Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Wybrano następującego Wykonawcę w wyniku przeprowadzonego postępowania:
DESIGN DLA CIEBIE Piotr Józefowski, ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz
Cena zamówienia: 340 000,00 PLN netto/418 200,00 PLN brutto
_______________________________________________________________________________________________________________________
Bydgoszcz, 06.09.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2022/USŁ
dotyczące wyboru dostawcy usług doradczych
ANNA RUSINIAK ADPROMO w związku z ubieganiem się o dofinansowanie projektu pt. „Wejście firmy ANNA RUSINIAK ADPROMO na rynek Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji poprzez dostosowanie wzornictwa usługi do wymagań rynków docelowych” w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, ogłasza niniejsze zapytanie ofertowe.
Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: ANNA RUSINIAK ADPROMO
Adres: ul. Libelta 8, 85-080 Bydgoszcz
NIP: 9671212691
Osoba do kontaktu: Anna Rusiniak, telefon: 504503211
Adres mailowy: anna.rusiniak@adpromo.pl
Informacje ogólne
Data ogłoszenia zapytania ofertowego
06.09.2022
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Warunki udziału w postępowaniu
1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę, doświadczenie i zaplecze techniczne oraz ekonomiczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł obejmującą zakresem działalność w zakresie projektowania PKD 74.10.
4. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.
5. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
7. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi wykonawca.
8. Wszelkie autorskie prawa majątkowe w zakresie przedmiotu zamówienia należeć będą wyłącznie do Zamawiającego.
9. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy jako wyspecjalizowane podmioty zewnętrzne posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. W szczególności zapewniają zespół projektowy składający się z minimum 3 osób, w skład którego wchodzi co najmniej jeden profesjonalny/a projektant/ka posiadający/a wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz ma doświadczenie w projektowaniu, co oznacza: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt AGD, RTV, urządzenia specjalistyczne, opakowania).
10. Ocena spełnienia warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia oferenta i członków zespołu projektowego nastąpi na podstawie załącznika/ów do oferty, w szczególności: co najmniej załącznika nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
11. Wykonana usługa musi spełniać wszystkie wymogi Konkursu nr 3/G/2020 (https://funduszeksportowy.tarr.org.pl/strona-24-nabor_wnioskow_na_granty.html), w ramach którego Zamawiający ubiega się o dofinansowanie.
Wymaganie dotyczące wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
58 1140 2004 0000 3502 7727 9879.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: ANNA RUSINIAK ADPROMO.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim oferentom, poza wybranym, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
Termin realizacji przedmiotu oferty
20.06.2023 r.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych z zakresu dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań zagranicznych rynków, w tym:
Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
Kryteria wyboru oferty
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Najniższa cena netto spośród ważnych ofert/Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.
2. Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.
3. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryterium (do 2 miejsc po przecinku).
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.
6. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu zamówienia.
7. Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie otrzymanie przez Zamawiającego informacji od Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. o przyznaniu dofinansowania dla projektu Zamawiającego w ramach działania 1.5 Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Opis sposobu przygotowania ofert
Warunki zmiany umowy
Postanowienia końcowe
RODO
Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest ANNA RUSINIAK ADPROMO. Dane osobowe będą przetwarzane w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, czy zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia.
Strona korzysta z plików cookie