Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
UWAGA !!! Prosimy, aby potencjalni Oferenci zwrócili uwagę na okres realizacji usługi związanej z realizacją reklamy internetowej (pakiet intensywny), ujętej w I cz. zapytania ofertowego, tj. reklama ma trwać: 7 dni przed rozpoczęciem targów BUDMA 2023 i 7 dni po ich zakończeniu.
UWAGA !!! Ze względu na ograniczenia systemu, prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi załącznikami do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, które znajdują się w pliku pn. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami z dnia 03.01.2023.
Włoclawek, dn. 03.01.2023 r.
Zapytanie ofertowe na zakup usługi związanej realizacją reklamy internetowej, zakup usługi w zakresie obsługi stoiska wystawienniczego oraz zakup usługi dotyczącej transportu elementów ekspozycji targowej wraz z ubezpieczeniem oraz montażem i demontażem, a także zakup usługi związanej z wydrukiem i wykonaniem materiałów
promocyjnych wykorzystywanych podczas targów BUDMA 2023
MISTRAL KWIATKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Pikutkowo 35 D
87-880 Pikutkowo
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
P. Jacek Wiśniewski
Tel.: 608 507 622
e-mail: jacek.wisniewski@mistral.org.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Funduszu Eksportowego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zamówienie jest niezbędne do realizacji projektu pn. „Firma Mistral na rynkach Niemiec, Szwecji i Holandii.” realizowanego w ramach działania 1.5 opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup następujących usług:
Część I. Usługa związana z realizacją reklamy internetowej (pakiet intensywny).
Część II. Usługa związana z transportem elementów ekspozycji targowej (eksponaty, zabudowa i jej wyposażenie) wraz z ubezpieczeniem oraz montażem i demontażem na targach.
Cześć III. Usługa w zakresie obsługi stoiska wystawienniczego (hostessy).
Część IV. Usługa związana z wydrukiem materiałów promocyjnych (oferty, katalogi, wizytówki) oraz
dotycząca wykonania materiałów promocyjnych (smycze, kubki, breloczki, długopisy).
CZĘŚĆ I. Usługa związana z realizacją reklamy internetowej (pakiet intensywny).
Usługa obejmuje zrealizowanie poniższych elementów:
- reklama 7 dni przed rozpoczęciem targów BUDMA 2023 (w języku niemieckim i angielskim),
i 7 dni po ich zakończeniu;
- stworzenie kampanii reklamowej w Internecie wraz z reklamą na wybranych portalach (minimum 3) lub blogach branżowych;
- reklama tekstowa, obrazkowa, zawierająca artykuły na temat firmy oraz dodatkowo krótkie filmy pokazujące różne etapy pracy firmy (m.in. z działu produkcji, projektowania, montażu elementów na budowach);
- wykorzystanie bazy danych firm niemieckich, holenderskich i szwedzkich i rozesłanie do tych firm informacji o Zamawiającym w formie zaproszenia do odwiedzenia stoiska targowego. (minimum 1000 e-mail).
Reklama internetowa musi być zgodna z wytycznymi w zakresie promocji i informacji o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami rozporządzenia ogólnego, Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) NR 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 r. i zaleceniami Instytucji Zarządzającej RPO WK-P, które Zamawiający przekaże Wykonawcy przed realizacją zamówienia.
kody CPV dla I części zamówienia:
CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji
CPV: 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe
CZĘŚĆ II. Usługa związana z transportem elementów ekspozycji targowej (eksponaty, zabudowa i jej wyposażenie) wraz z ubezpieczeniem oraz montażem i demontażem na targach.
Usługa obejmuje transport elementów ekspozycji targowej (eksponaty, zabudowa i jej wyposażenie) wraz z ubezpieczeniem w obie strony z Łachocina na miejsce targów i z powrotem do Pikutkowa (trasa Łachocin-Poznań-Pikutkowo) oraz montaż i demontaż stoiska na targach BUDMA 2023. Usługa powinna być zgodna z poniższą specyfikacją:
- Wykonawca odbierze eksponaty, zabudowę i jej wyposażenie z:
MISTRAL ZAKŁAD PRODUKCJI WIĄZARÓW W ŁOCHOCINIE
Łochocin 6/4
87-615 Łachocin
- Wykonawca zapewni transport elementów ekspozycji targowej (eksponatów, zabudowy stoiska i jej wyposażenia) na teren targów w terminie od 26.01.2023 do 29.01.2023 oraz transport powrotny do Zamawiającego po zakończeniu targów, tj. od 04.02.2023 do 06.02.2023,
- Transport na tragi musi być skorelowany z terminem montażu stoiska – od 26.01.2023 do 29.01.2023. Demontaż i transport powrotny również muszą być skorelowane ze sobą – od 04.02.2023 do 06.02.2023,
- Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z transportem,
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie (podczas transportu w obie strony) elementów ekspozycji targowej (eksponaty, zabudowa i jej wyposażenie),
- Wykonawca na okres targów zapewni możliwość składowania opakowań i narzędzi (wózek widłowy, podnośnik) niezbędnych do zamontowania i demontażu stoiska,
- Wykonawca odwiezie eksponaty, zabudowę i jej wyposażenie do:
MISTRAL KWIATKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Pikutkowo 35 D
87-880 Pikutkowo
kody CPV dla II części zamówienia:
CPV: 60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
CPV: 63520000-0 Usługi agencji transportowych
CPV 63521000-7 Usługi agencji przewozu towarowego
CPV: 66510000-8 Usług ubezpieczeniowe
CPV: 66514200-8 Usługi ubezpieczenia towaru
CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Cześć III. Usługa w zakresie obsługi stoiska wystawienniczego przez hostessy
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni obsługę stoiska rozumianą jako wsparcie dwóch hostess.
Usługa dotyczy targów BUDMA 2023 w Poznaniu, które odbędą się w terminie 31.01.2023 r. do 03.02.2023 r.
Hostessy będą pracowały w godz. od 9:00 do 18:00, tj. 9 h dziennie przez okres trwania targów (4 dni), tj. od 31.01.2023 r. do 03.02.2023 r.
Do obowiązków hostess będzie należało:
- rozdawanie materiałów promocyjnych i gadżetów,
- pomoc w utrzymaniu czystości na stoisku,
- obsługa gości odwiedzających stoisko, np. podawanie napojów, kierowanie do przedstawicieli Zamawiającego obecnych na wydarzeniu,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Ewentualne koszty transportu, zakwaterowania i wyżywienia hostess pokrywa Wykonawca.
kody CPV dla III części zamówienia:
kod CPV: 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe
kod CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji
kod CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Część IV. Usługa związana z wydrukiem materiałów promocyjnych (oferty, katalogi, wizytówki) oraz dotycząca wykonania materiałów promocyjnych (smycze, kubki, breloczki, długopisy).
Specyfikacja usługi:
- Wydruk materiałów (oferty, katalogi, wizytówki), tj.:
Wszystkie przygotowane działania promocyjne muszą zawierać zestawienie logotypów unijnych oraz logo Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy wymagane logotypy oraz logo Zamawiającego.
kody CPV dla IV części zamówienia:
22462000-6 Materiały reklamowe
39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
22140000-3 Ulotki
22000000-0 Druki i produkty podobne
79800000-2 Usługi drukowania i powiązane
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
Wymagania dotyczące wszystkich części zapytania ofertowego
Istnieje możliwość składania ofert częściowych – tzn. każdy z potencjalnych oferentów może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części zapytania. Każda z części zapytania tj. I, II, III i IV rozpatrywana będzie osobno zgodnie z opisanymi w pkt. VIII zapytania ofertowego kryteriami wyboru oferty. W każdej części zapytania ofertowego wybrany zostanie oferent, który uzyskał największą ilość punktów w danej części.
UWAGA: Oferenci, którzy złożyli ofertę na cz. I, cz. II, cz. III oraz cz. IV zapytania ofertowego nie będą z tego względu faworyzowani.
UWAGA! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub innej części zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i rozwiązań niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem w zakresie zapytania ofertowego. Pytania należy kierować na adres e-mail: jacek.wisniewski@mistral.org.pl
Oferenci mogą zadawać pytania od 03.01.2023 r. do 09.01.2023 r. do godz. 12.00.
Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ bez wskazania źródła zapytania, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane przed upływem wyżej wyznaczonego terminu na składanie pytań.
IV. Miejsce i termin realizacji zamówienia
Część I. Usługa związana z realizacją reklamy internetowej (pakiet intensywny).
Za termin realizacji wykonania umowy uważa się moment podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Część II. Usługa związana z transportem elementów ekspozycji targowej (eksponaty, zabudowa i jej wyposażenie) wraz z ubezpieczeniem oraz montażem i demontażem na targach.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury, BUDMA 2023
ul. Głogowska 14
60-748 Poznań
Demontaż stoiska i transport powrotny elementów ekspozycji targowej od 04.02.2023 do 06.02.2023, (demontaż i transport powrotny muszą być skorelowane ze sobą).
Dokładny termin odbioru elementów ekspozycji targowej z Łochocina oraz transport powrotny z targów BUDMA 2023 do Pikutkowa, zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym po podpisaniu umowy na realizację usługi.
Cześć III. Usługa w zakresie obsługi stoiska wystawienniczego (hostessy).
1. Miejsce realizacji zamówienia:
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury, BUDMA 2023
ul. Głogowska 14
60-748 Poznań
Za termin realizacji wykonania umowy uważa się moment podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Część IV. Usługa związana z wydrukiem materiałów promocyjnych (oferty, katalogi, wizytówki) oraz dotycząca wykonania materiałów promocyjnych (smycze, kubki, breloczki, długopisy)
1. Materiały promocyjne powinny być dostarczone pod adres:
MISTRAL KWIATKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Pikutkowo 35D
87-880 Pikutkowo
2. Termin realizacji zamówienia: najpóźniej do 25.01.2023 r.
Za termin realizacji wykonania umowy uważa się moment podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
V. Okres związania ofertą
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny i ich spełniania
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:
w odniesieniu do pkt. 5. o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego w odniesieniu do cz. II oraz cz. IV w ramach, którego Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie:
Dla części II: należycie wykonał minimum 3 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia lub tożsamym, tj. związane z zorganizowaniem transportu elementów ekspozycji targowej oraz montażem i demontażem na targach międzynarodowych.
Dla części IV: należycie wykonał minimum 3 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia lub tożsamym, tj. związane z wydrukiem materiałów promocyjnych (np. oferty, katalogi, wizytówki) oraz dotyczące wykonania materiałów promocyjnych (np. smycze, kubki, breloczki, długopisy).
Dokumentami potwierdzającymi spełnienie należyte wykonanie usług są: referencje, które muszą być podpisane przez podmiot, na rzecz którego została wykonana usługa lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, podpisane obustronnie (przez Oferenta i podmiot, na rzecz którego została wykonana usługa) wraz z pieczęciami firmowymi, np. mogą to być protokoły odbioru.
Wykonawca niespełniający określonych wyżej warunków będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
VII. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym oraz w zakresie wykluczeń
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie
o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca niespełniający określonych wyżej warunków będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
VIII. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach oraz opisem sposobu przyznawania punktacji w ramach kryteriów
UWAGA: Kryteria oceny ofert są takie same dla części I, części II, części III oraz IV części zamówienia
Kryteria oceny ofert:
Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:
a) Cena: 100% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru:
najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert
--------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena netto wskazana w badanej ofercie
Proponowaną cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
Cena musi stanowić ostateczną cenę usługi. Brane pod uwagę będą wartości netto (bez podatku VAT) wyrażone w PLN. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Cena oferowana musi być skumulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.
Sposób wyboru Oferenta:
Zamówienie zostanie udzielone podmiotowi, który otrzyma największą liczbę punktów oferty.
Wyniki dokonywanych obliczeń podlegać będą zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
IX. Sposób przygotowania oferty
Zamawiający może wezwać Oferentów do uzupełnienia brakujących dokumentów (z wyłączeniem załącznika nr 1). Jeśli Oferent w terminie wskazanym w wezwaniu nie dośle brakujących dokumentów/informacji, jego oferta zostanie odrzucona i pozostawiona bez rozpatrzenia.
Uzupełnienia te nie mogą wpłynąć na treść/założenia przedstawione w pierwotnej Ofercie, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona
X. Miejsce i termin złożenia oferty
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego.
b) w formie papierowej: osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kuriera, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę i godzinę dostarczenia oferty na adres korespondencyjny Zamawiającego :
MISTRAL ZAKŁAD PRODUKCJI WIĄZARÓW W ŁOCHOCINIE
Łochocin 6/4
87-615 Łachocin
XI. Pozostałe informacje
XIII. Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
I. Zmiana terminu umowy – w przypadku gdy:
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą po akceptacji ich przez obie strony umowy, tj. Zamawiającego i Wykonawcę, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
XV. Wykaz załączników
Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 3. Oświadczenie potwierdzające posiadane doświadczenie wraz z określonymi w nim dokumentami.
Załącznik nr 4. Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.
Strona korzysta z plików cookie