Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Rypin, dn. 23.09.2021r.
(miejscowość, data)
Zapytanie ofertowe dotyczące:
DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWEGO EKSPRESU DO KAWY DO LOKALU GASTRONOMICZNEGO - KAWIARNI
KOD CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
MARIOLA SUGALSKA FIRMA HANDLOWA LORAM
NIP: 8921053478
REGON: 911359279
Rypin, ul. ks. Cz. Lissowskiego, 87-500 Rypin
2.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWEGO EKSPRESU DO KAWY DO LOKALU GASTRONOMICZNEGO – KAWIARNI.
2.2 Charakterystyka techniczna:
2.3 Adres dostawy i montażu: Rypin, ul. Wichrowa 1, 87-500 Rypin.
2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostarczenie przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 7 dni od podpisania umowy, nie później niż do 15 października 2021r.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).
Cena brutto – 100%
Kryterium cena:
Łączna cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ---------------------------------------------- x 100 x waga punktowa tj. 100%
Łączna cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższym kryterium i sposobem jego obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów
5.1 W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów, Zamawiający wezwie wystawców tych ofert do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.
5.2 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Faktura/rachunek będzie płatny w terminie 14 dni od dnia wpływu poprawnie wystawionego dokumentu do Zamawiającego.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania). Do oferty należy dołączyć:
Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
8.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
8.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
9.1 Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
9.2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
9.3 Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl.
9.4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.
9.5 Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,
10.1 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie zawarcia umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie o konieczności wprowadzenia zmiany do umowy. Zamiany warunków umowy mogą zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron z zachowaniem formy pisemnej.
11.1 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
11.2 Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
11.3 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
25 października 2021r.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:
w terminie do dnia 30 września 2021r.
Adres siedziby Zamawiającego: Rypin, ul. ks. Cz. Lissowskiego 33, 87-500 Rypin.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
MARIOLA SUGALSKA FIRMA HANDLOWA LORAM
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Strona korzysta z plików cookie