zamówienia- Punkty za to  kryterium zostaną przyznane na podstawie wskazanego w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia

 

W niniejszym kryterium Zamawiający dokonując oceny ofert będzie brał pod uwagę:

1.Termin realizacji zamówienia określony w dniach – do 40 pkt.

Odpowiednio:

Termin realizacji zamówienia 1-2 dni  – 40 pkt

Termin realizacji zamówienia do 5 dni – 30 pkt

Termin realizacji zamówienia do 7 dni – 20 pkt

Termin realizacji zamówienia 7-10 dni – 10 pkt

Termin realizacji zamówienia maksymalny tj. do dnia 31.10.2022 – 0 pkt

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów, spełniająca wszystkie wymagania przedstawione w zapytaniu ofertowym.

 

Sposób złożenia i zawartość oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Każdy

Wykonawca/Dostawca może przedstawić tylko jedną ofertę.

Podpisaną ofertę należy złożyć osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem lub na adres e-mail: biuro@geodeta-rakusiewicz.pl O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu

 

Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpłynięcia oferty do Zamawiającego. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca. Złożenie oferty jest jednoznaczne z

zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści danego zapytania ofertowego.

Oferta powinna być spięta w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe podzielenie.

Do oferty należy dołączyć załączniki wymienione w formularzu i w zapytaniu ofertowym.

Minimalna zawartość oferty:

·        oferta sporządzona na wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;

·        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

·        oświadczenie o braku występowania powiązań kapitałowych lub osobowych — wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;

·        Pełnomocnictwo do składania oferty w imieniu wykonawcy (jeśli dotyczy)

 

Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.

 

Dodatkowe informacje:

  • W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie zobowiązania i koszty niezbędne do poniesienia dla realizacji Zamówienia.
  • Cena powinna zawierać koszty serwisu w okresie
  • Wszelkie rozliczenia dotyczące Zamówienia będą dokonywane w
  • Oferty wraz z załącznikami należy składać w języku polskim
  • Zamawiający w przypadku przesłania niekompletnej oferty przez Oferentów może wezwać ich do uzupełnienia dokumentów w terminie przez siebie
  • Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie zobowiązuje do zawarcia Umowy ze strony Zamawiającego.
  • Ocena ofert dokonana przez Zamawiającego jest
  • Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub
  • Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, informacja na temat przyczyn odrzucenia będzie zawarta w protokole wyboru oferty. W przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty Wykonawca/Dostawca zostanie niezwłocznie o tym fakcie poinformowany.
  • Warunki płatności za przedmiot zamówienia wskazano w pkt. 3 wzoru Umowy (załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość wycofania zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
  • W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym przedstawienia szczegółów kalkulacji ceny oferty. Nie złożenie wyjaśnień w określonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie będzie podstawą do odrzucenia
  • Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z Umowy będącej konsekwencją niniejszego postępowania wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu
  • Umowa będąca konsekwencją niniejszego postępowania może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenia w ramach postępowania ofertowego.
  • Wykonawca/Oferent nie może bez uprzedniej zgody Zamawiającego przenieść na osobę trzecią praw ani obowiązków z ww. Umowy z Zamawiającym.
  • Ewentualne wskazania w dokumentacjach nazw własnych producentów typów urządzeń czy materiałów należy traktować jako definiujące minimalne wymagania materiałowe.

      Załączniki do oferty:

 

Załącznik nr 1 — Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 — Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych

Załącznik nr 3 — Wzór Umowy

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej GEOCAL Rafał Rakusiewicz
Data zamieszczenia 2022-10-06
Data składania ofert 2022-10-14
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Ciechocinek
Miejscowość Wołuszewo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2470
Wyświetlony: 683
Wygasa: 2025-07-01

Strona korzysta z plików cookie