Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2023

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano wykonawcę:


APT NOM-MI Sp. z o.o., ul. Poznańska 8, 85-129 Bydgoszcz

Cena zamówienia: 398 820,00 PLN netto

_______________________________________________________

 

Pytania, odpowiedzi z dnia 22 lutego 2023 r.:

  1. Transport (dot. każdej imprezy) - czy Zamawiający oczekuje wynajmu samochodu do dyspozycji Zamawiającego czy busa z kierowcą?

Odp. Oczekujemy od wykonawcy wynajęcie pojazdu z kierowcą.

  1. Transport eksponatów (dot. każdej imprezy) - prosimy o podanie wymiarów i wagi eksponatów, które Zamawiający zamierza wysłać spedycją. Czy są to jedynie ulotki i foldery czy eksponaty, które wymagają specjalnego pojazdu np. TIR lub podobne?

Odp. 2 palety euro (wysokość dwa metry). Waga około 400kg

  1. Produkcja filmów reklamowych - prosimy o informację ile filmów zakłada Zamawiający (finalnych klipów), czy do filmów wymagane jest wgranie napisów? Jeśli tak, czy napisy powinny być tłumaczone na inne języki? 

Odp. Filmy promocyjne w języku angielskim (z napisami w j. niemieckim i j. słowackim).

  1. Wydruk ulotek i folderów - dot. targów Międzynarodowe Targi Techniki Grzewczej, Wentylacji i Klimatyzacji oraz GreenPower, prosimy o informację czy Zamawiający zakłada wydruk 2 projektów, tj. w języku niemieckim i słowackim, jeśli tak, w każdym przypadku powinniśmy przyjąć w wycenie wydruku po 5 000 szt. ulotek w języku słowackim, 5 000 szt. w języku niemieckim? Czy Zamawiający zakłada inne proporcje? Analogicznie foldery. Jest to ważne przy wycenie materiałów drukowanych.

Odp. Zgodnie z Załącznikiem nr 3 „Szczegółowy opis zamówienia” materiały promocyjne mają być przygotowane w j. niemieckim i słowackim. Nie zakładamy innych proporcji.

  1. Reklama na portalach społecznościowych i w mediach elektronicznych - na ilu portalach powinna się znaleźć reklama? 

Odp. Przynajmniej dwóch.

  1. Tłumaczenia na targach (dot. targów GreenPower) - są to targi w Polsce, czy zapotrzebowanie na tłumacza w tym przypadku jest konieczne? Czy jest to omyłka pisarska?

Odp. Nie jest to omyłka pisarska.

 

Uszczegółowienie nie wpływa to na termin składania ofert.

 

 ----------------------------------------------------------------------

 

 

Niwy, 17.02.2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2023

W związku z realizacją projektu „Wejście Synco Sp. z o.o. sp. k. na rynki zagraniczne poprzez udział w targach”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Umowy nr UPG/2/G/2020/079/039 o dofinansowanie projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie następujących zadań:

Usługi polegające na zorganizowaniu udziału w zagranicznych międzynarodowych targach w charakterze wystawcy oraz realizacja działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w targach, a także usługi polegające na organizacji wyjazdowych wizyt studyjnych związanych z targami i wystawami poza granicami kraju:

  1. MIĘDZYNARODOWE TARGI TECHNIKI GRZEWCZEJ, WENTYLACJI I KLIMATYZACJI, Warszawa, 1-3.03.2023
  2. Targi GREENPOWER 16-18.05.2023 - Targi Energii Odnawialnej, Poznań,
  3. Frankfurt ISH 2023 (13th-17th March 2023),
  4. Wizyta studyjna związana z targami Frankfurt ISH 2023 (13th-17th March 2023),

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Synco spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Niwach
(ul. Karpacka 1A, 86-031 Niwy), NIP 5542952461 REGON 367829056

Adres strony internetowej Zamawiającego: https://synco.pl/

Osoba do kontaktów: Paweł Drogowski

Adres e-mail: p.drogowski@synco.pl

Telefon: 669 370 900

 

  1. Informacje ogólne

1. Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt. 5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

 

  1. Data ogłoszenia zapytania ofertowego

17.02.2023

 

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Termin składania ofert mija w dniu 24.02.2023 r. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane;

2. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: p.drogowski@synco.pl

 

  1. Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy, której opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.

2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

3. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.

4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz oświadczeniem (załącznik nr 2) i innymi wymaganymi załącznikami.

5. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.

6. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

7. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Wymagania dotyczące wadium
  1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
  • pieniądzu;
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
  • gwarancjach bankowych;
  • gwarancjach ubezpieczeniowych.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
61 1140 1052 0000 4492 0600 1004.

6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: Synco sp. z o.o. sp. k.

7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

  • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
  • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  1. Termin realizacji przedmiotu oferty

Do 15.06.2023r. – w przypadku odwołania/przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być zmieniony.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.

 

  1. Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
  • Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów - kod CPV 79950000-8
  • Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8
  • Usługi agencji transportowych - kod CPV 63520000-0
  • Artykuły informacyjne i promocyjne - kod CPV 39294100-0
  • Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych - kod CPV 79550000-4
  • Usługi drukowania i powiązane - kod CPV 79800000-2
  • Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych kod CPV 79530000-8
  • Tłumaczenia – Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych kod CPV 79540000-1
  • Usługi reklamowe - kod CPV 79341000-6
  • Materiały reklamowe – kod CPV 22462000-6

 

  1. Kryteria wyboru oferty

1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów.

Punkty za powyższe kryteria zostaną przyznane według następującego wzoru:

Najniższa cena netto spośród ważnych ofert/Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.

  1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria (do 2 miejsc po przecinku). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.
  2. Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.
  3. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2. Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3. Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.

4. Oferta powinna zawierać:

  • Datę przygotowania i termin ważności oferty;
  • Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;
  • Odniesienie do zamieszczonych w zapytaniu kryteriów wyboru oferty;
  • Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
  • Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
  • Wstępna koncepcja stoiska targowego.

 

  1. Warunki zmiany umowy

1. Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadania w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie, po zaakceptowaniu zmiany przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego.

2. W przypadku odwołania targów będących przedmiotem umowy, realizacja usługi obejmować będzie kolejną edycję odwołanych targów, po zaakceptowaniu zmiany przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego.

3. W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą. Dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy w tym przypadku.

4. W przypadku wyznaczenia do udziału w targach mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów i transportu osób będzie proporcjonalnie obniżana.

5. Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.

6. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.

7. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

8. W przypadku odwołania lub zmiany terminu targów Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu. Koszty związane z organizacją udziału w targach Wykonawca będzie ponosił na własne ryzyko.

 

  1. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.

 

  1. Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;

Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Synco Sp. z o.o. sp. k.
Data zamieszczenia 2023-02-17
Data składania ofert 2023-02-24
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat bydgoski
Gmina Osielsko
Miejscowość Niwy

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2619
Wyświetlony: 690
Wygasa: 2025-11-12

Pliki

Strona korzysta z plików cookie