Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Dostawa fabrycznie nowego ręcznego lasera spawalniczego

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

Zapytanie ofertowe upublicznione w dniu 04.11.2021 (Nr nadany przez Zamawiającego nr 1/2021) dotyczące dostawy fabrycznie nowego ręcznego lasera spawalniczego.

Rodzaj zamówienia: dostawa.

Czy dopuszczalne oferty wariantowe: NIE

Czy dopuszczalne oferty częściowe: NIE

Czy występuje płatność częściowa: TAK

Zamówienia uzupełniające: NIE

Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Zamówienie jest niezbędne do realizacji projektu pn. „Rozwój firmy Adraf Eugeniusz Patyk poprzez wprowadzenie innowacyjnych usług spawalniczych świadczonych za pomocą lasera” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 7: Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.

Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.).

 

Planowany termin podpisania umowy: 11.2021

Termin składania ofert do 12.11.2021 do godz. 15:00

Powstaje w kontekście projektu: Rozwój firmy Adraf Eugeniusz Patyk poprzez wprowadzenie innowacyjnych usług spawalniczych świadczonych za pomocą lasera.

Dane adresowe ogłoszeniodawcy i osoby do kontaktu

ADRAF Eugeniusz Patyk, ul. Fabryczna 2d, 88-210 Dobre, NIP: 8891172645, REGON: 341429791, tel.:793 206 014; e-mail: biuro@adraf.pl

Adres inwestycji: województwo kujawsko-pomorskie, pow. radziejowski, gm. Dobre, miejscowość Dobre, ul. Fabryczna 2d, 88-210 Dobre

Cel zamówienia: Rozwój firmy poprzez zmianę procesu usługowego i wprowadzanie zaawansowanej laserowej technologii spawania, co pozwoli na uzyskanie wysokiej jakości usług obecnie niedostępnych na lokalnym rynku oraz umożliwi utrzymanie poziomu zatrudnienia w firmie.

Opis przedmiotu zamówienia - Zakup ręcznego lasera spawalniczego

Kody CPV 42662100-5

Gabaryty i parametry techniczne:

Opis przedmiotu zamówienia - parametry techniczne:

- ręczny laser spawający o mocy wyjściowej co najmniej 1500W

- głowica z ruchomą soczewką sterowaną elektrycznie

- chłodzenie cieczą,

- system sterujący z chłodzeniem,

- długość światłowodu 10m lub więcej,

- długość fali lasera co 1070NM +/-10% lub więcej,

- prędkość spawania 0-120mm/s lub więcej,

- grubość drutu w trybie automatycznym 0,8-1,6mm,

- automatyczny podajnik drutu.

Zamawiający zaznacza, iż wskazanie ww. parametrów urządzeń jest wynikiem specyfiki elementów i braku możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń.

Dostawca ma możliwość realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego dostawę urządzenia lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Zaproponowane urządzenie czy rozwiązanie powinny spełniać ww. parametry (nie powinny być gorsze od założeń). Powyższe oznacza, iż urządzenie czy rozwiązanie proponowane przez Dostawcę musi doprowadzić do uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego.

Wszelkie odstępstwa od wymienionych wyżej parametrów muszą zostać przez Oferenta uzasadnione pod kątem lepszej funkcjonalności oraz .

Uwaga! Do oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oferent winien obligatoryjnie załączyć pełną specyfikację danych technicznych przedmiotu zamówienia (pod rygorem nieważności oferty).

Cena urządzenia powinna zawierać odpowiednio transport, montaż, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi urządzenia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, w zakresie terminów jej wykonania oraz innych elementów/parametrów zamówienia w następujących okolicznościach:

- możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wyrażania zgody na wydłużenie terminu zakończenia realizacji ww. projektu przez Lokalną Grupę Działania „Razem dla Powiatu Radziejowskiego”;

– możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Dostawcę okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od niego, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe; ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Dostawcy,

- zmiana terminu płatności w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi i innymi czynnikami, które nie były możliwe do przewidzenia w terminie zawarcia umowy;

-  zmiany harmonogramu płatności – w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w dniu podpisania umowy okoliczności, wpływających na wysokość i termin częściowych płatności np. wcześniejsze wyprodukowanie / dostawę urządzenia;

- innymi zdarzeniami niezależnymi od Dostawcy i Zamawiającego, w tym zagrożeniem epidemiologicznym, uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy lub jej części zgodnie
z zapytaniem ofertowym;

- możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych / technologicznych itp. w zakresie przedmiotu zamówienia niż te istniejące w chwili przeprowadzenia
i zakończenia postępowania ofertowego celem wyłonienia dostawcy przedmiotu zamówienia;

- zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty – w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;

-  wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

Zmiany powyższe nie mogą wpływać na całkowitą wartość zamówienia przyjętą przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego.

Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty

a) Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów, w tym transport, uruchomienie urządzenia oraz podstawowe przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia.

b) Dostawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania.

c) Za termin realizacji wykonania umowy uważa się moment podpisania protokołu odbioru zadania bez zastrzeżeń.

d) Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru zadania, w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Dostawcę faktury. Istnieje możliwość realizacji płatności zaliczkowych oraz

e) Oferta musi być ważna co najmniej 14 dni licząc od upływu terminu składania ofert. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne w formie pisemnej.

Szczególne warunki podmiotowe, które muszą spełnić Dostawcy:

Dostawcy zobowiązani są do spełnienia warunków podmiotowych określonych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Ich niezałączenie, niepełne lub błędne wypełnienie będzie równoznaczne z niespełnieniem warunku formalnego, wykluczającego ofertę z oceny.

W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. Warunek zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego na podstawie CEIDG/KRS lub na podstawie dokumentów założycielskich Dostawcy, takich jak umowa, statut lub innych równoważnych.

Opis sposobu przygotowania ofert:

a) Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

b) Oferta musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.

c) Oferta musi być opatrzona pieczątką Dostawcy i podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji lub podpisania oferty (zgodnie z jego dokumentem rejestrowym lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa/upoważnienia itp., które wówczas należy załączyć pod rygorem nieważności oferty);

d) Cena ofertowa netto za wykonanie przedmiotu zamówienia określona przez Dostawcę w formularzu oferty, musi być podana cyfrowo i słownie oraz być wyrażona w polskich złotych (zł).

e) Wymagany okres gwarancji na poszczególne zadania w ramach przedmiotu zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy, a maksimum 60 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego, na podstawie podpisanego protokołu odbioru zadania – kryterium punktowane w ramach oceny. Jeżeli Dostawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy, to oferta takiego Dostawcy zostanie odrzucona, zaś w przypadku niepodania w formularzu liczby miesięcy, na jaką udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Dostawca proponuje udzielenie gwarancji na okres 12 miesięcy.
W natomiast przypadku zaoferowania przez Dostawcę okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy – Zamawiający uzna, iż jest to maksymalny czas gwarancji, tj. 60 miesięcy.

f) Dostawca może zwrócić się o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego w formie elektronicznej na adres e-mail biuro@adraf.pl najpóźniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, przy czym Zamawiający ma prawo odpowiedzieć w terminie najpóźniej jednego dnia przed upływem terminu składania ofert.

g) Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia większej liczby ofert pod uwagę będzie brana oferta złożona jako pierwsza (z wcześniejszą datą wpływu do Zamawiającego).

h) Wycofanie oferty może nastąpić jedynie na wniosek Dostawcy, pisemny bądź przekazany za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłany na adres biuro@adraf.pl.

i) Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty Zamawiającemu.

j) Ofertę można składać jedynie na formularzu, którego wzór przedstawiono w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty konieczne jest załączenie podpisanego oświadczenia sporządzonego na wzorze określonym w Załączniku nr 2.

k) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Dostawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane.

Miejsce oraz termin składania ofert:

a) Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego: 88-210 Dobre; ul. Fabryczna 2D,
w zamkniętej kopercie z opisem: „Oferta na zapytanie ofertowe upublicznione w dniu 04.11.2021 r nr nadany przez Zamawiającego 1/2021” w godz. od 09:00 do 15:00 lub za pośrednictwem operatora publicznego lub np. pocztą kurierską.

Oferta musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert (liczy się data wpływu do Zamawiającego). Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Dostawcy.

b) Termin składania ofert upływa 12.11.2021 r. do godz. 15:00

c) Oferty złożone po upływie terminu składania ofert, złożone faksem bądź w wersji elektronicznej lub bez wymaganych załączników podlegają odrzuceniu oraz nie będą zwracane do nadawców.

d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty, które zostaną dostarczone niewłaściwie np. dostarczone w sposób pośredni lub częściowy (awizo), przez paczkomaty lub adresy sąsiednie.

Kryteria oceny ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:

Cena: 70% (70 PKT)

Gwarancja 20% (20 PKT)

Czas reakcji serwisowej 10% (10 PKT)

Razem 100% (100 PKT)

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

1) Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:

a) Kryterium Cena – w kryterium kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg. wzoru:

Cena = [Cn/Cb] x 70% x 100 punktów

Gdzie: Cn – łączna cena netto najtańszej oferty

Cb – łączna cena netto ocenianej oferty

b) Kryterium Gwarancja w kryterium w kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:

Gwarancja (okres liczony w miesiącach) = [Gb/Gn] x 20% x 100 punktów

Gdzie:

Gb - okres gwarancji badanej oferty

Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert

c) Czas reakcji serwisowej - w kryterium kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg. wzoru:

Czas reakcji serwisowej (okres liczony w godzinach) = [Smin/Sof] x 10% x 100 punktów

Gdzie:

Smin. – najkrótszy czas reakcji serwisowej spośród wszystkich ocenianych ofert

Sof – czas reakcji serwisowej podany w badanej ofercie cenowej.

Do oceny przyjmowany będzie czas reakcji serwisowej wyrażony w godzinach. Przez czas reakcji serwisowej Zamawiający rozumie czas liczony w pełnych godzinach roboczych od momentu wysłania przez Zamawiającego do Dostawcy zgłoszenia z informacją o awarii przedmiotu zamówienia, do czasu przyjazdu przedstawiciela Dostawcy i podjęcia działań w celu usunięcia awarii.

2) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu złożona przez niewykluczonego z postępowania Dostawcę, która uzyska największą liczbę punktów.

3) Ocena ofert dokonywana będzie na podstawie informacji przedstawionych przez Dostawców w formularzu ofertowym i załącznikach.

4) Ponieważ cena nie stanowi jedynego kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym, jeśli zostaną złożone dwie lub więcej oferty i będą przedstawiać one taki sam bilans ceny i innych kryteriów określonych w zapytaniu ofertowym, za najkorzystniejszą ofertę spośród takich ofert uznaje się ofertę z najniższą ceną.

5) Przy obliczaniu punktacji, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie matematyczne do dwóch miejsc po przecinku.

Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego:

a) Informacji o zakończeniu postępowania ofertowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl

b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert na każdym jego etapie, w szczególności, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

c) Z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zawarta pisemna umowa na dostawę.

Warunki odrzucenia ofert:

a) Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub

2) została złożona przez podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Poprzez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego a Dostawcą. Poprzez powiązania te w szczególności rozumie się:

- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

- posiadaniu co najmniej 10% akcji lub udziałów w spółce kapitałowej,

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

- pozostawaniu w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

- pozostawaniu z Dostawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób, lub

3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub

4) jest nieczytelna lub została złożona z pominięciem wzoru formularza oferty, określonego w Załączniku nr 1 lub została złożona faksem bądź w wersji elektronicznej lub bez wymaganych załączników; lub jest kolejną ofertą złożoną przez tego samego Dostawcę lub

5) okres gwarancji jest krótszy niż 12 miesięcy; lub

6) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu.

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2021 z możliwością jego wysłużenia w przypadku akceptacji przez LGD nowego terminu.

Osoba reprezentująca Zamawiającego

Eugeniusz Patyk

Załączniki dodane do ogłoszenia upublicznionego w dniu 04.11.2021 roku (Nr zapytania ofertowego nadany przez Zamawiającego nr 1/2021)

  1. Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2: Oświadczenie Dostawcy

 Wynik postępowania:

W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Adraf Eugeniusz Patyk
Data zamieszczenia 2021-11-04
Data składania ofert 2021-11-12
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat radziejowski
Gmina Dobre
Miejscowość Dobre

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1895
Wyświetlony: 448
Wygasa: 2024-07-30

Pliki

Strona korzysta z plików cookie