Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWEGO EKSPRESU DO KAWY DO LOKALU GASTRONOMICZNEGO – KAWIARNI

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

 

Rypin, dn. 23.09.2021r.

(miejscowość, data)

 

 

Zapytanie ofertowe dotyczące:

 

DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWEGO EKSPRESU DO KAWY DO LOKALU GASTRONOMICZNEGO - KAWIARNI

 

KOD CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

MARIOLA SUGALSKA FIRMA HANDLOWA LORAM

NIP: 8921053478

            REGON: 911359279

            Rypin, ul. ks. Cz. Lissowskiego, 87-500 Rypin

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

2.1 Przedmiotem zamówienia jest  DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWEGO EKSPRESU DO KAWY DO LOKALU GASTRONOMICZNEGO – KAWIARNI.

2.2 Charakterystyka techniczna:

  • miedziany bojler oraz rurki systemu prowadzenia wody
  • wstępne zaparzanie pre-infusion
  • automatyczne napuszczanie wody
  • program automatycznego czyszczenia
  • bojler z wymiennikiem ciepła na każdą grupę
  • Take Away - standardowo wyposażony w wysoką grupę, z podstawkami na niższe filiżanki
  • wygodne, ergonomiczne, a także trwałe i wytrzymałe kolby
  • ulepszony system odpływu wody
  • podwójny manometr
  • automatyczny system czyszczenia
  • 2 dysze do spieniania mleka Cool Touch regulowane dźwigniami
  • maksymalną precyzję regulacji temperatury z wykorzystaniem technologii PID
  • wyświetlacz elektroniczny
  • oświetlenie grupy
  • 1 wylewkę wrzątku
  • 2 dysze do spieniania mleka Cool Touch
  • 1 kolbę pojedyncza
  • 2 kolby podwójne
  • 2 podstawki na niższe filiżanki
  • 1 wąż zasilający
  • 1 wąż odpływowy
  • 1 membranę czyszcząca
  • Wymiary [mm]: 770x575x465
  • Ilość grup: 2
  • Pojemność bojlera [l]: 11
  • Zasilanie [V]: 230
  • Moc [kW]: 3,35
  • Waga [kg]: 62
  • wymagania dodatkowe:
  • gwarancja musi wynosić co najmniej 12 miesięcy,
  • dostawa ekspresu w ciągu 7 dni od podpisania umowy, nie później niż do 15 października 2021r.
  • zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ekspresu,
  • zapewniony czas reakcji w przypadku awarii ekspresu musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia liczone w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia (na czas naprawy dostawca zapewni Zamawiającemu ekspres zastępczy o porównywalnych parametrach),
  • dostawca dokona instruktażu wskazanej przez Zamawiającego osobie z zakresu użytkowania i konserwacji ekspresu.

2.3 Adres dostawy i montażu: Rypin, ul. Wichrowa 1, 87-500 Rypin.

2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostarczenie przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 7 dni od podpisania umowy, nie później niż do 15 października 2021r.

 

 

  1. ZAKRES WYKLUCZENIA:

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

 

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny oferty

 

Cena brutto – 100%

Kryterium cena:

 

                             Łączna cena brutto najtańszej oferty

Ilość punktów = ----------------------------------------------   x 100 x waga punktowa tj. 100%

                             Łączna cena brutto ocenianej oferty

 

Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższym kryterium i sposobem jego obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów

 

 

 

  1. UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

5.1 W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów, Zamawiający wezwie wystawców tych ofert do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.

5.2 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.

 

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń  protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

Faktura/rachunek będzie płatny w terminie 14 dni od dnia wpływu poprawnie wystawionego dokumentu do Zamawiającego.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania). Do oferty należy dołączyć:

  1. podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 2 do zapytania)

Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

8.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:

  1. a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
  2. b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

8.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.

 

  1. ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ

 

9.1  Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę  z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.

9.2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.

9.3 Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl.

9.4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.

9.5  Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,

 

  1. ZMIANA UMOWY

 

10.1 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie zawarcia umowy.   Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie o konieczności wprowadzenia zmiany do umowy. Zamiany warunków umowy mogą zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron z zachowaniem formy pisemnej.

 

  1. INFORMACJE POZOSTAŁE

 

11.1 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

11.2 Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.

11.3 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
    O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl. Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
  • Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności.
  • Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Mariola Sugalska, tel. 505 538 552, e-mail: mariola.srebro@wp.pl

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

 

25 października 2021r.

 

  1. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:

  1. przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: srebro@wp.pl lub
  2. złożyć w zamkniętej kopercie/paczce osobiście w siedzibie Zamawiającego - oznakowanie koperty/paczki: adres Zamawiającego oraz zapis: „Oferta dotycząca dostawy i montażu fabrycznie nowego ekspresu do kawy”, lub
  3. przesłać drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera/posłańca na adres Zamawiającego (opis koperty/paczki jw.)

 

w terminie do dnia 30 września 2021r.

 

Adres siedziby Zamawiającego: Rypin, ul. ks. Cz. Lissowskiego 33, 87-500 Rypin.

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.  Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

MARIOLA SUGALSKA                                        FIRMA HANDLOWA LORAM

 

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Mariola Sugalska Firma Handlowa Loram 87-500 Rypin Ul. Lissowskiego 33
Data zamieszczenia 2021-09-23
Data składania ofert 2021-09-30
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat rypiński
Gmina Rypin gmina miejska
Miejscowość Rypin

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1853
Wyświetlony: 527
Wygasa: 2024-06-18

Pliki

Strona korzysta z plików cookie