Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1
Wykonanie usługi doradczej polegającej na kompleksowym przygotowaniu produktów (tj. wzornictwa, usług oraz opakowań) do potrzeb rynku niemieckiego, w związku z realizacją projektu pn. „Pierwsza lalka na rynku niemieckim”, ubiegającego się o dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
I ZAMAWIAJĄCY
GRUPA T
Ul. Toruńska 68
87-103 Mała Nieszawka
NIP: 8792668449
REGON: 341319980
II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Cel zamówienia:
Kompleksowe opracowanie rekomendacji dotyczących dostosowania produktów: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+) do wymagań rynku niemieckiego w zakresie wzornictwa, sposobu świadczenia usług oraz wzoru opakowań.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza, polegająca na kompleksowym przygotowaniu produktów: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+) oraz Lalka Przyjaciółka (6+) do potrzeb rynku niemieckiego w zakresie wzornictwa, usług oraz opakowań.
3. Zakres i harmonogram wykonania usługi:
3.1 Cechy oraz zakres usługi:
Przedmiot zamówienia zostanie opracowany w formie raportu, który będzie określać wymagania stawiane produktom: Lalka Przytulanka (0+), Lalka Superbohaterka (3+), Lalka Przyjaciółka (6+) w zakresie wzornictwa, usług oraz opakowań, które mają zostać wprowadzone na rynek niemiecki.
Dokument powinien zawierać:
1. Informacje dotyczące Wnioskodawcy
2. Informacje dotyczące zasobów lub kwalifikacji posiadanych przez Wnioskodawcę ze względu na projekt wzorniczy, który zamierza realizować
3. Opis planowanego projektu wzorniczego, ze szczególnym uwzględnieniem wzornictwa, opakowań i sposobu świadczenia usług
4. Cele pośrednie i końcowe projektu wzorniczego
5. Szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu
6. Analiza marketingowa
7. Innowacyjność projektu
8. Wpływ projektu na ochronę środowiska oraz na przeciwdziałanie zmianom klimatu
9. Charakterystyka rynku
10. Klienci
11. Konkurencja na rynku
12. Dystrybucja i promocja
13. Analiza silnych i słabych stron działalności, jej zagrożeń i możliwości (SWOT)
14. Analiza ryzyk związanych z działalnością i rozwiązaniami alternatywnymi
15. Zakres działań niezbędnych do osiągnięcia celów pośrednich i końcowych
16. Projekcja finansowa dla operacji
17. Rekomendacje w zakresie wdrożenia produktu na rynku niemieckim
3.2 Harmonogram wykonania usługi:
Rozpoczęcie realizacji zlecenia: 20.10.2022 r.
Zakończenie realizacji zlecenia: 19.11.2022 r.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
5. Kod CPV: 79310000-0 Usługi badania rynku
III TERMIN PODPISANIA I REALIZACJI UMOWY
14.09.2022 r. – podpisanie umowy.
20.10.2022 r. – 19.11.2022 r. – realizacja umowy.
IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział podmioty/zespoły, które udokumentują, iż posiadają doświadczenie w opracowywaniu strategii internacjonalizacji produktów, tj. udokumentują wykonanie minimum 2 usług doradczych z zakresu dostosowania produktu do potrzeb rynku zagranicznego, opracowanych w celu aplikowania w konkursach dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Dodatkowe warunki
Brak
V KRYTERIA OCENY OFERTY
1. Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
Cena oferty (C) – waga: 90%. Liczba punktów w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty (CMIN) przez cenę oferty badanej (CB) oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 90, wg. wzoru: C = (CMIN /CB)*90. Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 90 pkt.
Termin realizacji Zamówienia (T) – waga: 10%. Liczba punktów w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie najkrótszego terminu realizacji Zamówienia- (TMIN) [liczonego jako liczba dni od momentu rozpoczęcia realizacji Zamówienia (zgodnie z Harmonogramem opisanym w pkt. II.3.B) do terminu zakończenia Zamówienia] przez termin realizacji Zamówienia oferty badanej (TB) [liczonego jako liczba dni od momentu rozpoczęcia realizacji Zamówienia (zgodnie z Harmonogramem opisanym w pkt. II.3.B) do terminu zakończenia Zamówienia] oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 10 wg. wzoru: T = (TMIN /TB)*10. Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 10 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wedle wzoru O=C+T.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt. Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.
W przypadku ofert, które uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
2. Ocena ofert planowana jest na dzień 13.09.2022 r. Termin ogłoszenia wyboru oferty może zostać przełożony, o czym oferenci zostaną powiadomieni za pośrednictwem strony https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/.
3. Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z oferentami.
5. Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalne. W przypadku braku załączonych do oferty Wykonawcy wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.
VI WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERT
Oferta spełniająca wymagania określone w ogłoszeniu sporządzana jest według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 niniejszego zapytania.
1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z Zapytaniem ofertowym Formularz ofertowy oraz wszelkie wymagane postanowieniami Załączniki, a także jeżeli zostało udzielone – pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
VII. TERMIN, MIEJSCE I WARUNKI SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy składać poprzez jeden, dogodny dla Oferenta sposób:
1.1 Przesłać na adres:
GRUPA T
Ul. Toruńska 68
87-103 Mała Nieszawka
1.2 Przesłać skan oferty na adres mailowy: projekty@artndoll.pl
2. Oferty należy dostarczyć do dnia 12.09.2022 r. do godz. 23:59.
3. W przypadku ofert dostarczonych za pośrednictwem poczty polskiej bądź kuriera decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania.
4. Oferty, które będą dostarczane elektronicznie na wskazany adres e-mail powinny być podpisane przez Oferenta.
5. Rozpatrzeniu podlegają tylko oferty spełniające wszystkie wymagania określone w pkt. II, IV i VII.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranych oferentów e-mailowo.
VIII. INFORMACJE NA TEMAT WYKLUCZENIA (w odniesieniu do podmiotów powiązanych)
1. W postępowaniu mogą brać udział jedynie Oferenci, nie będący powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
- uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty które w okresie udzielania zamówienia pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego przy udzielaniu zamówienia.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywa się na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2).
IX DODATKOWE INFORMACJ
1. Termin ważności oferty: 60 dni od daty wystawienia oferty.
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (polegających na powtórzeniu tego samego typu usług).
4. Umowa warunkowa w sprawie wykonania zamówienia, którego przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu ofertowym, zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie. Umowa warunkowa stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Umowa zostanie podpisana zdalnie, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w dniu 14.09.2022 r.
6. Zamawiający podpisze umowę warunkową z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
7. Rozliczenie umowy będzie następowało na podstawie protokołu odbioru.
8. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie wystawionej przez Oferenta faktury VAT.
9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert złożonych bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym etapie. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec GRUPY T (oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń).
11. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego.
12. Do udzielania wyjaśnień w sprawie zapytania ofertowego upoważniona jest: Izabela Kopczyńska, tel. +48 500 062 011, email: projekty@artndoll.pl.
X WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający podpisze umowę warunkową niezwłocznie po ogłoszeniu wyników postępowania. Umowa będzie zawierała wszystkie postanowienia wynikające ze złożonej oferty oraz ogłoszenia o zamówieniu.
2. Zmiana umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty po jej zawarciu jest dopuszczalna, pod warunkiem, że:
- zmiany będą korzystne dla Zamawiającego;
- zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy.
Warunki ww. zmian:
- zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy z powodów niezależnych od stron nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie,
- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,
- nastąpi rozwiązanie lub zmiana umowy, która wiąże Zamawiającego z Grantodawcą,
- Oferent nie będzie wywiązywał się z obowiązków wynikających z umowy.
XI ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – Formularz oferty.
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
Załącznik nr 3 –Klauzule informacyjne dot. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
Załącznik nr 4 – Wzór umowy warunkowej.
Załącznik nr 5 – Wizualizacja produktów.
Strona korzysta z plików cookie