Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano następującego wykonawcę:
Link Master Agencja Interaktywna Julianna Mełnicka-Pieczatkowska, ul. Duży Rynek 13/6 87-300 Brodnica
Cena zamówienia: 107 450,00 PLN netto/132 163,50 PLN brutto
Bydgoszcz, dnia 12.10.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2022/EXPO
W związku z realizacją projektu „Wejście firmy WallSet Poland Sp. z o.o. na nowe rynki zagraniczne”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie zadania: Usługa polegająca na zorganizowaniu udziału w charakterze wystawcy w targach Architect at Work Mediolan, 09-10.11.2022, Włochy.
Nazwa i adres Zamawiającego
WallSet Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Michała Kleofasa Ogińskiego 2, 85-092 Bydgoszcz), NIP 9671430353, REGON 384514307, KRS 0000806858
Osoba do kontaktów: Maciej Zabłoński
Adres e-mail: sales@wallset.eu
Telefon: 52 880 80 64
Informacje ogólne
Data ogłoszenia zapytania ofertowego
12.10.2022 r.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Warunki udziału w postępowaniu
1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy, której opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
2. Oferent powinien zapewnić także spełnienie następujących warunków przy realizacji zamówienia (dot. montażu elementów stoiska targowego i zabudowy):
3. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
4. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.
5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz oświadczeniem (załącznik nr 2) i innymi wymaganymi załącznikami.
6. Warunkiem udziału w postepowaniu jest przedstawienie kopii polisy OC oferenta na sumę ubezpieczenia min. 100 000 zł.
7. Warunkiem udziału w zamówieniu jest dostarczenie: wstępnej koncepcji stoiska targowego; aktualnych (wystawionych nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty) zaświadczeń o niezaleganiu w Urzędzie Skarbowym oraz w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, wstępnej koncepcji materiałów promocyjnych: ulotek, folderów i reklamy na portalach społecznościowych oraz w mediach elektronicznych.
8. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.
9. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
10. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Wymagania dotyczące wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium: w wysokości 5.000 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
69 1140 2004 0000 3602 7927 7638.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: WallSet Poland Sp. z o.o.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
Informacja o zabezpieczeniu należytego wykonania umowy
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarciu umowy, w wysokości 2% wartości umowy netto.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3. Za zgodą Zamawiającego zabezpieczenie może być wnoszone również:
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Umowie.
Termin realizacji przedmiotu oferty
Do 25.11.2022 r. W przypadku odwołania/przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być zmieniony.
Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.
Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
Kryteria wyboru oferty
Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów;
Punkty za powyższe kryteria zostaną przyznane według następującego wzoru:
Najniższa cena netto spośród ważnych ofert/Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.
Opis sposobu przygotowania ofert
Warunki zmiany umowy
Postanowienia końcowe
RODO
Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest WallSet Poland Sp. z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, czy zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez WallSet Poland Sp. z o.o., to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;
Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.
Strona korzysta z plików cookie