Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Uwaga! Ze względu na ograniczenia systemu, prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi załącznikami do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, które znajdują się w pliku pn. Zapytanie ofertowe nr 1_2023 wraz z załącznikami z dnia 10.01.2023
Rusinowo, dn. 10.01.2023 r.
Zapytanie ofertowe nr 01/2023
na zakup usługi w zakresie kompleksowego wykonania zabudowy zindywidualizowanej stoiska wystawienniczego
wraz montażem i demontażem oraz przygotowaniem wyposażenia
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Emix Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rusinowo 73, 87-500 Rypin
NIP: 8921486970
REGON: 385455601
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Pani Krystyna Krukowska
tel. 667 663 005
e-mail: krystyna@emix.com.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie „Wytycznymi dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” oraz „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Funduszu Eksportowego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Zamówienie jest niezbędne do realizacji projektu pn. „Rozwój działalności eksportowej firmy Emix Sp. z o.o. – wejście na nowe rynki Belgii i Włoch” realizowanego w ramach działania 1.5 opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej:
https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
III. Opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie ofertowe dotyczy zakupu usługi w zakresie kompleksowego wykonania zabudowy zindywidualizowanej stoiska wystawienniczego wraz montażem
i demontażem oraz przygotowaniem wyposażenia -– dotyczy targów Expo Sweet 2023 obywających się w terminie od 26.02.2023 r. do 01.03 2023 r.
Wspólny słownik zamówień
Główny kod CPV dla zamówienia:
Kod CPV |
Kategoria |
39154000-6 |
Sprzęt wystawowy |
Specyfikacja techniczna:
- powierzchnia stoiska 32,5 m2 (6,5 x 5, H: 3m), stoisko narożne,
- zabudowa targowa (konstrukcja aluminiowa systemowa z płyt PCV) umożliwiająca wyeksponowanie produktów cukierniczych, gofrów, lodów, w tym:
- ułożenie wykładziny w kolorze szarym,
- konstrukcja zaplecza 6m2,
- lada recepcyjna wykonana z płyty meblowej białej z drzwiczkami i półkami, na ladzie dodatkowa nadstawka z blatem w kolorze szarym,
- telewizor Full HD 75” na ścianie zaplecza,
- 1 witryna chłodnicza,
- Wyznaczenie przestrzeni na maszynę do lodów,
- 2 stoliki z białymi blatami,
- 8 krzeseł białych,
- witryna z 3 półkami,
- 2 hokery białe,
- zaplecze:
- regał na materiały reklamowe (2 szt.),
- lodówka średnia,
- zlewozmywak z termą,
- szafka z blatem,
- wieszak na ubrania,
- kosz na śmieci,
- rozdzielnia elektryczna.
W ramach usługi należy wliczyć również koszt montażu i demontażu stoiska na targach.
Koszt transportu leży po stronie Wykonawcy.
UWAGA! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub innej części zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i rozwiązań niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem w zakresie zapytania ofertowego. Pytania należy kierować na adres e-mail: krystyna @emix.com.pl
Oferenci mogą zadawać pytania od 10.01.2023 r. do 13.01.2023 r. do godz. 12.00.
Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ bez wskazania źródła zapytania, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane przed upływem wyżej wyznaczonego terminu na składanie pytań.
IV. Miejsce i termin realizacji zamówienia
Dostawca powinien dokonać montażu zabudowy targowej zgodnie ze specyfikacją wskazaną w zapytaniu ofertowym w terminie: od 23.02.2023 r. (czwartek) od godz. 8:30 do dnia 26.02.2023 r. (niedziela) do godz. 05:00 rano oraz demontażu od 01.03.2023 r. (środa) od godz. 16:00 do godz. 06:00 w dniu 02.03.2023 r. (czwartek).
Za termin realizacji wykonania umowy uważa się moment podpisania końcowego protokołu bez zastzreżeń.
V. Okres związania ofertą
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
W odniesieniu do pkt. 1, 2, 3, 4 i 5 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Ocena dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca niespełniający określonych wyżej warunków będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
VII. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym oraz w zakresie wykluczenia
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca niespełniający określonych wyżej warunków będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
VIII. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach oraz opisem sposobu przyznawania punktacji w ramach kryteriów
Kryteria oceny oferty:
Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:
Cena: 100% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru:
najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert
--------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena netto wskazana w badanej ofercie
Proponowaną cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 Formularz ofertowy).
Cena musi stanowić ostateczną cenę usługi. Brane pod uwagę będą wartości netto (bez podatku VAT) wyrażone w PLN. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Cena oferowana musi być skumulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.
Sposób wyboru oferenta:
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
Wyniki dokonywanych obliczeń podlegać będą zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
IX. Sposób przygotowania oferty
Ostateczne wykonanie zabudowy stoiska wystawowego będzie konsultowane z Zamawiającym na etapie realizacji umowy.
Zamawiający może wezwać Oferentów do uzupełnienia brakujących dokumentów (z wyłączeniem załącznika nr 1). Jeśli Oferent w terminie wskazanym w wezwaniu nie dośle brakujących dokumentów/informacji, jego oferta zostanie odrzucona i pozostawiona bez rozpatrzenia.
Uzupełnienia te nie mogą wpłynąć na treść/założenia przedstawione w pierwotnej Ofercie, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
X. Miejsce i termin złożenia oferty
1. Oferty należy składać:
a) w formie elektronicznej (oferta wraz z załącznikami powinna stanowić skan podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu Oferenta) na adres: e-mail: krystyna@emix.com.pl
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego.
b) w formie papierowej: osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kuriera, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę dostarczenia oferty na adres Zamawiającego tj.:
Emix Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
Rusinowo 73,
87-500 Rypin
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
I. Zmiana terminu umowy – w przypadku gdy:
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą po akceptacji ich przez obie strony umowy, tj. Zamawiającego i Wykonawcę, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Emix Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rusinowo 73, 87-500 Rypin;
2) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego
w trybie zasady konkurencyjności;
3) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania;
4) Dane osobowe będą przechowywane przez okres postępowania o udzielenie zamówienia oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji i trwałości projektu;
5) Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od Oferenta, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby się powołują Oferenci;
6) Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego;
8) W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) Każda osoba, której dane osobowe zostaną wskazane w niniejszym postępowaniu lub toku realizacji umowy posiada:
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
XV. Wykaz załączników
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.
Strona korzysta z plików cookie