W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano wykonawcę:
APT NOM-MI Sp. z o.o., ul. Poznańska 8, 85-129 Bydgoszcz
Cena zamówienia: 129 500 PLN netto (159 285 PLN brutto)
_______________________________________________________
Niwy, 10.06.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2022
W związku z realizacją projektu „Wejście Synco Sp. z o.o. sp. k. na rynki zagraniczne poprzez udział w targach”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Umowy nr UPG/2/G/2020/079/039 o dofinansowanie projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie następujących zadań:
Usługa polegająca na zorganizowaniu udziału w zagranicznych międzynarodowych targach w charakterze wystawcy oraz realizacja działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w targach BIG 5 Egipt 25-27.06.2022 r.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.
Nazwa i adres Zamawiającego
Synco spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Niwach
(ul. Karpacka 1A, 86-031 Niwy), NIP 5542952461 REGON 367829056
Adres strony internetowej Zamawiającego: https://synco.pl/
Osoba do kontaktów: Paweł Drogowski
Adres e-mail: p.drogowski@synco.pl
Telefon: 669 370 900
Informacje ogólne
- Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt. 5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
Data ogłoszenia zapytania ofertowego
10.06.2022
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Termin składania ofert mija w dniu 17.06.2022. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
- Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: p.drogowski@synco.pl
Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Warunki udziału w postępowaniu
- W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy, której opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
- Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz oświadczeniem (załącznik nr 2) i innymi wymaganymi załącznikami.
- Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Wymagania dotyczące wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
61 1140 1052 0000 4492 0600 1004.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: Synco sp. z o.o. sp. k.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Termin realizacji przedmiotu oferty
Do 18.07.2022r. – w przypadku odwołania/przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być zmieniony.
Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.
Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
- Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów - kod CPV 79950000-8
- Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8
- Usługi agencji transportowych - kod CPV 63520000-0
- Artykuły informacyjne i promocyjne - kod CPV 39294100-0
- Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych - kod CPV 79550000-4
- Usługi drukowania i powiązane - kod CPV 79800000-2
- Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych kod CPV 79530000-8
- Tłumaczenia – Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych kod CPV 79540000-1
- Usługi reklamowe - kod CPV 79341000-6
- Materiały reklamowe – kod CPV 22462000-6
Kryteria wyboru oferty
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów.
Punkty za powyższe kryteria zostaną przyznane według następującego wzoru:
Najniższa cena netto spośród ważnych ofert/Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria (do 2 miejsc po przecinku). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.
- Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.
- Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu przygotowania ofert
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.
- Oferta powinna zawierać:
- Datę przygotowania i termin ważności oferty;
- Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;
- Odniesienie do zamieszczonych w zapytaniu kryteriów wyboru oferty;
- Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
- Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
- Wstępna koncepcja stoiska targowego.
Warunki zmiany umowy
- Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadania w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie, po zaakceptowaniu zmiany przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego.
- W przypadku odwołania targów będących przedmiotem umowy, realizacja usługi obejmować będzie kolejną edycję odwołanych targów, po zaakceptowaniu zmiany przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego.
- W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą. Dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy w tym przypadku.
- W przypadku wyznaczenia do udziału w targach mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów i transportu osób będzie proporcjonalnie obniżana.
- Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
- Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.
- Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu targów Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu. Koszty związane z organizacją udziału w targach Wykonawca będzie ponosił na własne ryzyko.
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.
Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;
Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.