Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe nr 1/10/2022- dot. I/RPO/EFRR/2022/5

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/10/2022

z dnia 11.10.2022 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

P.H.U. ELDAR Kaźmierczak Elżbieta

  1. Jana Pawła II 43, 87-702 Koneck

NIP:  8910003608

 

Dane osoby do kontaktu w sprawie zamówienia:  Elżbieta Kaźmierczak

nr telefonu:   793290465

Adres e-mail:  przemdar@vp.pl

 Zaprasza do złożenia ofert w związku z planowaną realizacją projektu grantowego nr I/RPO/EFRR/2022/5 p.n.: „Dywersyfikacja działalności  P.H.U. ELDAR poprzez wprowadzenie do oferty nowej usługi  w zakresie prac ziemnych pozwalających na uzyskanie silnej przewagi konkurencyjnej”  dofinansowanego w ramach „Projekty grantowe Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej w ramach osi 7.” nr RPKP.07.01.00-04-0035/20 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

 

SEKCJA II: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Opis zamówienia:

Zakres projektu: Przedmiotem projektu jest zakup Mini-koparki oraz zakup Przyczepki do przewożenia mini-koparki w celu rozwoju działalności gospodarczej poprzez dywersyfikację i rozwój oferowanych usług i w celu uzyskania poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa.

 1.1. Nazwa i nr nadana zamówieniu przez Zamawiającego  (zgodna z harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu):

Zadanie nr 1. Dostawa Mini-koparki- 1 szt.

Zadanie nr 2 Dostawa Przyczepki do przewożenia mini-koparki - 1 szt.

1.2 Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest dostawa środków trwałych dla P.H.U. ELDAR Kaźmierczak Elżbieta  z siedzibą  ul. Jana Pawła II 43, 87-702 Koneck w poniższym zakresie:

 1.3 Przedmiot zamówienia i skrócony opis przedmiotu zamówienia:

ZADANIE NR 1.

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Mini-koparki- 1 szt.

Parametry techniczno-funkcjonalne nie gorsze niż:

 

  • Ciężar roboczy 2500 kg
  • Moc silnika – 27 km
  • Rmp pompy – 2400 R/min
  • Wielkość zbiornika hydraulicznego -60 L
  • Max. Głębokość kopania -2705 mm
  • Max. Odległość kopania -4430 mm
  • Max. Wysokość wysypu – 3110 mm
  • Łyżki – skarpowa 1 m, łyżka 30, łyżka 60
  • Ruchome ramię kopiące lewe prawo -70L-50P stopni  
  • Szybkozłącze hydrauliczne
  • Rozsuwane gąsienice

 Kod CPV: 43261000-0 -Koparki mechaniczne

 ZADANIE NR 2.

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Przyczepki do przewożenia mini-koparki - 1 szt.

Parametry techniczno-funkcjonalne nie gorsze niż:

  • Powierzchnia transportowa 4000 x1800 mm
  • Układ hamujący min. 2700 kg
  • DMC min. 2000 KG
  • Podpory wjazdowe regulowane -2 szt.
  • Najazdy chowane pod podłogą 200 cm
  • Wzmocniona rama spawana z profili zamkniętych oraz blachy cynkowanej ogniowo
  • Wzmocniona wciągarka – standard 1150 kg
  • wysokość burty: reling 20 cm
  • podłoga: boki blacha środek krata
  • koło zapasowe
  • koła: 14 cali
  • tablice ostrzegawcze
  • koło podporowe

 Kod CPV: 34223300-9 -Przyczepy

 1.4 Kod CPV:

  • Kod CPV: 43261000-0 -Koparki mechaniczne
  • Kod CPV: 34223300-9 -Przyczepy

 1.5 Harmonogram realizacji zamówienia:

  1. Po dokonaniu wyboru Dostawcy nastąpi podpisanie umowy na realizację dostawy.
  2. Realizacja dostawy powinna być zgodna z treścią składanej oferty.
  3. Zamawiający przekaże Dostawcy zamówienie w formie elektronicznej lub pisemnej na wskazany adres email w terminie do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
  4. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni od daty przekazania zamówienia.
  5. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia - zakończenie danego zadania ustala się do 20.12.2022 od dnia złożenia zamówienia (potwierdzenie zakończenia zadania protokołem odbiorczym). Termin jest możliwy do przesunięcia jedynie na podstawie uzyskanej zgody z Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej” w zakresie wydłużenia realizacji projektu. Na podstawie nowego terminu realizacji projektu jest możliwe wydłużenie realizacji zadania w przypadku uzasadnionej zmiany złożonej pisemnie (w tym poprzez email) przez Dostawcę. Wydłużenie okresu realizacji zadania Dostawcy zawartej w treści umowy i zmiany umowy nastąpi poprzez aneks do umowy uwzględniający nowy termin zakończenia realizacji zadania1.6 Rodzaj zamówienia-Tryb postępowania: Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi udzielania zamówień w ramach „Projekty grantowe Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej w ramach osi 7.” nr RPKP.07.01.00-04-0035/20 - Wybór ofert zgodnie z zasadą konkurencyjności -termin złożenia ofert  min. 7 dni.

SEKCJA III:

POZOSTAŁE INFORMACJE (W SZCZEGÓLNOŚCI O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM):

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    • 1.1. Zaproszenie do składania ofert dotyczy potencjalnych Dostawców, spełniających warunki udziału określone w oświadczeniu- Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do zapytania.
    • 1.2. Z postępowania wykluczeni są Oferenci powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
      z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Dostawcy, a Dostawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
    • 1.3. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), w związku z tym na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni są Oferenci:

- wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

- dostawcy oraz uczestnicy konkursu, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

- dostawcy oraz uczestnicy konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Do oferty należy załączyć oświadczenie dot. niepodlegania wykluczeniom z tego tytułu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertoweg

1.4. Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego wraz ze Specyfikacją techniczną (pod rygorem wykluczenia Dostawcy z postępowania).

Dokumentacja do prawidłowego złożenia Oferty to:

  • Formularz ofertowy- załącznik nr 1,
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku powiązań – załącznik nr 2,
  • Specyfikacja techniczna – wymagana jako załącznik do oferty w celu umożliwienia weryfikacji spełnienia wymagań w zakresie parametrów technicznych i funkcjonalnych sprzętów

1.5. Do udziału w postępowaniu dopuszczone zostaną oferty częściowe dotyczące poszczególnych Zadań od Oferentów.

  1. Kryterium oceny ofert: (informacja o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty) - Kryterium WAGA (%)

Zamawiający dokona oceny złożonych ofert wyłącznie przy wykorzystaniu kryterium ceny (100%). Oferta z najniższą łączną ceną netto za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

a) Cena oferty (100%)

  1. Sposób oceny ofert:

W celu porównania ofert punkty za będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem poszczególnie do danego zadania zapytania ofertowego, jeśli będą wśród odpowiedzi oferty częściowe. Każde z zadań będzie rozpatrywane oddzielnie. Dla każdego zadań zostanie dokonana procedura oceny oferty na podstawie kryterium ceny.

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Kryterium – Cena (analiza w cenie netto)

 P1=Cn/Cob x (100)

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów według kryterium:

  • Kryterium – Cena netto oferty

gdzie:

P1 – liczba punktów przyznanych w Kryterium nr 1 tj. Cena netto przyznawanych rozpatrywanej ofercie

Cn – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu

Cob – cena zaoferowana w badanej ofercie

100- waga kryterium

Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów, przy czym maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w zakresie danego zadania: 100pkt

 Poprawianie omyłek w treści oferty

Zamawiający poprawi w złożonych ofertach:

  1. a) oczywiste omyłki pisarskie,
  2. b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  3. c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Dostawcę, którego oferta została poprawiona.
  4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do Dostawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Dostawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa możliwości finansowe przewidziane w budżecie Projektu.

 4. Sposób wykonania i odbioru prac:

Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie protokołu odbiorczego, podpisanego między Zamawiającym oraz Dostawcą.

4.2.  Płatności związane z realizacją przedmiotu zamówienia mogą być finansowane na podstawie wystawionej faktury zaliczki (według indywidualnych ustaleń i zapisów umowy) lub na podstawie faktury VAT z terminem maksymalnym 14 dni od daty wystawienia faktury na podstawie kompletnego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, protokołu odbiorczego.

4.3. Dostawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji na potrzeby niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami, tj. zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji i oznakowania projektów w „Projekty grantowe Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej w ramach osi 7.” nr RPKP.07.01.00-04-0035/20 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, dostępnych na stronie www.mojregion.eu lub na podstawie informacji i wskazówek przekazanych przez Zamawiającego.

  1. Inne istotne warunki:
    • 5.1 Złożona oferta wiąże Dostawcę przez min. 60 dni licząc od dnia wskazanego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym jako termin składania ofert.
    • 5.2  Z Dostawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta na wstępie umowa (wg. wzoru załącznik nr 3).  Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty. W umowie przy jej zawieraniu zostaną zawarte zadeklarowane przez Dostawcę w wybranej ofercie: cena oraz warunki realizacji.  Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie wykonaną dostawę, zgodną ze specyfikacją  zawartą w ofercie.
    • 5.3 Ewentualne zamówienia dodatkowe realizowane będą na dodatkowe zamówienie Zamawiającego.
  2. Sposób przygotowania ofert, termin i miejsce złożenia oferty:
    • 6.1 Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz Ofertowy” (załącznik nr 1). Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie
      z zasadami reprezentacji danego Dostawcy.
    • 6.2 Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami można przesłać pocztą lub kurierem na adres siedziby Zamawiającego: H.U. ELDAR Kaźmierczak Elżbieta ul. Jana Pawła II 43, 87-702 Koneck lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, (z tym, że oferty składane osobiście przyjmowane będą w godzinach pracy Zamawiającego  tj.: od 8:00 do 15:00 w dni tygodnia od poniedziałku do piątku)  lub poprzez adres e-mail:  przemdar@vp.pl z adnotacją, dotyczy Zapytania ofertowego nr 1/10/2022.
    • 6.3 Wszelkie pytania prosimy przesyłać na adres e-mail: przemdar@vp.pl.
    • 6.4 Termin składania ofert: 7 dni od upublicznienia ogłoszenia tj. do dnia 19.10.2022 r. 
    • UWAGA! ze względu na aktualizację zapisów w Sekcji II punkt 1.3  dot. Zadanie nr 2- uszczegółowienie parametrów technicznych, Sekcja II. pkt. 1.5 dot. wydłużonego terminu realizacji do dnia 20.12.2022, Sekcja III pkt. 1.4 - dot. wymogu złożenia Specyfikacji technicznej - zostaje wydłużony termin SKŁADANIA OFERT do dnia 20.10.2022 

Oferty złożone po terminie ich składania nie zostaną przyjęte do analizy ofert. 

  • 6.5 Oferty przygotowywane i składane są na koszt Dostawcy.
  • 6.6 Szacowany termin oceny ofert: maksymalnie 14 dni licząc od terminu składania ofert.
  • 6.7 Niniejsze Zapytanie Ofertowe upubliczniono na stronie internetowej:  https://zamowieniarpo.kujawskopomorskie.pl/
  • 6.8 W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego Zapytania Ofertowego, do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z danym Dostawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wszelkie oświadczenia, zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia (z wyjątkiem oferty i umowy) Zamawiającego lub Dostawców mogą być przekazywane drogą elektroniczną, chyba, że Zamawiający w danym konkretnym przypadku będzie wymagał zachowania innej formy komunikacji. Adres e-mail oraz telefon do komunikacji z Zamawiającym -  osoba do kontaktu podana w Sekcji I Zapytania Ofertowego nr 1/10/2022.
  • 6.9 Dostawca adres e-mail do komunikacji wskazuje w składanej przez siebie Ofercie.
  • 6.10 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym lub odwołania, anulowania postępowania, o czym zawiadomi poprzez stronę internetową, na której umieszczone jest zapytanie. W przypadku wprowadzenia takich zmian, Zamawiający może oznaczyć inny termin składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.
  • 6.11 Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych
    od rozstrzygnięcia Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
  1. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Dostawców oraz innych dokumentów

 7.1 Zamawiający wymaga od Dostawcy przedstawienia następujących dokumentów:

  • Formularz oferty – ad. załącznik nr 1
  • Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków i braku powiązań osobowych i kapitałowych oraz braku wykluczeń – ad. załącznik nr 2.
  • 7.2 Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:

Kopię pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Dostawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych,  należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.

Pozostałe załączane dokumenty powinny być również poświadczone za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.

  1. Zmiany warunków umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie z Dostawcą w stosunku do treści złożonej przez niego oferty: a) gdy zaistnieje okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna niemożliwa do przewidzenia w dniu podpisania umowy, skutkująca brakiem możliwości należytej realizacji umowy,b) z powodu okoliczności działania siły wyższej, c) z powodu zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych „RPO WK-P na lata 2014–2020”, d) z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Dostawcy skutkujących niemożliwością realizacji zamówienia, e) z powodu zmiany terminu płatności faktury, f) z powodu zmiany ceny (zmiany urzędowej stawki podatku VAT), g) z powodu zmian w zakresie lub sposobie wykonania zamówienia za zgodą Stron.

Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Dostawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.

Załączniki:

- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy - wzór,

- Załącznik nr 2 – Oświadczenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku powiązań kapitałowo-osobowych oraz braku wykluczeń – wzór

- Załącznik nr 3 - wzór umowy

 

Klauzula RODO:

  1. Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w czasie realizacji zamówienia.
  2. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających
    z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Dostawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Dostawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze Formularza ofertowego – załącznik nr 1 do ogłoszenia).
  3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  4. a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający: H.U. ELDAR Kaźmierczak Elżbieta
  5. b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w sekcji 6.5.2 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014, wydanych na postawie ustawy wdrożeniowej;
  6. c) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z umową o dofinansowanie co najmniej przez okres utrzymania trwałości projektu, który wynosi min. 3 lata od dnia zakończenia projektu;
  7. d) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanymi na postawie ustawy wdrożeniowej.
  8. e) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  9. f) posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. g) nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

*   Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanymi na postawie ustawy wdrożeniowej oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

UWAGA PROSZĘ O SKŁADANIE DOKUMENTACJI OFERTOWEJ NA AKTUALIZOWANYCH FORMULARZACH:

KOREKTA ZAŁĄCZNIK NR 1-FORMULARZ OFERTOWY ELDAR

ZAŁĄCZNIK NR 2 I 3 - BEZ ZMIAN

Zatwierdzone dnia 11.10.2022, aktualizacja dnia 13.10.2022

Elżbieta Kaźmierczak

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej P.H.U. ELDAR Kaźmierczak Elżbieta
Data zamieszczenia 2022-10-11
Data składania ofert 2022-10-20
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Koneck
Miejscowość Koneck

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2480
Wyświetlony: 960
Wygasa: 2025-07-06

Strona korzysta z plików cookie