W dniu 03.02.2022 Zamawiający REVDEBUG.COM Sp. z o.o. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup usług związanych z działaniami promocyjnymi na potrzeby wydarzenia targowego Cloud Expo Europe 2022 w Wielkiej Brytanii w terminie 02-03.03.2022 r. związanych z realizacją projektu pn. „Internacjonalizacja platformy RevDeBug na nowe rynki docelowe: Kanady, Holandii oraz Singapuru” w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
W wyniku analizy otrzymanych ofert do części I zapytania ofertowego dotyczącej:
- a) Zaprojektowania materiałów promujących firmę Zamawiającego na wydarzeniach targowych w ramach projektu: 2 designy roll-upów, Wizytówki jednostronne dla 3 osób, Ulotki A5 dwustronne, Gadżet reklamowy: długopis z grawerem
- b) Produkcji w/w materiałów promujących firmę Zamawiającego na wydarzeniu Cloud Expo Europe2022 w Wielkiej Brytanii
w oparciu o przyjęte kryteria wyboru jako Wykonawcę wybrano firmę:
Rekus Kinga Świderska & Michał Świderski Spółka Cywilna, ul. Inowłodzka 5/004, 03-237 Warszawa
Cena:
Część I: 2 045,00 zł netto, uzyskane pkt: 100 pkt.
Dziękujemy za złożone oferty.
Po zamknięciu postępowania w dniu 28.01.2022 w wyniku analizy stwierdzono, że:
- do części II zapytania ofertowego dotyczącej zaprojektowania i wyprodukowania krótkiego filmu o produkcie nie zgłoszono żadnej oferty.
- do części III zapytania ofertowego dotyczącej przeprowadzenia dodatkowych działań promocyjnych bezpośrednio związanych z planowanym udziałem w zagranicznych targach międzynarodowych w charakterze wystawcy, obejmujących działania internetowe: kampanie Google Ads (pozycjonowanie wyszukiwań w wyszukiwarce) oraz emisję treści reklamowych/sponsorowanych w mediach społecznościowych w okresie od 01.02.2022 do 30.04.2022 nie zgłoszono żadnej oferty.