Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Polityka prywatności

Polityka prywatności dotyczy danych osobowych (określanych dalej jako "Dane"), które mogą być przetwarzane do celów związanych z funkcjonowaniem witryn Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego (UM WK-P).

  1. Proces rejestracji użytkownika na portalu zamówień publicznych RPO WK-P (zwanego dalej "Portalem") wymaga podania: nazwy użytkownika, poprawnego adresu e-mail, nazwy instytucji oraz jej adresu, nr telefonu osoby odpowiedzialnej za zamieszczanie ogłoszeń. Jak wiele innych stron internetowych, pobieramy także automatycznie informacje zawarte w logach serwera, takie jak adres IP czy informacje z plików cookie (ciasteczek).
  2. Dane są używane, dla ułatwienia użytkownikowi korzystanie z witryny. Dokładamy wszelkich starań, aby dane nie dostały się do rąk trzecich chyba że, jest wyrażona zgoda na ich udostępnienie; zostanie złamane prawo i będzie toczyć się związane z nimi postępowanie; zostanie złamane prawo korzystania z witryny i Politykę prywatności, lub w przypadku naruszania praw własności UM WK-P. Podczas przechodzenia na inną stronę przy użyciu odnośnika zamieszczonego w naszym Portalu, należy zapoznać się z polityką prywatności innej strony.
  3. Administratorem danych zawartych w Portalu jest Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń.
  4. Wszelkie dane pochodzące od użytkowników Portalu gromadzone są na dwa sposoby:
    1. ​informacje podawane dobrowolnie przez użytkownika – o podanie danych osobowych prosimy użytkowników korzystających z formularzy rejestracyjnych i kontaktowych,
    2. informacje uzyskiwane podczas korzystania z Portalu – wśród nich mogą być:
      a. informacje w dziennikach serwerów – nasze serwery automatycznie zapisują takie dane, jak żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania oraz wysłania odpowiedzi,  dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego,
      b. adres IP – każdy komputer podłączony do Internetu ma przypisany niepowtarzalny numer, czyli adres IP; na jego podstawie można np. zidentyfikować kraj, z którego dany użytkownik łączy się z siecią,
      c. pliki tekstowe (ang. "cookies") wysyłane do komputera użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej.
  5. Przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. W plikach cookies znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Portalu.
  6. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika.
  7. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe użytkowników Portalu.
  8. Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach.
  9. Administrator przechowuje pliki cookies na komputerach użytkowników w celu:
    1. właściwego dopasowania Portalu do potrzeb użytkowników,
    2. zapamiętania preferencji i indywidualnych ustawień użytkownika,
    3. tworzenia statystyk oglądalności Portalu.
  10. Użytkownik posiada możliwość takiego skonfigurowania przeglądarki internetowej, aby całkowicie lub częściowo wyłączyć przechowywanie plików cookies na dysku twardym komputera. Efektem zmiany może być utrata możliwości korzystania z niektórych funkcjonalności Portalu.
  11. Dane zbierane w ramach Portalu służą do zapewnienia określonych usług naszym użytkownikom oraz do celów administracyjnych i statystycznych, a także do ochrony Portalu.
  12. Na podstawie informacji uzyskanych w ramach Portalu, Administrator może sporządzać zbiorcze zestawienia statystyczne, które mogą być ujawniane osobom trzecim. Zestawienia takie nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników.
  13. Na podany adres poczty elektronicznej są wysyłane generowane automatycznie powiadomienia o niektórych działaniach Użytkownika. Nie należy odpowiadać na te wiadomości. Administrator może przesyłać krótkie komunikaty o ważnych wydarzeniach na witrynie, zmianach w Polityce prywatności, planowanych wyłączeniach witryny w celach konserwacyjnych, itp. Jeżeli Użytkownik nie chce otrzymywać takich informacji, powinien powiadomić o tym Administratora.
  14. Jeśli dokonane zostaną zmiany w Polityce prywatności, to zostaną one opublikowane w tym miejscu. Dlatego, prosimy o okresowe sprawdzanie treści tej strony w celu zapoznania się z naszą aktualną polityką.
  15. W Internecie nie można zagwarantować, że każda transmisja danych jest całkowicie bezpieczna. Dlatego też, mimo dokładania wszelkich starań w celu zapewnienia ochrony danych osobowych, nie możemy zapewnić lub zagwarantować bezpieczeństwa informacji przekazywanych do i z naszych witryn. Mogą pojawić się czynniki poza naszą kontrolą, które spowodują udostępnienie danych. W związku z tym zalecamy użytkownikom nieudostępnianie w ramach swojego konta informacji, które nie powinny zostać ujawnione. Po otrzymaniu danych, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić ich całkowite bezpieczeństwo.
  16. Pytania dotyczące naszej Polityki prywatności prosimy kierować do Administratora.