Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PAMARO" Radziejów, dnia 30.09.2021 r.
Paweł Myślewski
88-200 Radziejów
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego
W związku z realizacją projektu pt. „Zakup nowoczesnych urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym "PAMARO" - Paweł Myślewski w Radziejowie dla uzyskania i wprowadzenia na rynek zasadniczo zmienionych i udoskonalonych produktów.”, numer projektu I/WIP/PG.EFRR/2020/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność, Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na:
Dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego
Zamawiający
Nazwa Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PAMARO" - Paweł Myślewski
Adres siedziby: ul. Rolnicza 6A, 88-200 Radziejów
województwo kujawsko-pomorskie
Numer NIP: 8891464678
Osoba uprawniona do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego, w dni robocze w godzinach od 8 do 16 jest:
Pan Paweł Myślewski – telefon kontaktowy 782 115 764
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego obejmujących następujące urządzenia:
- Myjka szczotkowa – 1 szt., o następujących minimalnych parametrach technicznych:
- myjka szczotkowa z układem podczyszczania wody na sicie łukowym oraz ze szczotkami czyszczącymi;
- układ zamkniętego obiegu wody;
- minimum cztery lance natrysku wodą obiegową i dwie lance natrysku wodą świeżą;
- minimalna wydajność – 3200 kg/h;
- minimalna całkowita długość wanny myjki – 2400 mm;
- minimalna moc silnika pompy wodnej – 3,0 kW;
- minimalna moc silnika wentylatora powietrznego – 1,0 kW;
- całość urządzenia (z wyłączeniem silników) wykonana ze stali kwasoodpornej.
- Przenośnik taśmowy z detektorem metalu – 1 szt., o następujących minimalnych parametrach technicznych:
- szerokość taśmy – minimum 550mm;
- długość między osiami – minimum 2500mm;
- podziałka taśmy – minimum 25mm;
- wymiar okna bramki minimum 600mmx250mm;
- całość urządzenia (z wyłączeniem silników ) wykonana ze stali kwasoodpornej;
- tunelowy wykrywacz metali ze zintegrowaną elektroniką sterującą;
- możliwość wykrywania metali zabudowanych lub luzem, minimum: żelaza, stali nierdzewnej, aluminium, miedzi i mosiądzu;
- Waga przesypowa produktu – 1 szt., o następujących minimalnych parametrach technicznych:
- konstrukcja wsporcza wykonana ze stali kwasoodpornej;
- kosz pośredni na produkt wraz z klapą zamykającą;
- kosz ważony wraz z klapą zamykającą.
Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
Zamawiający w związku z realizacją przedmiotu zamówienia nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ofert zawierających więcej niż jeden wariant realizacji zadania oraz składania więcej niż jednej oferty przez jednego oferenta.
Zakres oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
16611000-1 - Maszyny do czyszczenia produktów
42215200-8 - Maszyny do przetwarzania żywności
42417200-4 – Przenośniki
35124000-9 - Wykrywacze metalu
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
42923000-2 - Maszyny ważące i wagi
Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w maksymalnym terminie do dnia 31.12.2021 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia
Wymagania dotyczące oferty
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres oferenta,
- opis nawiązujący do parametrów/zakresu wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
- cenę jednostkową,
- wartość oferty (netto oraz brutto) oraz stawkę podatku VAT,
- okres gwarancji należy podać w miesiącach licząc od momentu wykonania przedmiotu zamówienia,
- termin ważności oferty - minimum 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Warunki płatności – przelew.
Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważonych do opisanych przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w Zapytaniu Ofertowym jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które musza być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że ofertowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe niż określony przez Zamawiającego w Zapytaniu Ofertowym.
Ofertę należy sporządzić na Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, opatrzyć pieczątką firmową, podać datę sporządzenia oraz podpisać przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej i prawnej oferenta.
Do oferty należy dołączyć wymagane załączniki określone w przedmiotowym Zapytaniu Ofertowym.
Warunki udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotu zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia,
- znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawarte w Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów ze względu na konieczność uniknięcia konfliktu interesów
1.Zamawiający zobligowany jest do ponoszenia wydatków w sposób zapewniający uniknięcie konfliktu interesów. Przyjmuje się, że konflikt interesów istnieje wówczas, gdy bezstronne i obiektywne rozstrzygnięcie procedury wyboru najkorzystniejszej oferty jest zagrożone z uwagi na względy rodzinne, emocjonalne, sympatie polityczne, interes gospodarczy lub jakiekolwiek inne interesy wspólne z oferentem.
Sprawdzenie spełnienia warunków określonych w Zapytaniu Ofertowym, zostanie dokonane na podstawie właściwych oświadczeń zgodnie z Formularzem Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zapytania Ofertowego - Oświadczenie o nieistnieniu konfliktu interesów oraz zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania Ofertowego - Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Kryteria oceny oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi spośród prawidłowo złożonych ofert przez oferentów spełniających warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o następujące kryteria oceny:
Nazwa kryterium (K) |
Maksymalna ilość punktów |
1. Cena |
80 |
2. Okres gwarancji |
20 |
SUMA |
100 |
Kryterium 1.Cena:
- ofertowana cena zamówienia powinna uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do realizacji całego przedmiotu zamówienia,
- cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- ocenie w ramach kryterium podlega cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
- sposób przyznawania punktacji:
Ocena punktowa (K 1) = ((najniższa cena netto spośród złożonych poprawnych ofert)/(cena netto badanej oferty)) x 100 % x 80 pkt.
Kryterium 2. Okres gwarancji:
- okres gwarancji należy podać w miesiącach licząc od momentu wykonania przedmiotu zamówienia,
- sposób przyznawania punktacji:
Ocena punktowa (K 2) = ((okres gwarancji badanej oferty)/(okres gwarancji najdłuższy spośród złożonych poprawnych ofert)) x 100 % x 20 pkt.
Łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę = K1 + K2
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu: 08.10.2021 r.
Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce składania ofert: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PAMARO" - Paweł Myślewski ul. Rolnicza 6A, 88-200 Radziejów
Sposób składania ofert: Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty lub kuriera najpóźniej do dnia 08.10.2021 r. pod adresem miejsca składania ofert lub elektronicznie na adres e-mail: pamaro@op.pl
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferty składne bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty lub kuriera powinny być składane w zamkniętej kopercie wraz ze wszystkimi załącznikami z opisem „Dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego”.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, w następujących przypadkach:
- zmiana harmonogramu realizacji innych elementów projektu;
- zmiana harmonogramu montażu lub dostawy innego sprzętu (będącego elementem projektu), bez którego nie możliwa jest realizacja i montaż przedmiotu zamówienia;
- opóźnienia w uzyskaniu pozwoleń, decyzji administracyjnych, decyzji i zgód instytucji wdrażającej;
- zmiana warunków umowy nie może prowadzić do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu świadczenia;
- zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalne, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, do prawidłowego wykonania danego zadania, wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne;
- zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalne, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, do prawidłowego wykonania danego zadania, jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym zadaniem, przy czym wykonanie tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla beneficjenta lub wykonanie danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac, albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości;
- dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieniu nie wpłynęłaby na krąg Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Przesłanki odrzucenia oferty
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
- treść oferty nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego;
- została złożona po terminie składania ofert określonym w Zapytaniu Ofertowym;
- została złożona przez oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Zapytaniu Ofertowym;
- została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu ze względu na konieczność uniknięcia konfliktu interesów, w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym;
- nie została złożona na Formularzu Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zapytania Ofertowego – Formularz Oferty i nie zawiera wymaganych oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
- nie zawiera wymaganych oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zapytania Ofertowego – Oświadczenie o nieistnieniu konfliktu interesów oraz zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Przetwarzanie danych osobowych
Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem email: pamaro@op.pl
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Oferenta;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Oferenta;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Oferent uzna, że przetwarzanie danych osobowych Oferenta narusza przepisy RODO.
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Oferenta jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacje dodatkowe
W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający i Oferent nie mogą prowadzić negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywać jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
..……………………………………………………..
Czytelny podpis uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz pieczęć firmowa
Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego
…………………………………………………………
(pieczęć Wykonawcy) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PAMARO" - Paweł Myślewski
Formularz Oferty
Dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego
…………………………………
…………………………………
…………………………………
…………………………………
…………………………………
Dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego:
Wartość robót netto w PLN: ……………………………..……………..
Stawka podatku VAT: ………………………………………..…..
Wartość podatku VAT w PLN: …………………………………………….
Wartość robót brutto w PLN: ………………………………………...….
Wartość robót netto w PLN: ……………………………..……………..
Stawka podatku VAT: ………………………………………..…..
Wartość podatku VAT w PLN: …………………………………………….
Wartość robót brutto w PLN: ………………………………………...….
Wartość robót netto w PLN: ……………………………..……………..
Stawka podatku VAT: ………………………………………..…..
Wartość podatku VAT w PLN: …………………………………………….
Wartość robót brutto w PLN: ………………………………………...….
Podsumowanie:
Wartość oferty netto w PLN: ……………………………..……………..
Stawka podatku VAT: ………………………………………..…..
Wartość podatku VAT w PLN: …………………………………………….
Wartość oferty brutto w PLN: ………………………………………...….
Udzielam gwarancji ……………………………………… miesięcy, liczonej od momentu dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.
Oferta ważna 90 dni.
………………………………………
………………………………………
Oświadczenia:
żadnych zastrzeżeń oraz uzyskałam/-em niezbędne informacje do przygotowania oferty.
- posiadam uprawnienia do wykonywania określonej dla przedmiotu zamówienia działalności oraz związanych z nim czynności,
- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia,
- dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia,
- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Załączniki do Formularza Oferty:
……………………………………………… dnia …………………………
(miejscowość) ..……………………………………………………..
Czytelny podpis uprawnionego przedstawiciela Oferenta oraz pieczęć firmowa
Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego
Dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego
…………………………………………………………
(pieczęć Wykonawcy)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PAMARO" - Paweł Myślewski
Oświadczenie o nieistnieniu konfliktu interesów
Ja/My, niżej podpisany/i ______________________________________________________________
działając w imieniu i na rzecz __________________________________________________________
(pełna nazwa Wykonawcy)
__________________________________________________________________________________
(adres siedziby Wykonawcy)
Oświadczam/y, że nie jestem / nie jesteśmy podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się także wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
........................................................ dnia …………... r. ............................................................
(miejscowość) (podpis)
Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego
Dostawa i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego
…………………………………………………………
(pieczęć Wykonawcy)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PAMARO" - Paweł Myślewski
Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Ja/My, niżej podpisany/i ______________________________________________________________
działając w imieniu i na rzecz __________________________________________________________
(pełna nazwa Wykonawcy)
__________________________________________________________________________________
(adres siedziby Wykonawcy)
Oświadczam/y, że wypełniłem/liśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[i] wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[ii].
........................................................, dnia ………………... r. ............................................................
(miejscowość) (podpis)
[i] rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[ii] w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie)
Rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia - Informacja o wybranym wykonawcy
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Dostawę i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego, w związku z realizacją projektu pt. „Zakup nowoczesnych urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym "PAMARO" - Paweł Myślewski w Radziejowie dla uzyskania i wprowadzenia na rynek zasadniczo zmienionych i udoskonalonych produktów.”, numer projektu I/WIP/PG.EFRR/2020/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność, Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, wybrana została oferta złożona w dniu 07.10.2021 r. przez firmę:
Nierdzewni Jurkiewicz Andrzej
Małochwiej Mały 55
22-300 Krasnystaw
NIP 5641166352
z ceną:
Spośród niepodlegających odrzuceniu ofert wybrana oferta jest ofertą z najwyższą liczbą punktów.
Pełna lista podmiotów
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Dostawę i montaż urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego, w związku z realizacją projektu pt. „Zakup nowoczesnych urządzeń w celu zasadniczej zmiany istniejącego procesu technologicznego w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym "PAMARO" - Paweł Myślewski w Radziejowie dla uzyskania i wprowadzenia na rynek zasadniczo zmienionych i udoskonalonych produktów.”, numer projektu I/WIP/PG.EFRR/2020/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność, Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, wpłynęły dwie niepodlegające odrzuceniu oferty złożone przez firmy:
Strona korzysta z plików cookie