Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Bydgoszcz, dnia 19.05.2022 r.
Z uwagi na niedoskonałości systemu w portalu zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl - kluczowymi są zapisy załącznika.
Zapytanie ofertowe nr 01/2022
W związku z realizacją projektu pn. Projekt internacjonalizacji spółki MedicalRenting.com na rynki Niemiec i Włoch, w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. MEDICALRENTING.COM SP. Z O.O. działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup usług dotyczących działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem Zamawiającego w międzynarodowym wydarzeniu FIME, Miami, które odbywa się w dniach 27-29.07.2022 r. w charakterze wystawcy.
1. Nazwa i adres zamawiającego
MEDICALRENTING.COM SP. Z O.O.
Ul. Smukalska 33,
85-565 Bydgoszcz
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Marcin Fiedziukiewicz
e-mail: m.fiedziukiewicz@medicalrenting.com
2. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie udzielane jest z zachowaniem zasad określonych w obowiązujących na dzień wszczęcia postępowania „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” (zał. nr 9 do Regulaminu Konkursu nr 2/G/2020) oraz zapisami dotyczącymi kwalifikowalności wydatków określonymi w „Regulaminie Konkursu nr 2/G/2020”,
W zakresie nieuregulowanym w „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” oraz w „Regulaminie Konkursu nr 2/G/2020”, przyjmuje się zapisy „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup usługi - działań promocyjnych zgodnie z poniższą specyfikacją:
a. Wyprodukowanie materiałów promocyjnych na bazie projektu Zamawiającego:
b. Przeprowadzenie w języku włoskim wraz z logotypami w wersji angielskiej dodatkowych działań promocyjnych, bezpośrednio związanych z planowanym udziałem w zagranicznych targach międzynarodowych w charakterze wystawcy, które obejmują następujące działania internetowe: kampania Google Ads - (pozycjonowanie wyszukań w wyszukiwarce) oraz emisję treści reklamowych/ sponsorowanych w mediach społecznościowych w okresie od 1 mies. przed imprezą targową, w miesiącu jej trwania, kończąc na miesiącu po imprezie targowej; kampania Facebook - kampania oparta o posty sponsorowane, 3-4 reklamy (Cele: Ruch, Aktywność, Zasięg); kampania remarketing; kampania LinkedIN - kampania oparta o posty sponsorowane: 3 reklamy w miesiącu; kampania inMail - kampania skierowana do celowanej grupy odbiorczej - przed i po wydarzeniu targowym; Google Ads: Reklamy tekstowe - 5 zestawów reklam. Reklamy graficzne – 3 zestawy reklam graficznych plus reklamy elastyczne. Pozycjonowanie (SEO, SEM).
W ramach przedmiotu zamówienia (pkt. b) jest również zakup mediów, a nie wyłącznie realizacja kampanii marketingowej i reklamowej, dlatego też oferta powinna obejmować również zakup mediów zgodny ze strategią realizacji założeń marketingowych. W odniesieniu do pkt. b (działania internetowe), w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy strategię realizację założeń marketingowych, uwzględniającą projekt kampanii marketingowej i reklamowej.
Uwaga: Wszystkie działania informacyjno - promocyjne związane z realizacją projektu muszą zostać przeprowadzone zgodnie z zasadami promocji i oznakowania projektów, w tym z aktualną wersją Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności oraz Kartą wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, które Zamawiający przekaże Wykonawcy przed realizacją zamówienia.
Uwaga: Międzynarodowe wydarzenie FIME, Miami, odbywa się w dniach 27-29.07.2022 r. i zgodnie z wnioskiem o powierzenie grantu działania internetowe powinny być zrealizowane 1 miesiąc przed rozpoczęciem wydarzenia targowego, a kończyć się 1 miesiąc po jego zakończeniu. Termin realizacji działań internetowych planuje się na okres od 27.06.2022 do 29.08.2022.
UWAGA! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub innej części zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i rozwiązań niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem w zakresie zapytania ofertowego. Pytania należy kierować na adres e-mail: m.fiedziukiewicz@medicalrenting.com
Oferenci mogą zadawać pytania od 19.05.2022 r. do 24.05.2022 r. do godz. 12.00.
Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ bez wskazania źródła zapytania, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane przed upływem ww. wyznaczonego terminu na składanie pytań.
Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia:
22140000-3 Ulotki
22462000-6 Materiały reklamowe
79341000-6 Usługi reklamowe
79342000-3 Usługi marketingowe
79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia:
W przypadku pkt. a - Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia wcześniej niż we wskazanym terminie.
Zamawiający zastrzega, że w związku z epidemią COVID-19 oraz działaniami wojennymi w Europie termin imprezy targowej (FIME, Miami, 27-29.07.2022) może ulec przesunięciu, co implikować będzie zmianę w harmonogramie wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Co więcej, zastrzega się, że zmianie ulec może również forma organizacji targów (on-line, hybrydowa), co również wymagać będzie dokonania zmian w umowie z Wykonawcą oraz modyfikacji metody wykonania usługi objętej niniejszym zapytaniem. O każdej możliwej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę jak również sporządzony zostanie aneks do umowy o wykonanie usług
5. Okres związania z ofertą
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:
Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
8. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach oraz opisem sposobu przyznawania punktacji w ramach kryteriów
Kryteria oceny oferty:
Cena netto (łącznie) – 100 %
Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:
Cena: 100% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru:
najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert
--------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena netto wskazana w badanej ofercie
Proponowaną cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 Formularz ofertowy).
Uwaga: Przy ocenie ofert będzie brana pod uwagę wartość sumaryczna oferty netto wskazana w Formularzu ofertowym.
Cena musi stanowić ostateczną cenę usługi. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Cena oferowana musi być skumulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.
Sposób wyboru oferenta:
Zamówienie zostanie udzielone podmiotowi, który otrzyma największą liczbę punktów oferty.
Wyniki dokonywanych obliczeń podlegać będą zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
9. Miejsce i termin złożenia oferty
W tytule e-mail należy wpisać „Zapytanie ofertowe nr 01/2022”. Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego.
MedicalRenting.com Sp. z o.o.
Ul. Smukalska 33
85-565 Bydgoszcz
11. Informacje dodatkowe
12. Rozstrzygniecie zamówienia
13. Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą po akceptacji ich przez obie strony umowy tj. Zamawiającego i Wykonawcę, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.
14. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
15. Wykaz załączników
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3: Oświadczenie o doświadczeniu
Załącznik nr 4: Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Dane Oferenta:
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
(nazwa, adres, dane kontaktowe, e-mail)
OFERTA
w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 19.05.2022 r.
Przedmiot zamówienia |
Wartość netto ** |
VAT ** (…) |
Wartość brutto** (…) |
|||
a. Wyprodukowanie materiałów promocyjnych |
- produkcja wizytówek (1-stronnych dla 3 osób w 2 językach - angielskim i włoskim, po 1 000 szt. na osobę) wraz z logotypami w wersji angielskiej, - produkcja ulotek (A5 dwustronnych, papier 115g matowy lub błyszczący, 1 500 szt. po angielsku i 1 500 szt. po włosku) wraz z logotypami w wersji angielskiej, - produkcja gadżetów reklamowych (1000 szt. długopisów z grawerem) wraz z logotypami w wersji angielskiej. |
|
|
|
||
b. Przeprowadzenie w języku włoskim wraz z logotypami w wersji angielskiej dodatkowych działań promocyjnych, bezpośrednio związanych z planowanym udziałem w zagranicznych targach międzynarodowych w charakterze wystawcy, które obejmują następujące działania internetowe |
kampania Google Ads - (pozycjonowanie wyszukań w wyszukiwarce) oraz emisję treści reklamowych/ sponsorowanych w mediach społecznościowych w okresie od 1 mies. przed imprezą targową, w miesiącu jej trwania, kończąc na miesiącu po imprezie targowej; kampania Facebook - kampania oparta o posty sponsorowane, 3-4 reklamy (Cele: Ruch, Aktywność, Zasięg); kampania remarketing; kampania LinkedIN - Kampania oparta o posty sponsorowane: 3 reklamy w miesiącu; kampania inMail - kampania skierowana do celowanej grupy odbiorczej - przed i po wydarzeniu targowym; Google Ads: Reklamy tekstowe - 5 zestawów reklam. Reklamy graficzne – 3 zestawy reklam graficznych plus reklamy elastyczne. Pozycjonowanie (SEO, SEM). W ramach przedmiotu zamówienia jest również zakup mediów, a nie wyłącznie realizacja kampanii marketingowej i reklamowej, dlatego też oferta powinna obejmować również zakup mediów zgodny ze strategią realizacji założeń marketingowych. |
|
|
|
||
wartość sumaryczna oferty |
|
|
|
|||
** proszę w tabeli powyżej wskazać walutę oferowanej przez Wykonawcę ceny.
Wykonawca deklaruje wykonać przedmiot zamówienia w odniesieniu do:
W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Deklarujemy związanie ofertą: 90 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 9 zapytania ofertowego.
Oświadczam, że zapoznaliśmy się z zakresem działań obejmujących zamówienie i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz zdobyliśmy wszystkie konieczne informacje do złożenia oferty.
Oświadczam, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz zdobyliśmy wszystkie konieczne informacje do złożenia oferty.
Oświadczamy, że zgadzamy się z zapisami zapytania ofertowego.
W przypadku udzielenia zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego
………………………………………… ……………………………………………………..
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób upoważnionych o składania ofert w imieniu Oferenta)
Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany …………………………………………………………………..………….………………………………..
(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)
działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(nazwa Oferenta)
oświadczam, że:
…………………………………………… ……………………………………………
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób upoważnionych do składania ofert
w imieniu Oferent
Załącznik nr 3 Oświadczenie o doświadczeniu
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany
…………………………………………………………………..………….……………………………………………….................
(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)
działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(nazwa Oferenta)
oświadczam, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie należycie wykonałem minimum 3 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do pkt. 3 podpunkt b niniejszego zapytania ofertowego) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto.
Lp. |
Wykonana usługa |
Termin realizacji |
Wartość usługi (kwota netto) |
Nazwa Zamawiającego (podmiot na rzecz którego została wykonana usługa) |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
n. |
|
|
|
|
……………………………………………… ………………………………………………………….
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób
upoważnionych do składania ofert w imieniu Oferenta)
Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku powiązań
oraz niewpisaniu do rejestru długów
i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany
…………………………………………..…………………….……………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)
działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(nazwa Oferenta)
oświadczam, że:
……………………………………………… ………………………………………………………….
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób
upoważnionych do składania ofert w imieniu Oferenta)
Strona korzysta z plików cookie