Bydgoszcz, dnia 23 września 2022 r.
WYNIK POSTEPOWANIA OFERTOWEGO
W wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego wybrano ofertę firmy:
Design dla Ciebie Piotr Józefowski, NIP 696 139 01 75, ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz
Cena oferty: 348.000,00 zł netto
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bydgoszcz, 15 września 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/FundEksp/2022
dotyczące wyboru dostawcy usług doradczych
PROGRESNET Dominik Kostrzak w związku z ubieganiem się o dofinansowanie projektu pt. „Ekspansja firmy Progresnet na nowe rynki zagraniczne” w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, ogłasza niniejsze zapytanie ofertowe.
- Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: PROGRESNET Dominik Kostrzak
Adres: aleja marsz. Józefa Piłsudskiego 7/UŻYT.NR 1, 85-790 Bydgoszcz
NIP: 5562570277
Osoba do kontaktu: Dominik Kostrzak, telefon: 665 471 228,
Adres mailowy: dominik@progresnet.com.pl
- Informacje ogólne
- Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt.5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
- Data ogłoszenia zapytania ofertowego
15 września 2022 r.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Termin składania ofert mija w dniu 22 września 2022 r. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
- Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście (na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego) lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: dominik@progresnet.com.pl
- Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- Warunki udziału w postępowaniu
- W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę, doświadczenie i zaplecze techniczne oraz ekonomiczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
- Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
- Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł obejmującą zakresem działalność w zakresie projektowania PKD 74.10.
- Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
- Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi wykonawca.
- Wszelkie autorskie prawa majątkowe w zakresie przedmiotu zamówienia należeć będą wyłącznie do Zamawiającego.
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy jako wyspecjalizowane podmioty zewnętrzne posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. W szczególności zapewniają zespół projektowy składający się z minimum 3 osób, w skład którego wchodzi co najmniej jeden profesjonalny/a projektant/ka posiadający/a wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz ma doświadczenie w projektowaniu, co oznacza: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt AGD, RTV, urządzenia specjalistyczne, opakowania).
- Ocena spełnienia warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia oferenta i członków zespołu projektowego nastąpi na podstawie załącznika/ów do oferty, w szczególności: co najmniej załącznika nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonana usługa musi spełniać wszystkie wymogi Konkursu nr 3/G/2020 (https://funduszeksportowy.tarr.org.pl/strona-24-nabor_wnioskow_na_granty.html), w ramach którego Zamawiający ubiega się o dofinansowanie.
- Wymaganie dotyczące wadium
- Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
- Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
- Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych.
- Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
95 1140 2004 0000 3102 6222 9277 mBANK
- Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: PROGRESNET Dominik Kostrzak
- Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim oferentom, poza wybranym, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
- zwrot wadium dla wybranego wykonawcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy warunkowej.
- Termin realizacji przedmiotu oferty
20.06.2023 r.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych z zakresu:
- dostosowania wzornictwa, usług do wymagań zagranicznych rynków, w tym:
- przygotowanie produktu do potrzeb rynku docelowego;
- opracowanie projektu wzorniczego;
- tłumaczenie.
- Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
- 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
- 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
- 79930000-2 Specjalne usługi projektowe
- 79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania
- 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
- 79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
- 79310000-0 Usługi badania rynku
- 79530000-8 Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
- Kryteria wyboru oferty
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Najniższa cena netto spośród ważnych ofert/Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.
- Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryterium (do 2 miejsc po przecinku).
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
- Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.
- Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu zamówienia.
- Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie otrzymanie przez Zamawiającego informacji od Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. o przyznaniu dofinansowania dla projektu Zamawiającego w ramach działania 1.5 Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Opis sposobu przygotowania ofert
- Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Oferta powinna zawierać:
- Datę przygotowania i termin ważności oferty;
- Cenę za wykonanie całości zamówienia;
- Proponowany termin realizacji prac;
- Wykaz osób pracujących przy poszczególnych zadaniach;
- Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
- Podpisane załączniki do niniejszego zapytania ofertowego;
- Kopię polisy OC Oferenta.
- Warunki zmiany umowy
- Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
- Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym nie zostanie podpisana umowa o dofinansowanie.
- Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
- W przypadku uznania wydatku za niekwalifikowalny przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. z winy Wykonawcy, wynagrodzenie za dany element usługi nie przysługuje Wykonawcy.
- Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.
- RODO
Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest PROGRESNET Dominik Kostrzak, Dane osobowe będą przetwarzane w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty czy zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia.