Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Informacja z dnia 10.11.2022 - Skorygowane zostały błędy pisarskie i uzupełniono informacje merytoryczne, tym samym załączone zostały poprawione pliki. Zmiany nie mają wpływu na termin składania ofert.
Lubicz Górny, dnia 9.11.2022r.
Zapytanie ofertowe nr 05/FE/2022
W związku z realizacją projektu pn. „Eksport usług firmy K-VISION Krzysztof Janowski na wybrane rynki Unii Europejskiej”, w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, K-VISION Krzysztof Janowski, zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zasady konkurencyjności na realizację zadań w zakresie organizacji udziału w targach Best of Events 2023 w Dortmundzie w charakterze wystawcy.
K-VISION Krzysztof Janowski
ul. Nad Strugą 7; 87-162 Lubicz Górny
NIP: 854-224-90-94
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Monika Burmistrzak
tel. 535-878-555
e-mail: monika.burmistrzak@k-vision.pl
Zamówienie będzie udzielone z zachowaniem zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania oferentów oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest zakup następujących usług:
Wykonawca zaprojektuje technicznie i zbuduje stoisko o powierzchni 84m2 w formie wyspy, w oparciu o przedstawiony zamysł Zamawiającego. Zabudowa stoiska niesystemowa (zabudowa indywidualna) wraz z niezbędnym wyposażeniem w ekrany LED, oświetlenie, nagłośnienie, ladę barową, stoliki, krzesła barowe.
Założenia ogólne:
- Stoisko samodzielne wyspowe o powierzchni 84m2 (7m x 12m)
- zabudowa stoiska niesystemowa- indywidualna – z materiałów takich jak płyta MDF, płyta wiórowa, plexi, konstrukcje aluminiowe, drewno, płyta pcv, dibond itp.
- stoisko o wysokości powyżej 2,5m.
- stoisko multimedialne
- ogólna kolorystyka czarno – białe z możliwymi elementami niebieskiego
Prace nad projektem będą na bieżąco konsultowane z Zamawiającym, który ma prawo wnosić do niego stosowne poprawki. Efekt końcowy podlega akceptacji Zamawiającego. Wykonawca wykona/zakupi wszystkie elementy zabudowy, które następnie dostarczy i zmontuje na miejscu wystawowym Zamawiającego. Po zakończeniu Targów, Wykonawca zdemontuje zabudowę.
Opis szczegółowy:
Ogólna wizja Zamawiającego co do wyglądu stoiska przedstawiona jest na grafice – rzut z góry, przedstawionej w Załączniku nr 3.
Głównym elementem stoiska, zajmującym ponad połowę powierzchni tj. ok. 7m x 7m, będzie rozstawiona w formie niepełnego okręgu (270 stopni) instalacja TimeBusters Zamawiającego. Konstrukcję wraz z systemem dostarcza i montuje ekipa Zamawiającego, po stronie Wykonawcy pozostaje zabudowanie elementów konstrukcyjnych systemu tj. kratownicy trio w kształcie niepełnego okręgu o średnicy 6m z każdej z trzech stron oraz słupów podtrzymujących system. Zabudowa powinna być wykonana z materiałów typu dibond, płyta pcv itp. Kolorystyka brandingu do ustalenia z Zamawiającym. Poglądowa wizualizacja techniczna instalacji TimeBusters przedstawiona jest w Załączniku nr 3.
Pozostała część stoiska przeznaczona będzie na spotkania i rozmowy z potencjalnymi klientami. Część ta wyposażona ma być w:
- ekrany LED – nie gorsze niż P2 – zabezpieczone i estetycznie zabudowane
- oświetlenie minimum 4 lampy LED o mocy minimum 150 W każda
- nagłośnienie – minimum 2 kolumny aktywne na statywach
- ladę o wymiarach minimum: 1m x 3m x 0,5m z miejscem do przechowywania.
Podłoga stoiska ze względu na konieczność przeciągnięcia kabli prądowych, musi być podwyższona o minimum 5cm w odniesieniu do poziomu podłogi hali. Pod instalacją TimeBusters podłoga musi być dodatkowo wzmocniona aby znieść większy nacisk od góry - skoki, tańce, akrobacje. Podłoga wykończona wykładziną w kolorze grafitowym. Wejście na stoisko ma być przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, w tym dla osób poruszających się na wózkach.
Na stoisku Wykonawca musi przewidzieć przestrzeń magazynową o powierzchni nie mniejszej niż 3m2 pozwalająca na swobodne przechowywanie i dostęp do materiałów reklamowych oraz artykułów pierwszej potrzeby zespołu Wystawcy.
Wyposażenie dodatkowe:
- stoilk barowy
- 2 mini lady recepcyjne o wymiarach nie mniejszych niż 100cm x 100 cm x 50 cm każda
- 5 krzeseł barowych
- 2 kordony o długości 8m każdy do wygrodzenia systemu TimeBusters.
Montaż stoiska: od 7.01.2022
Montaż systemu Time Busters: 8.01.2022
Targi: 11-12.01.2022
Demontaż stoiska: 12.01.2022 od godz. 18:00
Wykonawca zapewni na czas trwania targów co najmniej jednego technika do obsługi i serwisu ekranów LED oraz nagłośnienia.
Wykonawca zapewni transport eksponatów i materiałów reklamowo – promocyjnych Zamawiającego z siedziby Zamawiającego na stoisko targowe w Dortmundzie i z powrotem.
Potrzebna przestrzeń załadunkowa nie mniej niż 15m3, łączna waga załadunku nie mniej niż 2000 kg. Dostawa do Dortmundu nie później niż 8.01.2023r. godz. 8:00 a powrotny odbiór materiałów 13.01.2022 godz. 12:00
Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC które obejmie ochroną przewożone towary. Łączna wartość towarów 200 000,00 złotych.
Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla przedstawicieli Zamawiającego tj. łącznie dla 6 osób (30 osobo-doby) w terminie 8-13.01.2023.
Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym, położonym w odległości pozwalającej na dojazd autem do lokalizacji targów w czasie nie dłuższym niż
30 minut. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3*. Pokoje maksymalnie
2-osobowe.
Wykonawca zaprojektuje oraz wydrukuje 400 szt. katalogów w języku angielskim. Katalog A4 składany- tryptyk (3x B5) prezentujący usługi i produkty Wystawcy- folia mat, gramatura min. 350g/m2.
Dodatkowo, wykonawca zaprojektuje reklamę do publikacji w katalogu targowym.
Wykonawca zrealizuje dla Zamawiającego kampanię promującą udział Zamawiającego w
targach BOE. Kampania ma być przeprowadzona w okresie co najmniej 2 tygodni poprzedzających targi oraz w trakcie targów. Kampania powinna być przeprowadzona w oparciu o następujące kanały: Google AdWords, Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Wykonawca przygotuje landing page, na który kierowany będzie ruch z reklam. Budżet kampanii na poziomie 12 000 zł – w tym wynagrodzenie Wykonawcy.
Kody CPV zamówień przewidzianych w niniejszym postępowaniu:
- 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
- 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
- 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
- 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
- 60000000-8 - Usługi transportowe
- 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
- 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
- 22462000-6 - Materiały reklamowe
- 79342000-3 - Usługi marketingowe
- 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zapytania.
Usługę opisana w punkcie 1, Wykonawca wykona do dnia 9.01.2022
Usługi opisane w punktach 2, 3 i 4, Wykonawca wykona do dnia 8.01.2022
Usługę opisaną w punkcie 5, Wykonawca wykona do dnia 12.01.2022
Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena netto. Cena oferty = 100% (100 pkt)
Liczba punktów w kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najtańszej
----------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena oferty badanej
- łączna cena netto najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
- pandemia Covid-19 uniemożliwi lub znacznie utrudni udział Zamawiającego w targach.
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
- jest niekompletna (np. brak załączników, brak podpisów na załącznikach).
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
w przypadku:
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.” pkt. 6.5.2 ppkt. 20.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 3 – szkic wizji stoiska
Strona korzysta z plików cookie